Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
weekendje is veeeeeel te kort daar.. er zijn daar zo veel mooie stuurweggetjes 8-)


Ja dat weet ik... maar ben al blij als het dit jaar wel doorgaat. Eerste keer kocht ik mijn huis. Jaar daarop me maatje jaar daarop de tweede op komst bij ons. Vorig jaar kreeg de derde man waarmee we zouden gaan een ongeluk en rijdt nu dus ook niet meer. Maar nu dus met zo tweeën

Nog tips voor hotels daar?
 
Nog tips voor hotels daar?

Hotel Leisse zaten wij toen, kan je ook je motorfiets afgesloten stallen.
Leuk hotel, midden in het centrum, en volgens mij niet duur.. (is al weer 9 jaar terug dat ik er was)
Had toen net een maand m'n motorrijbewijs, in dat weekje meer geleerd qua sturen dan tijdens het lessen :9
 
Inderdaad niet veel km's, maar ze doet goed haar best O-)

[afbeelding]

Ah ok, op de eerste foto leek de band nog bijna helemaal nieuw zo mooi zwart en glad dat deze eruit zag.

Die supercorsa's doen het zeker lekker! :

full
 
Ben zelf nog aan het oriënteren voor nieuw rubber.
De banden die eronder liggen (MPR2 2ct) zijn optisch nog prima maar zijn al tien jaar oud...

Rijd vooral met goed weer en wil als het even kan aankomend jaar een keer een trackday gaan doen.
Zelf zat ik te kijken naar de Metzeler M7 RR maar Pirelli bevalt jullie wel?

Tevens vroeg ik mij af of er iemand rondrijdt met een 190/55/17 achterband ipv de standaard 190/50/17 en wat daar de bevindingen van zijn?
 
Ben zelf nog aan het oriënteren voor nieuw rubber.
De banden die eronder liggen (MPR2 2ct) zijn optisch nog prima maar zijn al tien jaar oud...

Rijd vooral met goed weer en wil als het even kan aankomend jaar een keer een trackday gaan doen.
Zelf zat ik te kijken naar de Metzeler M7 RR maar Pirelli bevalt jullie wel?

Tevens vroeg ik mij af of er iemand rondrijdt met een 190/55/17 achterband ipv de standaard 190/50/17 en wat daar de bevindingen van zijn?

Straat rijd ik met MPP 2CT's maar daarvan weet ik nog niet wat ik ga doen als deze op zijn.

Voor op het circuit rijd ik met Pirelli diablo supercorsa's naar volle tevredenheid.

Voor wat betreft de bandenmaat: mijn supercorsa achterband is een 190/55/17 en dat stuurt prettiger, als mijn straatbanden aan vervanging toe zijn komt daar achter ook een 190/55/17 om.
 
Iedereen een best 2018 en verder. Ik ben weer bij met lezen. Heb weer goed gelachen en nu weer verder. Hoop in dit jaar de dingetjes op te pakken die zijn blijven liggen van 2017.. en 2016.. en van 2015 ligt er ook nog wat geloof ik.. of was dat 2014..

Is de meeting 2018 al in de planning..??
 
Ben zelf nog aan het oriënteren voor nieuw rubber.

Tevens vroeg ik mij af of er iemand rondrijdt met een 190/55/17 achterband ipv de standaard 190/50/17 en wat daar de bevindingen van zijn?

:Y
.. niks op aan te merken :)
 
hallo mensen .
Ik ben op zoek naar een standaard van het 20006/07 model .
Heb al op div sites gezocht maar kan niks vinden .
Wie kan mij hier aan helpen ???.
 
Heeft er iemand toevallig nog een koplamp liggen voor en sc28/sc33.
Bevestiging punten mogen kapot zijn gaat mij alleen op het heldere deel.
Er is wat fout gegaan met folie fohnen ;( ;( gelukkig was het mij uitprobeer lamp
 
Ik heb er nog eentje liggen, in een nette staat en met alle bevestigingspunten intact...

Edit: Als het de goede is, laat maar weten dan...
 
Laatst bewerkt:
nou de 929 is vandaag verkocht! veel te weinig voor gehad (E1500,-) maar met de vrouw op ploffen (bevallen) ben ik blij dat hij weg is

nu de 954 maar afmaken, drukregelaar en injector zijn kapot :(
die vd week erin en dan zou hij moeten starten!
 
Zo, dan heb je iemand heel erg blij gemaakt met een mooie bike voor weinah. Kan me wel voorstellen dat je dat allemaal geregeld voordat de kleine er is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan