MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat een CB uit '97 op Domeinen, misschien is dat wel een manier om binnen de spelregels aan een redelijk apparaat te komen. ;)
Ex lesmotor met bijna 70K op de teller. Ik zoek ff verder. :')
De KTM's zijn wel leuk. Ik vraag me af waar ze vandaan komen, al helemaal omdat er geen kenteken op zit! Waarschijnlijk worden die in een partij weggekaapt door een handelaar.
 
Ff kijken


Die twee ouwe blauwe bmw's zijn oud kmar en dat zal de ktm's ook kunnen verklaren. Daar oefent de kmar mee op het terrein van Oirschot. Misschien een grote schoonmaak. Maar of zij ze ook op domeinen zullen zetten?..
 
Laatst bewerkt:
Als je echt moeilijk terrein in wil en je druk maakt om gewicht zou je aan een XR-achtig apparaat een leukere basis hebben.

Er staat een CB uit '97 op Domeinen, misschien is dat wel een manier om binnen de spelregels aan een redelijk apparaat te komen. ;)

En voor wie nog een potje over heeft om stuk te slaan voor het komend seizoen, er staat ook een hele lading KTM's 530 en 690. :)
glazen potten zonder inhoud ben bang dat dat niet werkt :+
 
Ff kijken


Die twee ouwe blauwe bmw's zijn oud kmar en dat zal de ktm's ook kunnen verklaren. Daar oefent de kmar mee op het terrein van Oirschot. Misschien een grote schoonmaak. Maar of zij ze ook op domeinen zullen zetten?..

Is waar ook. Veel defensie materiaal gaat inderdaad Domeinen op. :t
 
Laatst bewerkt:
803266-coffee-tobacco.jpg
 
Yep! Helpt mij enorm en zelfs als mensen naast me roken, geen probleem :)
Zuig gewoon als een malle aan de e-sig en negeer de rest :9
 
Ik heb 't nog geprobeerd daar.. Maar politie en defensie gaat niet heel goed samen. :') jammer, mooie kazerne

Oirschot? De omgeving is prachtig. De bevolking...meh. Die landmacht cultuur ga ik nooit begrijpen, van die lui die in de war raken als je je jas niet dicht hebt.

En voor de stoppen-met-rokers, als je nog eens wat ondersteuning nodig hebt...Champix werkt wel aardig.
 
Laatst bewerkt:
Zat vandaag op de Ijsseldijk met de mini-Ferrari....man man man, van die oudjes die met 30-40 over de dijk heen sukkelen. Dat was ook met de motor niet leuk sturen geweest. :N
 
Met de motor ben je er zo langs, met de auto moet je vooral heel veel geduld hebben. :Y

Merkte het.

Gelukkig waren er op een gegeven moment plekjes waar de voorliggers even aan de kant gingen en me lieten gaan.

Had alleen een klein foutje met de navigatie gemaakt, moest ergens zijn. Vond de Ijsseldijk al een aparte route, maar toen het kreng me linksaf de Ijssel in wou sturen ging er een belletje rinkelen. Even aan de kant gezet en het vinkje bij veerponten vermijden weer aangezet.

Toen zat ik me nog meer haast op de dijk, achter dezelfde auto's die me net lieten gaan. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan