Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Welkom motonico77 ..
Nog proficiat met je rijbewijs en fijn zelf sleutelen...

En ruud1968 welkom terug en succes met nieuwe motor...gewoon proef rijden motorzaken genoeg in de buurt 😉

Hier na even spanning of potloodtekeningen niet zouden ollossen met de 2 k aflak...
Gelukt en nu uitharden zodat we volgende week mijn motor weer langzaam in elkaar kunnen zetten...
aWZa14v.jpg


Zo blij met mijn ivoorkleur en wat mijn schatje heeft getekend😍

En had ik al verteld dat we eindelijk naar schotland en Engeland gaan 10 mei op boot naar new castle..dan 2 nachten lake district en 6 nachten in schotland om 1 e pinksterdag terug te komen..😁🍻🏍
Yiehha en bij ons in mierlo opent backstage barber pub....vet cool😎
 
Laatst bewerkt:
zat meer aan een 690 duke,of cb 650, mt 07,gsx s 750,ofzo te denken.
moet ff wat passen en proefrijden,ben wat aan de lange kant ,1.94m.
maar gaat allemaal goed komen.

Hoi Ruud,
Ooit al aan een TDM 900 gedacht ;) ?
Enne,welkom terug (niks gemerkt van afwezigheid :) ) en nog de beste wensen voor eenieder alhier :] .
 
voor heen was de naam kappie.

tdm heb ik nog niet aan gedacht.thx voor de tip.

eerst eens naar de motor beurs ,kruip meteen op de duke 690 die heeft toch wel mijn voorkeur. de ktm 390 vindt ik ook super,maj die 1.94m he......
 
voor heen was de naam kappie.

tdm heb ik nog niet aan gedacht.thx voor de tip.

eerst eens naar de motor beurs ,kruip meteen op de duke 690 die heeft toch wel mijn voorkeur. de ktm 390 vindt ik ook super,maj die 1.94m he......

Als ik m'n huiswerk goed heb gedaan; heb jij inmiddels 3 flinke brommers gehad;
  • Aprillia Tuono (zwart)
  • Kawasaki ZX9R (blauw)
  • Kawasaki Z1000 (zwart)
 
adjuh,dat zijn idd die fietskes die ik heb gehad,deze mogen er ook bij,dit voor in je map.,
zxr750 groen wit,r1 blauw ,v max black max mt01 grijs ,fz1 blauw ,ktm525 tuurlijk oranje.

(nondeju dat jij dat nog weet)....
 
Vorige week was ik nog bij Uriel bij Van de Pol in de Wolfstraat. Als ik het me goed herinner stond daar een hele mooie TDM900 .... ! Het is maar een tip.
En persoonlijk vind ik Van de Pol een betrouwbaar adres om een motor te kopen.
 
Even een ander vraagje als dat kan?

Ik ben namelijk op zoek naar iemand die kan lassen.
Iemand die iets kan (ver)lassen voor mij aan het frame van een motor.
of
iemand die mij kan leren lassen!?! :-)

Is hier zo iemand (bekend) bij jullie?

Dank alvast!
 
Ff. off-topic

Er zit in de speakerset van mijn pc (Logitech Z-5500) een brom; ook als ik geen motorfilmpjes zit te kijken. :o ;(

Iemand hier verstand van en zoiets kan fixen?
 
Kijk even of er geen voedingskabels langs de audiokabels lopen.
en anders eens even kijken of de pc wel goed geaard is want dat zou ook de oorzaak kunnen zijn.
Het kan ook een aardlus zijn, soms wil de stekker omdraaien nog wel eens helpen :D
 
Laatst bewerkt:
Kijk even of er geen voedingskabels langs de audiokabels lopen.
en anders eens even kijken of de pc wel goed geaard is want dat zou ook de oorzaak kunnen zijn.
Het kan ook een aardlus zijn, soms wil de stekker omdraaien nog wel eens helpen :D

Thnx voor je reactie, Harley!
Je hebt zeker ooit bij Take-It gewerkt?! 8-)

Voedingskabels liepen aanvankelijk inderdaad langs de audiokabels.
Heb de bedrading nu gescheiden; maar helpt niet; stekker omkeren helpt ook niet.
Iemand vroeg, of de speakerset goed geaard was; maar ert zit snoer zonder randaarde aan.

Heb de veel te lange speakerkabels nu wel opgerold / gebundeld zitten.
Zou eens kunnen proberen, om de kabels flink in te korten, zodat ze niet meer opgerold zijn?!
Misschien dan meteen een betere kwaliteit speakerkabels proberen?
 
Thnx voor je reactie, Harley!
Je hebt zeker ooit bij Take-It gewerkt?! 8-)

Voedingskabels liepen aanvankelijk inderdaad langs de audiokabels.
Heb de bedrading nu gescheiden; maar helpt niet; stekker omkeren helpt ook niet.
Iemand vroeg, of de speakerset goed geaard was; maar ert zit snoer zonder randaarde aan.

Heb de veel te lange speakerkabels nu wel opgerold / gebundeld zitten.
Zou eens kunnen proberen, om de kabels flink in te korten, zodat ze niet meer opgerold zijn?!
Misschien dan meteen een betere kwaliteit speakerkabels proberen?
Had toevallig mijn oude PC speakersetje thuis staan. Moest ze hebben voor een feestje dus Travis heeft ze meteen getest en dan krijg je dat soort problemen ook wel eens :)
full.jpg
 
adje klopt,maar heb ook wel eens gehad dat achterop de bas speaker een knop zit om de bass wat aan te passen.toen ik die knop te ver open draaide bromde de speaker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan