€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Das echt Jammer voor mij Jottum :(
Sorry!

sorry.gif
 
En Jottum hoe rijdt die ?
Het rijdt wel apart. Bochten stuur je in en dan valt de motor mee de bocht in. In hoeverre de vierkante achterband hier een rol in speelt is mij (nog) niet duidelijk.

Er komt een heel braaf geluid uit de uitlaten. Hier mag wel wat aandacht naar uitgaan.

Ander dingetje is dat tot 3000 toeren het vermogen er niet lekker uitkomt. Daarboven schiet de motor vooruit. Zal wel een vuiltje in de carburateur zijn. Ik eerst proberen dat eruit te rijden.

Het is een rank motorfietsje hoor. Ik had wat meer body verwacht.
Ik verwacht dat ik er wel met veel plezier mee ga rijden!

En een mooi grilletje:
full

En de vorige eigenaar:
full
 
Het rijdt wel apart. Bochten stuur je in en dan valt de motor mee de bocht in. In hoeverre de vierkante achterband hier een rol in speelt is mij (nog) niet duidelijk.

Er komt een heel braaf geluid uit de uitlaten. Hier mag wel wat aandacht naar uitgaan.

Ander dingetje is dat tot 3000 toeren het vermogen er niet lekker uitkomt. Daarboven schiet de motor vooruit. Zal wel een vuiltje in de carburateur zijn. Ik eerst proberen dat eruit te rijden.

Het is een rank motorfietsje hoor. Ik had wat meer body verwacht.
Ik verwacht dat ik er wel met veel plezier mee ga rijden!

En een mooi grilletje:
[afbeelding]
En de vorige eigenaar:
[afbeelding]
Ziet er patent uit hoor :t

Koffertje achterop, schermpje voorop; mag ook wel met jouw leeftijd :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En niet te vergeten het zit rechtop !!





Jottum kan nu zelfs gaan poetsen (maar dan moet hij het waarschijnlijk eerst gaan kopen :+ )
 
Ik zal vast een logootje maken voor de 2019 editie.

Welke hoofdkleur?
 
Volgens mij is er nog iemand die met een soortgelijk dilemma zit. Wie hier een oplossing voor heeft mag het zeggen.
Ik zat zelf te denken aan:
  • Motor in een vachtje verpakken
  • roze legging over de motorbroek
  • hun motor pimpen in "my little pony" style
  • 25 punten in mindering ivm "foute prioritering"
  • Op elke camping de tent verplicht naast Mitkah moeten opzetten
  • Als Mario en Luigi op de motor
  • of als support-crew mee

Wie Joost kent mag het zeggen!
Ik heb het Joost gevraagd.
Joost zegt dat bovenstaande te ver gaat.
Gewoon bier halen (niet alles betalen natuurlijk), gedurende de vakantie moet voldoende zijn.

Een 'bier-kech', om het met Joost zijn woorden te zeggen.
 
Volgens mij heb ik aangegeven “kan”. En als je het goed leest verwacht ik NIET dat jij die VX800 gaat schoonmaken/poetsen/in de was zetten :+

Als ik de staat zo ziet van die VX, zou het wel een een “Guus Geluk” kunnen worden ;)




Enne bier halen is geen probleem (drinken ook niet _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan