The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
CQ3i2uY.jpg
 
full

Beide Ford Kuga's hebben een "verstraler" op het dak.
Verstraler in de vorm van een zoeklicht, je kan de hoogte instellen, en 360° rond draaien, en ook de lichtbundel aanpassen van flood naar spot. In zijn scherpste spot stand kan ik je zeggen, dat ding straalt héél ver! Kan geen standaard verstraler tegenop :9~
En ik kan het weten, want ik rijd regelmatig met een van dezen ;)

Maar wat vind ey-dzeej ervan? Ik kijk binnen ruim een half uurtje nog wel eens :W
 
Weekendstilte ... alweer ... :+

Dan maar een "indien goed" opdracht ...

Dus, INDIEN GOED, nieuwe opdracht:
Je motor bij een parkeerportaal met een soort van verkeerslicht(en) erop
Voorbeeldje ...
Het portaal hoeft niet driedelig te zijn, aan 1 zijde tegen een muur mag ook, of zelfs aan twee zijden. Maar bovenaan mag geen overdekking/gebouw zitten want dan is het geen portaal maar een doorgang/inrit.
 
[afbeelding]
Beide Ford Kuga's hebben een "verstraler" op het dak.
Verstraler in de vorm van een zoeklicht, je kan de hoogte instellen, en 360° rond draaien, en ook de lichtbundel aanpassen van flood naar spot. In zijn scherpste spot stand kan ik je zeggen, dat ding straalt héél ver! Kan geen standaard verstraler tegenop :9~
En ik kan het weten, want ik rijd regelmatig met een van dezen ;)

Maar wat vind ey-dzeej ervan? Ik kijk binnen ruim een half uurtje nog wel eens :W

Ze schijnen in die vorm te bestaan dus :t
 
*O*
Nooit gedacht dat deze opdracht zo lang open zou blijven!
In de winter is de activiteit echt wel afhankelijk van de woon werk ritten denk ik zo ...

Ik was trouwens motorloos dit weekend. Zit zonder auto, maar had mijn kindjes, dus autootje op de luchthaven gehuurd, vrijdag met de motor naar daar, auto ophalen, kindjes ophalen, weekendje met de kindjes, vanavond kindjes weer weg gebracht, daarna autootje weer weg gebracht, motor opgehaald (op de motor parking waar ik altijd sta) en dan aangezien de opdracht nog open was, toch even P27 op gereden om bij die twee Kuga's te gaan staan.

Ik ging er immers vanuit dat een echte jeep als bijvoorbeeld een landrover in de context van deze opdracht niet als auto beschouwd werd. Een SUV daarentegen is dat nog wel *D

Edit: als alles een beetje meezit hebben we volgende week weer een auto, maar kan ook de week daarna zijn ... hangt ervan af hoe snel de vergelijkingen tussen de verschillende verzekeringsmaatschappijen gaan verlopen. Maar ik hoop alvast de auto te hebben tegen twee weekends verder, ander moet ik weer een autootje huren om mijn kindjes te kunnen ophalwn ... :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*O*
Nooit gedacht dat deze opdracht zo lang open zou blijven!
In de winter is de activiteit echt wel afhankelijk van de woon werk ritten denk ik zo ...

Hij was pas net een uurtje verlopen _O-

Ik ging er immers vanuit dat een echte jeep als bijvoorbeeld een landrover in de context van deze opdracht niet als auto beschouwd werd. Een SUV daarentegen is dat nog wel *D

Ik had een jeep met verstralers op het dak waarschijnlijk gewoon goedgekeurd, aangezien die gewoon dezelfde functie hebben als een auto, daarbij ook rekeninghoudend met de moeilijkheidsgraad van de opdracht.

Edit: als alles een beetje meezit hebben we volgende week weer een auto, maar kan ook de week daarna zijn ... hangt ervan af hoe snel de vergelijkingen tussen de verschillende verzekeringsmaatschappijen gaan verlopen. Maar ik hoop alvast de auto te hebben tegen twee weekends verder, ander moet ik weer een autootje huren om mijn kindjes te kunnen ophalwn ... :/

hoelang zit je al zonder dan ?

Hier in NL kan je meestal gelijk je auto verzekeren bij een verzekeringsmaatschappij gelukkig.. Met 1 belletje is het al voldoende, maarja wij kunnen van te voren al uitzoeken met behulp van het kenteken welke het voordeligst is.
 
*O*
Nooit gedacht dat deze opdracht zo lang open zou blijven!
In de winter is de activiteit echt wel afhankelijk van de woon werk ritten denk ik zo ...

75Km's in Eindhoven rondjes gereden, geen auto met verstraler op het dak....
Wel vrachtwagens en één busje gezien (stond overigens te ver weg van het hek voor een foto)

Zo'n beetje alle plekken waarvan ik veel auto's bij elkaar verwachtte opgezocht.
Maar daar stonden er geen met verstraler op het dak....
Ook nog op zoek geweest naar van die Amerikaanse pickups... helaas ook zonder verstraler.
 
hoelang zit je al zonder dan ?
Twee weken, net iets meer zelfs. Net voor het vorige weekend dat ik mijn kindjes had, begaf onze huidige auto het.
Nog wat naar tweedehands auto's gezocht (de huidige auto laten herstellen en blijven gebruiken is zinloos), maar een goede ietwat betrouwbare tweedehands is te duur ... ale ja, wat is betrouwbaar? We hebben de laatste drie tweedehandse auto's enkel problemen gekend ... dus nu maar voor een nieuwe gegaan.
Bij een merkdealer kan je 3 tot 6 maand wachten op een nieuwe, tenzij een stockwagen.
Dus gaan we bij Cardoen, daar koop je eenzelfde auto tot 25% goedkoper dan bij de merkdealer, maar je kan niets samenstellen, kiezen tussen wat ze hebben staan. Maar ben niet zo veel eisend, dus ik vind daar wel wat.
Ok ... auto gekozen ... maar die staat niet in het filiaal in Zaventem ... geen probleem ... ze halen die vanuit een ander filiaal wel naar Zaventem. De week erop staat de gekozen auto in Zaventem ... eu ... dat is een handgeschakelde. Ik had een automaat besteld. Oeps ... de verkeerde auto overgebracht. Cardoen doet belletje naar Antwerpen, "oei sorry, die automaat is al verkocht intussen." ...
Wij dus nog steeds zonder auto ... dan maar kijken wat er nog zoals staat ... ok, andere keuze gevonden. Remember de Hyundai Tucson opdracht ...
Hier in NL kan je meestal gelijk je auto verzekeren bij een verzekeringsmaatschappij gelukkig.. Met 1 belletje is het al voldoende, maarja wij kunnen van te voren al uitzoeken met behulp van het kenteken welke het voordeligst is.
Het kan hier ook wel vrij snel gaan als je echt wil, gewoon met de gegevens van de auto naar de verzekering, nieuwprijs en kW's en ze kunnen het al voor je uitrekenen. Dan de documenten van de auto binnen brengen bij je verzekering, verzekeraar schrijft die in, binnen twee weken ontvang je je inschrijvingsbewijs en nieuwe nummerplaat als je een nieuwe wil. Intussen kan de verzekeraar je een bewijs van inschrijving geven waarmee je tijdens die twee weken wel mag rijden met je oude platen, maar wel enkel in B. Om over de grenzen te gaan is het wel wachten op je definitieve inschrijvingsbewijs.
Straks na het werk de documenten ophalen en vandaag of morgen naar de verzekering en nog enkele andere maatschappijen informeren en tegen elkaar uitspelen. Hoop deze week de auto te kunnen rijden ... ale ja, vooral mijn vrouwtje hoopt dat :P

Het kan dus best wel wat sneller, maar het is dat ik er me niet graag in afjaag.
Als ik echt wilde denk ik wel dat ik de auto nog nét voor het weekend had kunnen hebben, maar de auto ophalen, de kinderen gaan halen, de auto nog niet gewoon zijn, en dan een stel opgewonden kinderen erin ... nee liever niet, neem ik deze of volgende week wel de tijd om alles rustig aan te doen, en de auto eventjes te leren kennen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft betrouwbare 2ehands auto's, je kan ook gewoon domweg pech hebben denk ik dan :p
Ter illustratie, ik ben nu bezig aan de 3e auto van rond de 1000 euro en heb met de vorige 2 vrij probleemloos 160.000 kilometer gereden. Moet ook altijd weer lachen als iemand de zoveelste storing heeft met zijn nieuwere auto :+
 
Dit is wat ik heb kunnen vinden wat het dichtst bij de opdracht ligt..

Soort van "verkeers"licht dat aangeeft of je er wel of niet in kan met het woord vrij of een rode kruis erop.

LpnNHfB.jpg


Ben benieuwd wat dkp ervan vindt *D
 
Dit is wat ik heb kunnen vinden wat het dichtst bij de opdracht ligt..

Soort van "verkeers"licht dat aangeeft of je er wel of niet in kan met het woord vrij of een rode kruis erop.

[afbeelding]

Ben benieuwd wat dkp ervan vindt *D
En dat is dus precies wat ik bedoelde met "soort van" :Y
In mijn voorbeeld hangt er rechts een écht verkeerslicht aan, dat op dat moment wel niet werkt, maar omdat je ze zelden zo gaat vinden stelde ik het als "soort van".
Vrij of een X wegens volzet is dus idd een "soort van", heb je goed begrepen.

Dus, helemaal :t
 
En dat is dus precies wat ik bedoelde met "soort van" :Y
In mijn voorbeeld hangt er rechts een écht verkeerslicht aan, dat op dat moment wel niet werkt, maar omdat je ze zelden zo gaat vinden stelde ik het als "soort van".
Vrij of een X wegens volzet is dus idd een "soort van", heb je goed begrepen.

Dus, helemaal :t

*O*

Je motor nabij een trailer van een vrachtwagen met de tekst "ik ben fluisterstil" of iets dergelijks

voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
In hoeverre beschouw jij iets als "iets dergelijks"?

Ik vond onderweg volgende:
[afbeelding]
"Een aantrekkelijk loonpakket" met bijhorende viertalige advertentie ...

... ik kijk in de loop van de ochtend nog wel regelmatig ... ;)

met iets dergelijks doel ik teksten in dezelfde trant als "ik ben fluisterstil", "geruisloos", "minder geluid".

melis31400.jpg


vrachtwagen-Hoofddorp.jpg


IMG_4920%20(Small).JPG


Daar past een aantrekkelijk loonpakket niet bij -O-
 
met iets dergelijks doel ik teksten in dezelfde trant als "ik ben fluisterstil", "geruisloos", "minder geluid".

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar past een aantrekkelijk loonpakket niet bij -O-
Ha ja, ik snap het beter nu :Y

Maar ... eens je weet wat het werkelijke loon is bij die firma (ze staan een beetje bekend voor uitbuiting :X ), dan wordt je er wel héél stil van :+
Maar dat staat niet op de trailer natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verlopen!

Nieuwe:
Je motor met een vrachtwagen waar plaatjes van voedsel op staan
Denk aan groente/fruit, taart, brood, etc. Geen diervoeder :)
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij twee of meer dezelfde voertuigen

Dus 2 Renault trucks, 2 Mini Coopers, 2 shovels, etc.
Als het maar 2 voertuigen van hetzelfde merk en model zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan