De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Maar als het dan zelfmoord zou zijn, waarom zou je dan in vredesnaam een persoon meenemen? Of zoals nu met een enorm trauma bezorgen. Vraag me echt af of het zelfmoord zou zijn.

Ben zijn naam vergeten maar volgens mij had hij een eigen bedrijf in Haaften. Als je naar de foto's kijkt zou je ook verwachten dat ie misschien de auto volledig over het hoofd heeft gezien of een enorme fout heeft gemaakt (naast het feit dat hij dergelijke snelheden rijd op zon stukkie).

Mensen zien dat helaas niet denk ik, waarom springen er anders mensen voor een trein? Die geven mensen ook trauma's of als je getuigen bent van iemand die van een flat springt. We zullen helaas en misschien ook gelukkig wel nooit weten wat er in de mensen om gaat die het doen.

Hoe dan ook is het voor alle betrokkenen heel verdrietig.
 
Als je het goed doet wel :X
Als het niet lukt is het geen zelfmoord maar een poging tot :+

Maar, ongelukkige woordkeuze, gelukkig zit er weer leven in het topic *O*
Hier staat de Fazer gewoon klaar om op een mooie dag uitgelaten te worden, hopelijk krijgen we die snel weer. Want ik ben nu wel weer klaar met de winter.
 
Als het niet lukt is het geen zelfmoord maar een poging tot :+

Maar, ongelukkige woordkeuze, gelukkig zit er weer leven in het topic *O*
Hier staat de Fazer gewoon klaar om op een mooie dag uitgelaten te worden, hopelijk krijgen we die snel weer. Want ik ben nu wel weer klaar met de winter.

Zolang er na de centimetrs dikke laag zout geen regen is gevallen om het weg te spoelen gaan mn 2-wielers niet naar buiten. B|

Op t moment is het gewoon glad van die laag zout :r
 
Ik kan gelukkig op elk moment wijzigen van Verzekering, dus als het vroeg lekker weer is, kan dat gewoon :) *O* *O* *O*

Dat kan ik ook.
Polis kosten zijn dan net zo hoog als een jaar premie . schat ik zo in.

Het was een foutje met het doorbellen.
Zoonlief (die andere zoon) gaf het niet juist helemaal door .
Hij belde toen we op weg naar huis waren met de motor op de aanhanger.
 
*O* Gelukkig nieuw jaar *O*

alles komt steeds meer in de stijgers te staan.. huis is financieel rond.. dus nu langzaam maar zeker de zooi van de spullen scheiden.. man man man wat kan je veel verzamelen in een groot huis :X
 
:W oma alweer hier... '(

nog 8 dagen.. dan krijgen we de sleutel *O*

:W :W :W Oma

Hoe gaat het met verhuizen Francois ?
Het is verdomd stil hier.

Er wordt ook weinig gereden en door mij al helemaal niet. :( :(
3 weken geleden een frontale aanrijding met de trapfiets gehad.
Zit nu thuis met gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben.
En ik had een klaplong ,maar die is inmiddels weer op zijn plek na 4 dagen ziekenhuis.

Maar ik kan helaas nog steeds niet motorrijden :( :( :(
 
:o damn Ron, dat zijn geen leuke berichten.
Bevestigd maar weer dat fietsen niet gezond is! :X ik zeg het zooo vaak!


Sterkte met herstel!
 
Laatst bewerkt:
@ronk.. beterschap! voortaan maar je motorpak aan tijdens het trapfietsen :9

we zijn al een heel eind met de gewenste aanpassingen voordat we erin gaan wonen *O* volgende maand definitief verhuizen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan