Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertier en disco is zooooooo 1975.....😁😁
Anno 2018 is het chillen en Tinder checken in de club. Wat een wild dorp dat Gerlos!
Zal er wel op neerkomen dat Ganzebord, Yatzee en vroeg onder de te dikke donzen dekbedden het resultaat zal worden van dat kuuroord. :+






Mag ik mee? :/
 
Anno 2018 is het chillen en Tinder checken in de club. Wat een wild dorp dat Gerlos!
Zal er wel op neerkomen dat Ganzebord, Yatzee en vroeg onder de te dikke donzen dekbedden het resultaat zal worden van dat kuuroord. :+





Chillen ? Check
Tinder ? Dan krijg ik.klappen
Wild dorp ?? Ik heb hoop...
Ganzebord..? Yatzee??....ik hoop wel dat ik die week een paar keer yatzee !!!! hoor.........
Dikke dekbedden?? Tja pyjama hebben wij niet...
Kuuroord ? Weekje daar passen knallen is ook een soort van knallen toch





Mag ik mee? :/
 
Laatst bewerkt:
Gerlos.... afgelopen donderdag...



full
 
Het beste advies wat wij hier doorgaans geven is: kijk even bij de buren op: BMW GS Club Nederland want aldaar zitten de technisch meer onderlegde GS-sers.
En vergeet je niet voor te stellen, want doe je dat niet, dan bega je meteen een doodzonde.
 
Het beste advies wat wij hier doorgaans geven is: kijk even bij de buren op: BMW GS Club Nederland want aldaar zitten de technisch meer onderlegde GS-sers.
En vergeet je niet voor te stellen, want doe je dat niet, dan bega je meteen een doodzonde.

:^ vooral het voorstellen niet vergeten. Anders besta je niet
 
Laatst bewerkt:
buitenom staat van onderhoud waar nog meer specifiek op te letten?
Het GS forum raad ik af, net als dit topic vol plantenliefhebbers en strafpleiters.
Ik roep altijd dat een BMW niet goedkoop is, maar de onderdelen nog duurder. Investeer dus een paar tientjes om je aankoop te laten keuren bij je plaatselijke BMW boer. Zij kunnen de motor uitlezen, de updates nazien, het sleutelverleden bij BMW bekijken en ze hebben verstand van die dingen, dus weten waar ze naar moeten kijken.
Alle kreten van goedbedoelde hobbytechneuten heb je niet zo heel veel aan denk ik.

Succes en mocht je toch afdwalen naar het GS-forum, sterkte. :+
 
Toch valt er op het gs forum voldoende te halen. Inderdaad even voorstellen. Ook eerst even de zoekfunctie gebruiken. GS rijders zijn soms wat eigenaardig. Dat merk je hier ook al _O- en op het gs forum is dat ook zo. Maar als je daar een beetje mee om kunt gaan is er prima kennis te delen.

Ik vind 3000 voor een 1100, ook al heeft ie net onderhoud gehad, wel erg duur.
 
En daar staat de 1100 gs van baffo ook nog steeds te koop. Iets meer kilometers maar ook goed onderhouden voor 1750,-.
 
Het GS forum raad ik af, net als dit topic vol plantenliefhebbers, maritieme pleiters en vaandelvluchtige Nipponfanaten (enfin, die laatsten zijn tenminste degenen die wijs genoeg geworden zijn om niet langer te betalen voor de misplaatste premium-tarieven die BMW ten onrechte nog steeds hanteert... alleen... die GS-krengen rijden zo verdomd lekker)

Succes en mocht je toch afdwalen naar het GS-forum, sterkte. :+

Nog een goeie raad : spreek de moderatoren aldaar niet tegen: sommigen hebben een even kort lontje, als een groot ego... ik hou het er echt voor bekeken... sinds augustus moeten ze het daar zonder mijn onweerstaanbare mix van wijsheid, humor en bescheidenheid stellen... their loss..... :+
 
zitten altijd wel rare vogels op die fora :+

laatst de lelijke plastic givi montageplaat gewisseld voor een mooie alu versie

UWThH4X.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan