Yamaha T-max 530 model 2017

Ben zoekende naar passende zijkoffers voor het nieuwe model T-Max.

Gekeken bij Givi, Shad en Motech, maar kan niets passends vinden.

Iemand hier ervaring mee ? Of bestaat het gewoon niet ?
 
ik denk niet dat het te verkrijgen is, wel een tunnel tas in twee formaten en een grote tas van Held om op de achter zit te monteren, heb ik es gezien in de shop, dan kan je niet met twee op stap, of is het misschien de bedoeling :) :W
 
Ik zag vorige week op Wish van die softe zijtassen met strapband over/om de achterstuk buddy en die waren 58 euro.
Kan waarschijnlijk niet heel veel in, maar als je geen tas achter je kunt vastbinden door duopassagier, dan kan t een idee zijn
 
Hee Rob...nu zijn het de echte rijders hee...de watjes komen niet buiten hahaha...alhoewel ik vorige zondag toch een ritje heb gedaan...het is gewoon om hem draaiende te houden...moest het niet meer kunnen omwille het weer kan hij aan de druppellaar. :]
 
Gewoon drie maal per week A-dam Rotterdam
Wel op een 2015 model
En met heerlijke handvatverwarming
Morgen ff aankijken ivm sneeuwval dan stop ik toch echt

Gewoon blijven genieten van die Max
 
Hoi Danny, ach het was zo stil op het forum dus ik denk laat ik een wat plaatsen hah

Hier 4 maal daags Almere Amsterdam, echter mijn vrouw meer dan ik momenteel, ik gebruk wat vaker de Trein, omdat ik op verschillende lokaties werk

Het weer valt tot op heden gelukkig mee
 
Tip via Facebook:

Voor iedereen die graag een afdekplaatje op de TomTom Rider 40/400 wil hebben: voor 6 euro wordt het naar je toegestuurd.

Bij Berto Klein vd TomTom Rider Groep.

Heb zo'n ding besteld en past precies .....
full
 
Ja en dan rij je zomaar in een schroef en loopt je bandje leeg, achter. Dus snel de schroef er helemaal in gedraaid en naar de motorzaak.
Ai bijna 10.000 op de teller en bandje zag er niet meer al te best uit, dus, voor nu eve propje erin en vrijdag een nieuw bandje.
We gaan voor de Bridgestone, midden gedeelte is daar wat sterker van en voorkomt vierkante afvlaking
 
Hoi @dandev, Danny, ja maar het vlak wat slijt is, wat harder, dus is de slijtage gelijkmatiger, dat zeggen de kenners haha
 
Hoi Rob0860,

Welke Bridgestone wordt er dan gemonteerd?
De gewone SC of de SC2 rain.
 
het is dus een gewone SC geworden, geen rain, verschil tussen die twee? beter afvoer bij regen? zal wel, vind deze ook best
 
Lampje service interval knippert niet, maar brandt continu.
Pas 1600 km geleden de 5000 km beurt gehad.
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
Lampje moet toch uit zijn ? Of brandt dat bij jullie ook ?
 
Dat dacht ik ook. Maar dan zou het lampje knipperen toch ? En mijne brandt continu.
Gekeken naar oliepeil, dat is OK.
Ik niet begrijp .....
 
Nou, opgelost.
Olie service interval bleek inderdaad niet gereset te zijn door de dealer.
Zelf gedaan zojuist, lampje nu uit.
Was vreemd gegaan bij andere dealer voor 5000 km beurt (zal naam hier maar niet noemen). Die was dus vergeten de olie-indicator terug te zetten (niet handig, was daar nieuwe klant).

Volgende keer dus toch maar weer lekker naar v.d. Kuinder. Is wel wat km's verder, maar daar ben ik altijd zeer tevreden over ......
 
Terug
Bovenaan Onderaan