€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

En anders heb ik nog wel een cbr600 uit 1989. Houd in bij gebrek aan benzinepomp, en kuipdelen zijn rondom beschadigd, maar de vraagprijs is er dan ook wel naar.......voor €200 mag hij weg, anders hou ik hem nog lekker zelf :+ .

graag per pb reageren bij interesse.
 
Geloof alleen het opgeven vermogen niet. In de advertentie staat 60 pk uit 200 cc en dan uit 1971...

Gaat het wel lukken om wat langer dan 5 min 110 km/u te blijven rijden met bagage ??

Maar als je hierop twee weken rondt rijdt zijn het heeel veeeel punten
 
Lijkt me supertoffe uitdaging mee te doen! Ben druk aan het zoeken naar geschikte kandidaat :-)

Hou nu Marktplaats, Autoscout, Facebook groep en dit forum in de gaten. Nog andere suggesties?.
 
maar let wel op dat je niet te negatief bent in je sleuteltopic over je motor of voortgang van de werkzaamheden.
 
Op Speurders is verkopen van motoren gratis. Als je een motor verkoopt die weinig gaat opbrengen dan wil je niet betalen voor een advertentie.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Welnee, gewoon een bagagesysteem bedenken!
Bagagesysteem is overgewaardeerd.
Met een stel oude postnl tassen gaat t beter dan een niet nader te noemen iemand die tot twee keer toe de koffers er probeert af te rossen.... :+
 
Mijn Challengebike in een paar plaatjes. Vorige week opgehaald in Dinxperlo, foto's gemaakt tijdens de koffiestop in Lichtenvoorde!!

full

full
 
Poeh die vx lijkt me ook nog wel wat.. en 350 kan er wel mee door.
Enige probleem voor mij is de afstand.. (zuid limburg --> zaanstad)
 
Nederland is zo klein dat afstanden niet bestaan. Ik haal revelmatig motoren op door heel NL. Ik maak er altijd een dagje uit van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan