(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist in Baarn op het bedrijventerrein de wit/paarse FJR1300 gespot van Cavero.
 
Net op de brommer/motorparkeerplaats bij Station HS/Haagse Hogeschool een zilvergrijs (zilverblauw?) Aprilia Futura gespot.

Dit model volgens mij:

02aprilia-rst-futura.jpg
 
Gisteren op de N203 tussen Krommenie en Uitgeest. Rond half 6 's middags was het denk ik. Was een ongeluk gebeurt tussen twee auto's en stond daar even te helpen. Er reden een aantal motorrijders voorbij. Waarvan eentje een MF sticker had volgens mij. Geen idee wie je bent. Maar je bent gespot :)
 
Iemand die toevallig werkt op de Zuidas in Amsterdam? Ik hoor elke ochtend een naked voorbij rijden (volgens mij een zwarte) waar een heel mooi geluid uit komt :t
 
Laatst bewerkt:
Dat is mijn futura, inderdaad precies dat model. :W thx voor de spot.
Alsje :) Mooie fiets trouwens :Y

Net, zo rond kwart over één op de A9 richting Alkmaar tussen de brug en afrit IJmuiden een zwarte Hornet met kenteken MT-SP-**. Berijdster in het zwart met fluo-groene accenten op de jas. Volgens mij was het een zij, er kwamen lange blonde haren onder de helm vandaan tenminste :P
Weet ook niet zeker of het wel een Hornet was, had in elk geval twee seatpipes. Sorry als ik je nu intens beledig :+ 😅
 
Captain America gespot op een aanhanger bij de plus in Gouda. Waarschijnlijk Mister_N? gespot toen die aan het overschrijven was. Geel grijze motorjas.
 
Net(15:20) op de Zestienhovensekade in Rotterdam een zwarte sportmotor met sticker gespot, je droeg een zwarte helm met witte strepen en reed richting de vliegveld.
 
Ik heb je gespot rond 17:40 toen je de snelweg opdraaide ergens in de buurt van Soest(erberg), richting Utrecht. Je had een zwarte motor, zwarte alles, en een zwarte rugtas op, en je zat achter een donkere auto voordat je nog een baantje opschoof en hem en mij passeerde. Ik wou even zeggen dat je motor echt prachtig klinkt.
 
Vanmorgen, een paar minuten na 7:30h, op de A7 tussen Wognum en Hoorn Noord (of was het na Hoorn Noord :? ) kwam MR-FV-** mij voorbij, je gaf mij een duimpje omdat ik je ruimte gaf met m'n blik.
 
Vanmorgen, een paar minuten na 7:30h, op de A7 tussen Wognum en Hoorn Noord (of was het na Hoorn Noord :? ) kwam MR-FV-** mij voorbij, je gaf mij een duimpje omdat ik je ruimte gaf met m'n blik.

Ik reed daar gisteren wel rond die tijd alleen mijn kenteken is anders. BMW 650, witte helm en zwarte topkoffer.
 
Vanmorgen, een paar minuten na 7:30h, op de A7 tussen Wognum en Hoorn Noord (of was het na Hoorn Noord :? ) kwam MR-FV-** mij voorbij, je gaf mij een duimpje omdat ik je ruimte gaf met m'n blik.
Ik reed daar gisteren wel rond die tijd alleen mijn kenteken is anders. BMW 650, witte helm en zwarte topkoffer.
Hi Cindy, nope, het was geen GS, het was meer iets van een VFR oid., ik ben ook (redelijk) zeker van het kenteken.
Wie weet zien we elkaar eens, wij wonen tegenwoordig iets noordelijker en moeten dagelijks over de A7 naar ons werk :W
 
Hi Cindy, nope, het was geen GS, het was meer iets van een VFR oid., ik ben ook (redelijk) zeker van het kenteken.
Wie weet zien we elkaar eens, wij wonen tegenwoordig iets noordelijker en moeten dagelijks over de A7 naar ons werk :W

Ik ook bijna dagelijks, tot spots :W
 
Rond 14 uur 2 keer op de Groenedijk in Capelle aan den IJssel een blauwe BMW toermotor gespot. Jullie stonden met zijn tweeën ter hoogte van de jachthaven en later kwamen jullie ter hoogte van het Hitland-Zuid weer voorbij. Wij reden in een grijze fiat Panda.
 
Rond 14 uur 2 keer op de Groenedijk in Capelle aan den IJssel een blauwe BMW toermotor gespot. Jullie stonden met zijn tweeën ter hoogte van de jachthaven en later kwamen jullie ter hoogte van het Hitland-Zuid weer voorbij. Wij reden in een grijze fiat Panda.

:W Inderdaad even wat heen en weer ivm verloren onderdelen :X en het adres van Waypoint te fixen.
 
Veel motoren op de weg zo te horen hier. Net ook n mf-er gespot in Grave bij het wapen van grave. Je was hefig bezig met je navi oid. Heb niet eens gekeken naar model en merk, zo blij was ik met mn eerste spot van t jaar!!! Alsof je n kievits ei vind! *O*

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan