EHE en zij(n)spannen; deel 2

ik wilde de verdamper niet weer op de plek van de accu op de motor onder het zadel, maar dichter bij het mengstuk en het liefst achter de kuip wegwerken.

het was even passen en meten en vooral met de korte stukjes slang is het wel een beetje een crime geworden om alles op de plek te krijgen, maar hij zit hier wel heel mooi.
Kuipframe is uiteraard aangepast met het bochtje erin waar de verdamper nu aan hangt
full
 
dat je dan even 43 liter brandstof kan vullen is natuurlijk hardstikke fijn!

inmiddels heb ik de dagteller op 417 km staan en heb nog niet weer hoeven tanken, dus dat geeft een mooie actieradius!!! (kan ik zonder te tanken naar t AET volgende maand)

maar het allerfijnst is dat die op LPG gewoon echt mooier loopt dan op benzine (die carbs beginnen toch serieus allemaal wel een beetje oud te worden...)


full
 
Thanks, maar zo ingewikkeld was t nu ook weer niet hoor
 
Dat ziet er weer mooi uit!

Ik zou zelf me pan ook wel op gas willen zetten. Heb mij er alleen nooit in verdiept en verwacht dat dat ook niet zo snel zou gebeurd!
 
Als je op lpg rijdt zijn de tank bonnen altijd fijn.
Wij reden ook jaren op lpg met de gw1500 en dat kan vreemde reacties geven aan de pomp zeker in het buitenland.
 
mooi werk E maar als wij samen naar AET rijden zal je toch regelmatig moet stoppen zo dat ik kan tanken!!!
hahahaha _O-
 
en weer een puntje afgevinkt op de afwerk lijst.

Eindelijk een dakkie op het bakkie. benadrukt mooi de getopchopte look die ik voor ogen had toen ik de ruit drastisch in kortte
full
 
dit jaar dus geen sneeuw in het bakkie tijdens AET!

morgen toch ook nog maar even een handvat verwarming aansluiten en hopelijk ook nog tijd om de lamp in de bakneus aan te sluiten en verder tussen alle werkzaamheden door nog snel even boodschappen doen om vrijdagochtend weer lekker wat km's te gaan maken richting de eiffel.

zin an!!!
full
 
Ik zal het morgen eens goed bekijken ;) maar het ziet er nu al goed uit.
Hier stijgt de spanning met het uur. Heb er ontzettend veel zin in en ze geven ook nog eens geweldig goed weer.
 
Ziet er heel goed uit!
Ik zal aan jullie denken van het weekend terwijl ik weer in Roemenië zit (-15 graden, joepie!)
 
Helaas ben ik er niet bij.
Net terug van carbage run.

ook in Roemenië geweest maar toen niet zo koud.

Veel plezier op aet
 
Mooi hoor. Had toch met simpel freempje een lichte bolling er in gemaakt. Vind ik mooier dan zo plat, maar daar gaat het niet om. Nu kan er water op blijven staan misschien.
 
Ah vandaar.... Vrijdag wat later in de ochtend, in de spiegel een zijspan, leuk, even opletten dus. Toen het span passeerde dacht ik "Hee maar die ken ik, waar zou hij heen gaan?"

Een en ander op de A1, tussen Deventer en Apeldoorn ongeveer. Veel plezier op het AET dan maar, hoewel, dat is inmiddels ook al achter de rug...

Groeten Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan