Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Deze kende ik nog niet. Bizar om te zien dat bijna in elke bocht gecorrigeerd moest worden. Ok, het zijn uiteraard gemonteerde momenten maar toch. Blijft mooi om te zien. En de meeste docu's heb ik hier in mijn archieven (op de Nas) staan tot en met The Unrideables 1 en 2. Prachtig om te zien :Y

Vroeg me alleen af of deze perioden ook in boeken beschreven zijn gezien vanuit de helden.

Ik heb ooit in een ver verleden een winter training van Schwantz gezien dat ging de hele tijd driftend en op het achterwiel,mooiste filmpje ooit. :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat de Dep de mod verkiezing heeft gewonnen :Y *O* *O* ,heel mooi,nu de rest van het MF alleen nog maar over 2takten laten posten,bij weigering gelijk een ban :Y }) :+
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een overloper(NR34) B| betrapt die op een Honda de 2takt haters topic VFR/RVF 400 zat rond te snuffelen,heb hem even terecht gewezen }) , hopelijk is hij nu weer op het rechte pad,zo niet volgen er strengere maatregelen B| :X }) Zoals verplicht 24 uur 2 takt rook inhaleren :Y }) :+
 
Gisteren een overloper(NR34) B| betrapt die op een Honda de 2takt haters topic VFR/RVF 400 zat rond te snuffelen,heb hem even terecht gewezen }) , hopelijk is hij nu weer op het rechte pad,zo niet volgen er strengere maatregelen B| :X }) Zoals verplicht 24 uur 2 takt rook inhaleren :Y }) :+


tijdelijke hersenverweking door teveel 2 takt olie snuiven :Y :Y

komt wel weer goed :t
 
Gisteren een overloper(NR34) B| betrapt die op een Honda de 2takt haters topic VFR/RVF 400 zat rond te snuffelen,heb hem even terecht gewezen }) , hopelijk is hij nu weer op het rechte pad,zo niet volgen er strengere maatregelen B| :X }) Zoals verplicht 24 uur 2 takt rook inhaleren :Y }) :+

_O- _O-

Ik beken :$ :+ Houd nu eenmaal van motoren met een mooie (race) historie :Y
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een overloper(NR34) B| betrapt die op een Honda de 2takt haters topic VFR/RVF 400 zat rond te snuffelen,heb hem even terecht gewezen }) , hopelijk is hij nu weer op het rechte pad,zo niet volgen er strengere maatregelen B| :X }) Zoals verplicht 24 uur 2 takt rook inhaleren :Y }) :+


_O-
 
Ook ik heb wel eens in een viertakt topic gepost: #4strokemetoo

Misschien kan een modje deze posts verwijderen, wist niet dat dit niet mocht, eerlijk waar niet :$
 
Ook ik heb wel eens in een viertakt topic gepost: #4strokemetoo

Misschien kan een modje deze posts verwijderen, wist niet dat dit niet mocht, eerlijk waar niet :$

Schand van de parochie! Dat wordt biechten bij de pastor :Y
 
Inderdaad,hij staat nu op de in de gaten te houden zwarte lijst B| ,bij herhaling
zal de 2takt inquisitie even bij hem langsgaan }) ,die weet wel raad met dwalers. :Y :+

Ohh shit, de 2 takt knokploeg _O-

Maar hij is niet de enigste, iemand hier heeft een 4 stroker op zijn you tube kanaal staan :Y maar ik zeg niet wie
 
Laatst bewerkt:
Ohh shit, de 2 takt knokploeg _O-

Maar hij is niet de enigste, iemand hier heeft een 4 stroker op zijn you tube kanaal staan :Y maar ik zeg niet wie

Vertel, gaan we er gelijk achteraan :( B| ,die persoon heeft duidelijk een 2 takt heropvoeding cursus (niet vrijwillig)nodig }) :Y
2af8fa4b2aeeb3001100230adf4e19eb5f59fe4f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naar aanleiding van bovenstaande discussie het heilige schrift "de vette spoelpoort"weer eens van mijn nachtkastje gehaald en inderdaad 1 van de geboden zegt duidelijk:

-gij zult geen andere goden dan de tweetakt god aanbidden. ook zult gij geen berichten posten in kleppentopics.

Wel goed dat dit weer eens onder de aandacht wordt gebracht.

Ik zal in ieder geval proberen wat meer volgens de leer van het heilige schrift te gaan leven. De straffen voor nalatigheid schijnen niet mals te zijn. Allerlei soorten van rampspoed worden over de afvallige afgeroepen varierend van vet geslagen bougies tot gaten in zuigers...Ja de toorn van de tweetaktgod is niet kinderachtig.
 
In een 4 takt topic posten mag wel,maar alleen om anderen te wijzen op het feit
dat ze verkeerd bezig zijn met die kleppenhokken. B| :Y :+
 
Dit is een uitermate vervelende situatie heren. Om te beginnen: Mea Culpa. Heb de laatste dagen gezocht naar een oplossing voor dit delicate probleem. En heb wat gevonden waar alle partijen vrede mee kunnen hebben.















Ik zie me genoodzaakt een kloon account aan te maken. Zal waarschijnlijk iets worden met een startnummer, passend bij de mooie RC30 historie.
 
Het is toch ook niet te geloven hè?! Mijn stem en de titel mod van 't jaar - wat het ook in moge houden - is nog niet binnen en dan dit weer! Kud forum :( :N















_O-



Ik ben net een politicus. Als je stem binnen is, tel je niet meer mee.


Maar zo rond de kerst, dan zijn we weer vriendjes. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan