Hoe ouder, hoe gekker topic

Zo ,laat ons beginnen,

Ik ben Harrie,den dwaas, en 52 jaar oud.
Ik vraag me af hoe rationeel is een "wat oudere zak" zoals mij huiden ten dage nog?
De reden dat ik dit topic open ,is dat ik ca 10 maanden geleden een Moto Morini corsaro 1200 aangeschaft heb. :) en ik ben er compleet verzot op. :Y :P :P

Ben bijna 51 jaar oud, Juni dit jaar een leuk meisje tegen gekomen van 21.
Ben er compleet verzot op en geniet van iedere stoot.

De baksteen die ik heb is ruim twee jaar ouder dan zij en 200 km/h vindt ze geweldig als ze achterop zit. *D
 
Ik wou hier ook wat kwijt, maar ben vergeten wat.Vast iets opschepperigs over de Ogre Superbike School (voor al uw kneedown problemen, ook ED problematiek fixed in minutes).

Volgens mij maak jij alleen maar een kneedown & ED als je echtgeno(o) (t) e hitsig is :+
 
Laatst bewerkt:
Hier Willem ben 55 jr en bezit alle ouwe mannenproblemen van A tot Z.

Sleutel graag aan mijn race-motoren het merendeel rij ik op het circuit waar ik weg nooit kwijt raak :+

full
 
Laatst bewerkt:
In mijn profiel staat mijn geboortedatum. In 11 jaar 100.000 km bijgereden op de R65 en wacht rijdend af wie het eerst niet meer mag of kan rijden :+
 
Laatst bewerkt:
full


De Honda is inmiddels geheel matzwart maar we beleven nog veel plezier op beide brommers, en daarnaast ook nog een Kreidlertje rmc met rs setup.
58jr, wie oller wie toller .
:+
 
WAT DOE JIJ SINDS JE PENSIOEN

Drie oudjes zien mekaar terug na lange jaren: Wat doet jij sinds je op pensioen bent? De eerste zegt: ik fotografeer. De tweede zegt: ik tuinier. De derde zegt: ik doe opsporingswerk… Ah! en in wat? Iedere dag zoek ik mijn bril, mijn wandelstok, mijn valse tanden, mijn sleutels…

=============

Wanneer je bij de dokter in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd waarvoor je de dokter wilt zien. En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je. Soms is dat erg moeilijk en geneer je jezelf om dat zo maar even te zeggen. Er is niets erger dan zo’n dokters receptioniste die beslist wil dat je het haar verteld in een volle wachtkamer. Ik weet dat de meeste van ons dit wel hebben meegemaakt, dus genoot ik van de manier waarop een oudere man dit oploste:


_O- _O-
Een 70 jaar oude man komt de propvolle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste. Die zegt: “Goedemorgen… en waarvoor wilt u de dokter vandaag spreken?” “Ik heb iets aan m’n lul”, antwoordt de oude man. De receptioniste reageert verbolgen met: “U kunt niet zulke dingen uitkramen in een volle wachtkamer.” “Waarom niet? U vroeg mij toch wat er verkeerd was en dat heb ik u verteld”, zei hij. Waarop de receptioniste antwoordde: “U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen dat er iets mankeerde aan uw oor of zoiets. Bespreek het probleem maar verder met de dokter”. De man diende haar van repliek.”U zou de patiënten geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen.” De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen.. De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei: “Ja? ……zegt u het maar??” “Ik heb last van mijn oor,” zei hij. De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies had aangenomen. “En wat is er met uw oor, meneer?” “Ik kan er niet uit pissen”, antwoordde hij.

De wachtkamer barstte uit in luid gelach. :+

===============

Twee oudjes, Harrie ( 52 ) en Willem ( 55 ) zitten op een bank te kletsen over de goeie oude tijd. Zegt Harrie, ‘ ik ben gisteren 52 geworden en ik voel niks anders dan pijn en ongemak. Ik weet wat ouder worden is. Hoe voel jij je?’ ‘Ik voel me als een pasgeboren baby!’, antwoordt Willem. ‘Echt waar, voel jij je wérkelijk zoals een baby?’, reageert Harrie verbaasd. ‘Yep’, antwoordt hij , ‘geen haar, geen tanden en ik denk, dat ik nu in mijn broek zit te schijten.’ :P :+

==============

Een bejaarde man gaat samen met zijn vrouw naar de dokter voor zijn jaarlijks onderzoek. De dokter zegt tegen de man : ‘Voor het onderzoek heb ik het volgende nodig : – een staaltje van je urine, – een staaltje van je stoelgang en – een staaltje van je sperma.’ Aangezien de man nogal hardhorend is, draait hij zich om naar zijn vrouw en roept: ‘Wat heeft hij nodig ??’ Waarop de vrouw zegt: ‘Je onderbroek.’ _O- }) :+
 
Motorijden houdt je jong! })
En omdat ik als 70-jarig jongeling :+ nog niet toe ben aan een oude-lullenfiets, vijs ik hierop in de rondte....

full


Basis is een 1975 RD 250, met een 350 blokje er in gelepeld. *D

(ben stiekum zelf wel benieuwd, waar ik mee ga rijden, als ik echt oud ben.... O-) )
 
Ik ben bijna 60.
Ik vind alles op 2 wielen leuk met pk van 50 tot 160.
Ik ben dan ook erg happy met enkele motoren in bezit, in deze range...:)
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, wat is leeftijd...rij zelf op een 990 SMR en dat gaat nog helemaal best...zet alleen bij een pauze op een terras de helm niet meer af...ook geen probleem verder behalve bij tosti eten...
 
mijn motorleven begon by 47..

ge-motord op mn 18e, toen 29 jaar pauze en tijdens een verblijf in Penang op een scooter gestapt - Fun!
Nu al paar jaar rond de 50K/jr op een motor.

Dit soort trips, tussen werk door...
fe7f4ae9040e4c2b912d093e2110f67c
 
Terug
Bovenaan Onderaan