Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.772
9.077
Op reis
Facebook
Het 14e Gereedschapstopic na het ongelukkige 13e deel, we blijven natuurlijk wel veilig sleutelen ;)

Show hier dus al je nieuwe maar ook oude/antieke maar ook zelfbedacht maar vooral zelf gemaakte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






Gereedschap gerelateerde Links:




Inbus mania : These 16 Hex Key and Driver Options are Anything But Ordinary

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:


full

ml01.jpg


Bekende merken gereedschap :

handgereedschap :
Gedore
Snap On
Teng Tools
Merkloos/huismerk zoals parkside
Facom
Hazet
Mannesmann (greenline)
Stahlwille
Pb Swiss
Werckman
Beta
Sonic
Wera
Bahco

Knipex (tangen)
Channellock (tangen)

electrisch gereedschap

Hitachi
Makita
Black&Decker
Bosch
Fein
Festool
Ferm
Parkside (lidl)
Elora
Metabo

Speciaal gereedschap

Laser
Midlock
BGS

Luchtgereedschap

Rodac


Overige

Calvé
Stroopwafels
Sonic-Tools-Mechanics-Tool-Assortment-Tray.jpg



En voordat men gaat klagen dat iemand offtopic bezig is :

Gereedschap - Wikipedia

Een gereedschap is een hulpmiddel om de bewerkingen uit te kunnen voeren die een mens (of dier) met zijn lichaam zelf niet of moeilijk kan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik natuurlijk ook, maar ze zijn helaas ook zo stuk zodra je ergens tussendoor moet. Daarnaast is het plakken van balanceergewichtjes met handschoenen aan een drama (de rug van het plakvel afpeuteren).
En die 30 keer is omdat ik niet alleen sta te sleutelen, maar ook moet afrekenen met de klanten, de telefoon moet oppakken en notities moet maken.Vloeibare handschoen is ideaal. Die gebruik ik dus ook, meestal 2 tot 3 keer per dag herhalen.Vloebare handschoen is ongeveer hetzelfde als vaseline (althans de werking).
Het sluit de poriën in de huid af met vet zodat het vuil niet kan intrekken.
Vloeibare handschoen werkt wel heel veel beter dan vaseline, je handen blijven niet lang kleven en het gereedschap glijdt niet uit je vingers.


Toch verder zoeken...
Ik gebruik al 10 jaar dunne handschoenen met lichte coating aan de binnenzijde.
Doe er mee werken tot 90% vd werkzaamheden.
Tekefoon...notities etc ..geen probleem
Als j uitschiet ook iets bescherming.
Maak denk ik 2 paar pweek op. Kosten...1 zoveel per paar.
Geld boeit sowieso niet. Gezondheid en voorkomen meer...
 
Toch verder zoeken...
Ik gebruik al 10 jaar dunne handschoenen met lichte coating aan de binnenzijde.
Doe er mee werken tot 90% vd werkzaamheden.
Tekefoon...notities etc ..geen probleem
Als j uitschiet ook iets bescherming.
Maak denk ik 2 paar pweek op. Kosten...1 zoveel per paar.
Geld boeit sowieso niet. Gezondheid en voorkomen meer...

PU-Flex, (de originele heten MaxiFlex van fabrikant ATG) - achtige handschoenen zijn de meest gebruikte handschoenen in de autootive sector. In o.a de VAG fabriek verbruiken ze 500 paar per dag. Ik heb ze zelf iig altijd aan als het werk smerig wordt, of als er geen ruimte is.
 
full

Ben er blij mee, een Branson 10L ultrasoon reiniger.
Gisteren even geprobeerd en ja het werkt als een malle.

De visite'.. "is dat een frietpan? "

Manmanman
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie toch een stel wijven :) , gaan jullie het straks over gezichtscrempjes hebben voor de koude dagen in de garage
Ik gebruik gezichtscreme van Bulldog. Werkt prima, en voelt niet vet aan. Ik gruw van vette producten op mijn gezicht, zeker als er een geur aan zit.....

En nee, dit is geen geintje.
Aangezien ik als bijna 55-jarige nog steeds vrijwel altijd als vroege veertiger wordt ingeschat werkt het wel degelijk..... :Y
 
Ik gebruik gezichtscreme van Bulldog. Werkt prima, en voelt niet vet aan. Ik gruw van vette producten op mijn gezicht, zeker als er een geur aan zit.....

En nee, dit is geen geintje.
Aangezien ik als bijna 55-jarige nog steeds vrijwel altijd als vroege veertiger wordt ingeschat werkt het wel degelijk..... :Y

De tijd dat ik er nog goed uit moest zien voor de dames ligt al heeeeeeel ver achter me, en hoe oud andere me schatten interesseert me geen ene reet....
Ben 58 , mag er uitzien als 58, gedraag me als 18 als ik daar zin in heb, en als andere daar problemen mee hebben ...pech....ik zit er niet mee
 
De tijd dat ik er nog goed uit moest zien voor de dames ligt al heeeeeeel ver achter me, en hoe oud andere me schatten interesseert me geen ene reet....
Ben 58 , mag er uitzien als 58, gedraag me als 18 als ik daar zin in heb, en als andere daar problemen mee hebben ...pech....ik zit er niet mee
Zo van: als ik er voor betaal hoef ik er ook niet goed ui te zien ?
:+
 
Jammer, de vergrijzing slaat dus ook toe op het forum -O-

Komt er nu ook een 'oude mensen knop' zodat de letters 15x zo groot worden ?
Of een apart topic over welke bejaarde luier het beste is.

:+


Zeg snotneus, als jongere zou je moeten weten, dat er op windhoos een optie is om de letters groter te maken. Sommige van die oudjes speelden al met computers, toen jij nog een zaadcelletje was. :+

Mijn eerste computer:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan