Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al gereden op een MT-07? Er zijn er zat van jouw lengte die op deze motor rijden.~[/quote]


Heb ik nog niet gedaan,over 2 maandjes ga ik eens rond,om te kijken welke motor van mijn lijstje het best past,hoor de mt 07 ook bij.

btw thx voor je reactie
 
Goeden avond :W

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een hugger, maar zie diverse modellen/merken voorbij komen. Sommige zien er op de foto's een beetje lomp uit, hebben gaten met racegaas en andere bestaan weer uit 2 delen (spatbord en kettingkast). Ik prefereer het liefst eentje uit een geheel in het zwart, maar de foto's van de advertenties geven nou niet echt een goed beeld van het totaalplaatje of het is een volledig opgepimpte MT in kleur en al (wat ik nou ook weer niet echt het beste voorbeeld vind).

Zijn er hier die een hugger gemonteerd hebben? Zo ja, welk merk, wat is de ervaring ermee en zijn er evt foto's van gemonteerd? Bij voorbaat dank :)
 
Ik heb al een jaar of 2.5 een hugger.
Doet het goed en ziet er mooi uit.
Het is een blanke maar wordt wel snel vies.
Moet elke dag in badje.
 
Goeden avond :W

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een hugger, maar zie diverse modellen/merken voorbij komen. Sommige zien er op de foto's een beetje lomp uit, hebben gaten met racegaas en andere bestaan weer uit 2 delen (spatbord en kettingkast). Ik prefereer het liefst eentje uit een geheel in het zwart, maar de foto's van de advertenties geven nou niet echt een goed beeld van het totaalplaatje of het is een volledig opgepimpte MT in kleur en al (wat ik nou ook weer niet echt het beste voorbeeld vind).

Zijn er hier die een hugger gemonteerd hebben? Zo ja, welk merk, wat is de ervaring ermee en zijn er evt foto's van gemonteerd? Bij voorbaat dank :)

Heb de originele Yamaha spatter/beschermer achter. Werkt voor geen meter en alles wordt vies. Het spatbord is vrij kort. Maar ziet er wel leuk uit. Ketting beschermer is wel handig.
1WS-F2311-00-00-chain-guard-mt-07-black-aluminium-studio-001.jpg
 
Thanx voor de link, denk dat de 1e wat meer vuil tegenhoudt dan die van de 2e link. Zal nog eens even kijken of ik nog wat foto's op het www tegenkom...
 
Heb de originele Yamaha spatter/beschermer achter. Werkt voor geen meter en alles wordt vies. Het spatbord is vrij kort. Maar ziet er wel leuk uit. Ketting beschermer is wel handig.
[afbeelding]
Ziet er wel netjes uit, maar oogt niet veel langer als het origineel. Prefereer zelf wel een hugger/kettingkast uit 1 geheel.
 
Kwam nog wat tegen van unqshop en pyramid plastics, ook beide wel mooie huggers. Die van powerbronze (net als die van bodystyle van Louis) is ook van een mooi formaat, weet alleen nog niet wat ik van dat racegaas moet vinden. Misschien als dat volledig matzwart is dat het er wel netjes uitziet.

Unqshop...
full


Pyramid plastics...
full


Bodystyle/Powerbronze...
full


Edit: Gelukkig hebben we nog ff tijd om er over na te denken voordat het seizoen weer begint... :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij onderkuip (geen achterspatter ik weet t) ook gewoon mat zwart kunststof. Is makkelijk schoonmaken en met een beetje silicone spray ziet t er weer als nieuw uit.
 
Vraag: Ik ben 20 geworden, heb mijn A2 rijbewijs gepland. Ik heb nu een Yamaha mt-125 en wil dus overgaan naar de Mt 07. Ik heb een mooie mt te koop zien staan. Maar de eigenaar heeft deze motor op vol vermogen (55kw). Kan ik gewoon met deze motor bij een dealer gaan, die hem laten begrenzen op 35kw en papieren aanvragen op 35kw?
De eigenaar weet het niet, en mijn zoektocht op internet leverde geen antwoord op.
 
Volgens mij zijn ze voor 2016 op het gas terug te zetten (orgineel Yamaha), maar daar kan je dealer je wel informatie over geven op je kenteken/chassisnummer. Wel zou je denk ik je motor moeten laten omkeuren want anders staat er op het kenteken geen 35kw. Kan problemen geven met meneer agent en met je verzekering bij een ongeluk.
 
Kick! Al weer een tijdje niet gepost. Motor staat nog steeds onder haar ademende kleed en de accu staat op zolder! De winterslaap is nog niet voorbij. Over een maand of twee - hopelijk - weer rijden! Tot zover deze update ;) :P .
 
Ik heb zelf een spatbord gemaakt gewoon ijzeren plaatje wat gebogen en twee gaten in het standaard spatbordje.
Al vuil wordt daarmee tegenhouden. Geen modder meer op de achtervering ;) .
5wvy9u.jpg

2l8ufjo.jpg

2m813eg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan kloppen, want ik heb een bodystyle seatcover, waar op de beschrijving ermax staat. Denk dat ze uit dezelfde fabriek komen.
 
Kick! Al weer een tijdje niet gepost. Motor staat nog steeds onder haar ademende kleed en de accu staat op zolder! De winterslaap is nog niet voorbij. Over een maand of twee - hopelijk - weer rijden! Tot zover deze update ;) :P .

Maand of twee?
Vandaag weer heerlijk weer hoor :Y

Als het maar ( redelijk ) droog is en niet té koud.
Moet er niet aan denken om een hele winter niet te rijden :)
 
Maand of twee?
Vandaag weer heerlijk weer hoor :Y

Als het maar ( redelijk ) droog is en niet té koud.
Moet er niet aan denken om een hele winter niet te rijden :)

Yepz. "Vroeger" reed ik wel door, nu trap ik de motor pas eind maart weer aan ;) . De mijne staat vanaf eind oktober vorig jaar stil. Eind maart zien we wel weer, mits de pekel en dergelijke weg is. Nog twee maanden dus ;) .
 
Hallo allemaal,

nu al een klein tijdje aan het meelezen geweest en nu wordt het tijd voor mijn post.
Afgelopen zomer mijn rijbewijs gehaald en direct een motor gekocht. Natuurlijk is dit een MT-07 :]

Heb al flink wat kilometers gemaakt en heb niets te klagen :)

full

full
 
Hallo allemaal,

nu al een klein tijdje aan het meelezen geweest en nu wordt het tijd voor mijn post.
Afgelopen zomer mijn rijbewijs gehaald en direct een motor gekocht. Natuurlijk is dit een MT-07 :]

Heb al flink wat kilometers gemaakt en heb niets te klagen :)
Wat voor merk/type handkappen zijn dat?

Zijn er hier mensen die een andere achterschokdemper gemonteerd hebben?
Een idee of er betere schokdempers van een ander merk/type passen of zal ik een aftermarket demper moeten kopen als ik iets beter wil?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan