Zetjes Hemelvaartweekend 2018

Hemelvaart 2018

  • Eifel

    Stemmen: 3 21,4%
  • Moesel

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zwarte Woud Noord

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zwarte Woud Zuid

    Stemmen: 1 7,1%
  • Harz

    Stemmen: 1 7,1%
  • Vogezen

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Fulleke

MF veteraan
23 apr 2003
5.144
6
Moordrecht
Nieuwe opties:

bericht van Dennis :

Plek met 10 man is www.motorranch-westerwald.com

Degene die ons volledig kan accomoderen is www.waldhotel-eisenberg.de
Beide heb ik nu een optie tot 15-1
Waldhotel is 244,- pp op basis HP en begeleide motortour
 
Laatst bewerkt:
Tsja, een voorkeur. Ik ben in alle gebieden al geweest en het is allemaal mooi. Ik hou het topic wel in de gaten.
 
Als het de Harz wordt moet ik wel een dag extra terugreis in plannen, direkte weg is 750 km en daar heb ik iet zo'n zin in. :z Uiteraard ook een dag extra op de heenweg, maar dat deed ik naar de Eifel ook altijd... Dus dat wordt een hele week vakantie plannen *O* :]
 
Het gebied onder Kauserlautern is ook mooi en nog goed bereikbaar.
Weet alleen niet hoe het daar zit met afsluitingen voor motorrijders?
 
SCHOP!

Still alive and kicking? Ziet er naar uit dat we richting de Vogezen/Elsaz gaan :P *O*

Wel een dagje of 2 langer vrij vragen voor de heen en terugreis als ik jullie was :]
 
Laatst bewerkt:
Ik klaag niet *O*

full
 
Heren.
Hoewel het er allemaal super uitziet laat ik deze keer verstek gaan.
Het is mij toch iets te ver weg voor 2 dagen daar rijden en ik heb nog twee lange weekenden in de planning staan dus wil ik hier geen extra snipperdagen voor opnemen.
Hopelijk de volgende keer weer.
 
Heren.
Hoewel het er allemaal super uitziet laat ik deze keer verstek gaan.
Het is mij toch iets te ver weg voor 2 dagen daar rijden en ik heb nog twee lange weekenden in de planning staan dus wil ik hier geen extra snipperdagen voor opnemen.
Hopelijk de volgende keer weer.
Jammer dat je er niet bij bent. Het is inderdaad wel een knap stuk rijden voor we er zijn. Ik ga geen extra dagen opnemen, ik hoop dat de nieuwe omgeving 2 dagen op de snelweg waard is :]
 
Jammer dat je niet mee gaat Frank.
Voor mij zal het van het weer afhangen of ik in 1 of 2 dagen naar de vogezen rij.
Die week neem ik namelijk toch al vrij.
 
Ik heb vrij geclaimd op mijn werk dus ik ga mee naar la germania als alles goed gaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan