Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ik ben net een politicus. Als je stem binnen is, tel je niet meer mee.


Maar zo rond de kerst, dan zijn we weer vriendjes. Toch?

Uiteraard. Als we dan ook vriendjes zijn als we elkaar onderweg een keer tegen komen, dan vind ik het prima :]
 
Dit is een uitermate vervelende situatie heren. Om te beginnen: Mea Culpa. Heb de laatste dagen gezocht naar een oplossing voor dit delicate probleem. En heb wat gevonden waar alle partijen vrede mee kunnen hebben.















Ik zie me genoodzaakt een kloon account aan te maken. Zal waarschijnlijk iets worden met een startnummer, passend bij de mooie RC30 historie.


NR 3 Joey Dunlop :t
 
Aha ik weet wie je bedoeld :Y ,maar die persoon heeft wel wat 2 takt kudos verdient :t
dus zien we dat voor nu door de vingers. :Y *O*
 
Ter verdediging de 4takt is verkocht om de opbouw van een 2takt te kunnen betalen :Y :Y

zal niet meer gebeuren :N :N

:W :W

Mochten jullie zin en tijd hebben kom dan ff kijken in Rosmalen dit weekend daar staan een paar RG250 modellen :$

Kijk laat dit een voorbeeld voor alle dwalers en kleppenhok eigenaren zijn :} :Y ,verkoop
u kleppenhok nu het nog kan. }) *O*
 
Er staat een rg500 bij me in de buurt te koop. 13500 euro. Zonder kenteken. Zou net gereviseerd zijn maar niet aantoonbaar.

Wat denken jullie van zo'n prijs?
 
Ik heb toch ook wel wat powerbikes gehad maar als ik op mijn straat RG rij dat blijft toch wel een héél aparte beleving voor zo een lichte fiets met zoveel power! en dat is dan nog kinderspel bij de race RG. Vandaag nog ff gereden :] [afbeelding]

Het blijft een geweldig mooie fiets Ron, weest er zuunig op!!
 
Er staat een rg500 bij me in de buurt te koop. 13500 euro. Zonder kenteken. Zou net gereviseerd zijn maar niet aantoonbaar.

Wat denken jullie van zo'n prijs?

Tja geen idee,zonder de motor zelf gezien te hebben is er moeilijk wat zinnigs over te zeggen,en hoe zit het met het kenteken,is daar nog aan te komen of kan er alleen maar een racer of verzamelobject van gemaakt worden.Als je ziet wat hier op geboden word dan krijg je wel een idee van wat het waard zou zijn, https://www.marktplaats.nl/a/motore...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
persoonlijk zou ik het er niet voor over hebben,maar je heb maar 1 of 2 gekken nodig zoals je ziet.En ze worden alleen maar meer waard,dus een betere geldbesteding dan iets moderns
wat alleen maar in waarde daalt.Ik kan mij de tijden nog herinneren dat je ze kon kopen
voor rond de 3000,- gulden begin jaren 90.Mijn laatste heb ik gekocht in begin 2004
voor 5000,- voor zo,n 2500,- aan opgeknapt en weer verkocht voor 8900,-
 
Laatst bewerkt:
Misschien heeft Waldo nog wel een frame of kenteken.
Een frame met kenteken heb je wel wat aan :Y ,alleen een kenteken niet :N
En met Waldo is het zo dat je gedrag en kop hem aan moet staan :Y }) anders krijg je niks :N :P Dus heb je een rooie plofkop :( hoef je al niet te bellen :N })
En zelf een spoedcursus hoe versta en proat ik op de boerderie volgen :Y anders versta je niks van wat hij vertelt :N :? :+
 
Laatst bewerkt:
Hij staat op mobile.de als je dan de landcode Duitsland uitzet zie je er nog 2. 1 in Italië en 1 in ons eigen kikkerlandje. Die is het...
 
Een frame met kenteken heb je wel wat aan :Y ,alleen een kenteken niet :N
En met Waldo is het zo dat je gedrag en kop hem aan moet staan :Y }) anders krijg je niks :N :P Dus heb je een rooie plofkop :( hoef je al niet te bellen :N })
En zelf een spoedcursus hoe versta en proat ik op de boerderie volgen :Y anders versta je niks van wat hij vertelt :N :? :+

_O-

Ik heb Waldo en zijn vrouw juist meegemaakt als super gastvrij. Daar nog aan de keukentafel gezeten toen ze net snacks hadden gehaald :t En hij bracht me op een idee: Hij had destijds veel mooie drinkbekers staan van de Nurburgring. Dus het laatste jaar WSBK op de Nurburgring heb ik ook een paar mooie drinkbekers meegenomen. Statiegeld weg, maar keukenkastje vol met leuke herinneringen :Y
 
Vandaag op de oldtimerbeurs te Rosmalen, zag ik een bekende prominent hangen bij de stand van Sam Racing:

MBhsYIo.jpg


:W :t
 
_O-

Ik heb Waldo en zijn vrouw juist meegemaakt als super gastvrij. Daar nog aan de keukentafel gezeten toen ze net snacks hadden gehaald :t En hij bracht me op een idee: Hij had destijds veel mooie drinkbekers staan van de Nurburgring. Dus het laatste jaar WSBK op de Nurburgring heb ik ook een paar mooie drinkbekers meegenomen. Statiegeld weg, maar keukenkastje vol met leuke herinneringen :Y

Toen wist hij nog niet van je 4 takt uitglijder B| ,dus zal hem even updaten als ik hem weer zie :Y ,dan vind je de hond in de pot als je nog eens bij hem langsgaat }) :+
 
Mooi en ja graag! Ook leuk dat je dit deelt :t Maar het rekensommetje is niet heel moeilijk: Zolang de spuitkosten van je bestaande onderdeel een stuk onder de prijs van een dergelijk item liggen, dan mogen ze deze tank ergens stoppen waar ze hem niet meer uit kunnen halen. Gun iemand best een marge, maar dit gaat nergens over.

Tja vind er maar eens 1,ik heb mijn vers gespoten tank aan Waldo verkocht voor 250,-,
een koopje want het spuiten koste veel meer.Maakte in dit geval niet uit want Waldo matste mij ook met motoren en onderdelen.
Maar een echte verzamelaar zal altijd eerder voor origineel gaan.
 
Laatst bewerkt:
Tja vind er maar eens 1,ik heb mijn vers gespoten tank aan Waldo verkocht voor 250,-,
een koopje want het spuiten koste veel meer.Maakte in dit geval niet uit want Waldo matste mij ook met motoren en onderdelen.
Maar een echte verzamelaar zal altijd eerder voor origineel gaan.

Zojuist toch een voorstel gedaan. En enige reactie: Veel succes. Ok prima ook succes. Dan maar naar die verzamelaar die het er wel voor over heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan