Belgentopic-Wieke-Tingels - Meerdaagse 2018

Nameless

MF veteraan
30 mei 2007
70.854
13
Easywood (B)
Belgentopic - Wieke Tingels - Meerdaagse 2018

j5-s-bochten-eerst-naar-links.gif







Aangezien er links en rechts toch alweer stemmen opgingen om op *O* meerdaagse *O* te gaan , open ik hiervoor het topic.

Om eindeloos gediscussieer te voorkomen stel ik voor om met de week van Pinksteren te gaan. Dit is de week van zondag 20 mei (dus wsl zaterdagavond vertrekken) tem zondag 27 mei 2018.

Reden: de meesten moeten een dag (aangezien pinkstermaandag een feestdag is) minder verlof nemen en hoe later we gaan hoe meer kans op goed weer...


Periode, aantal dagen, bestemming, niets staat er vast dus alles is mogelijk in overleg met de uiteindelijke deelnemers, maar laat ons voorlopig uitgaan van deze datum...



Ik zou eerst eens willen kijken hoeveel animo hier voor is voordat we beginnen te kijken naar bestemmingen en routes en hotels en manier van reizen.


Dus, wie wil er tussen 20 mei 2018 en 27 mei 2018 mee op meerdaagse motorreis?



Gaan mee:

- Nameless
- Fred
- Jimmeh
- Sheldon
- Noser

Inschrijvingen gesloten, tis geboekt *O*
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de laatse 2 jaren zo fantastisch waren qua kwaliteit van de wegen en omgeving, gebrek aan verkeer (en vooral dan de ordehandhaving) hebben Fred en ik al wat aant brainstormen geweest in de richting van terug Spanje maar dan meer de kant richting kust/Barcelona. Daar zijn ook prachtige banen (ik ken wat motorrijders die daar met een organisatie geweest zijn en die waren laaiend enthousiast en ik heb zelfs hun routes gekregen) , uitstap richting Andorra (goedkoop motorzooi shoppen en de grote kabelbaan) en vooral op kleine afstand van het Circuit van Barcelona waar er die week een 2 daagse motogp test gaat zijn die publiek toegankelijk is.

Ook steeds goed en goedkoop gegeten en vooral goed weer :)

Het is maar een idee hé....
 
Daar is wel een groot verschil tussen he ;)
Maar aangezien ze gesloten was door de regen, gok ik op een rodelbaan... Maar dan vind ik dat je in volle motoroutfit naar beneden moet gaan :X O-) :+

't zou enkel een verschil zijn geweest als die ooit open was als we d'r waren :P

Maar het is idd een rodelbaan en de langste van Europa.
 
Voor degene die de laatste 2 jaren meewaren: heb in de regio die ik voorstelde een soortgelijke camping als Isabena gevonden: Camping Resort Guilleries. Spel heeft schitterende ligging zo te zien en uiteraard bungalows.
 
Voor degene die de laatste 2 jaren meewaren: heb in de regio die ik voorstelde een soortgelijke camping als Isabena gevonden: Camping Resort Guilleries. Spel heeft schitterende ligging zo te zien en uiteraard bungalows.

Super, vond de huisjes zoals bij Isabena vrij aangenaam.
Moet ook niet superdelux zijn, zolang er een goed bed is, en je kan douchen ben ik tevreden.
Heb je een link van diene camping ( of veronderstel je dat we zelf kunnen Google'n.... :?
 
Hmm, had graag eens mee gegaan, maar vertrek de week erop al voor een week op moto reis. Da lijkt me dan weer net teveel van het goede...
 
Terug
Bovenaan Onderaan