Kawasaki Z1 900 Deel 9

Gecondoleerd Marcel en familie. Ik heb goede herinneringen aan de rit met Rob en anderen naar het museum van Ton.
 
Was een mooie rit , incl cruise

full
 
Vreselijk om te horen dat Rob er niet meer is.
Ook al weet je dat het er aan zit te komen, toch is het een harde klap als het moment daar is.
Stilletjes hoopten we waarschijnlijk allemaal dat het een andere wending zou nemen.
Een prachtige kerel met een puur motorhart en heerlijke humor is veel te vroeg gestorven.
Wat overblijft zijn de mooie herinneringen aan Rob.
Ieder keer dat ik mijn Kawa zie staan zal ik aan hem denken.

Marcel, Aug en alle andere familie en vrienden, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

Leo.
 
Iedereen bedankt voor het medeleven en de lieve woorden.

Donderdag wordt Rob gecremeerd in besloten kring zoals hij het wilde.
Hoop en denk dat wij hem allen als een man met een passie voor motorrijden (liefst op een Kawa) in gedachte zullen houden.

Lieve Rob, zeker ik en denk vele hier en buiten het topic zullen je als humoristisch en gepassioneerd mens in herinnering houden.
Je was mijn laatste echte familielid.....en zal je nooit vergeten, rust zacht mijn grote broer.


full
 
Tja, hoe zal ik beginnen. Praten lukt me wel maar om het even op papier te zetten is moeilijk
Vandaag afscheid genomen van een hele goede vriend/kameraad
De laatste woorden van Rob waren vorige week, en die vielen hem heel zwaar "Ton het ga je goed en keep Kawasaki alive."
de dag erna was het stil, Rob was er niet meer.
Ik heb hem bij leven beloofd dat ik op de Z1B en de Puch zal passen, ze zou poetsen, en koesteren
Ik heb ze in de prive collectie opgenomen, en daar blijven ze zolang ik er voor kan zorgen.
Ook veel respect voor Aug, zijn vrouw die hem tot het laatst heeft verzorgd.
Rob, bedankt voor de fijne tijd kerel en tot.................................................
 
Sterkte Ton, ik weet niks te zeggen....
Ik heb vandaag veel aan hem gedacht, zo op het werk.. Ik kon hem maar kort, maar ik ga hem missen.
Altijd vrolijk en vol hulp, zulke mensen vind je niet snel meer. '(
 
Tja, hoe zal ik beginnen. Praten lukt me wel maar om het even op papier te zetten is moeilijk
Vandaag afscheid genomen van een hele goede vriend/kameraad
De laatste woorden van Rob waren vorige week, en die vielen hem heel zwaar "Ton het ga je goed en keep Kawasaki alive."
de dag erna was het stil, Rob was er niet meer.
Ik heb hem bij leven beloofd dat ik op de Z1B en de Puch zal passen, ze zou poetsen, en koesteren
Ik heb ze in de prive collectie opgenomen, en daar blijven ze zolang ik er voor kan zorgen.
Ook veel respect voor Aug, zijn vrouw die hem tot het laatst heeft verzorgd.
Rob, bedankt voor de fijne tijd kerel en tot.................................................

jij ook gecondoleerd man...mooi dat zijn motorfiets een goede plek krijgt ook....
 
Kijk je sinds een aantal dagen in t topic en dan het bericht waarop we allemaal al waren voorbereid maar wat altijd als een klap komt.
Gecondoleerd met het grote verlies...
 
Gisteren, twee dagen na het afscheid nemen van Rob weer naar huis (Oostenrijk) gereden via de oude route door het Sauerland zoals ik dat vroeger met Rob altijd reedt.
Stopte bij een tankstation waar we toen altijd stopte om te tanken, een broodje te eten en een sigaretje paffen, sta daar en keek om mij heen om te zien wat daar allemaal veranderd is.
Toen kwam het in mijn hoofd Rob ´s avonds te bellen om hem te vertellen wát zich daar alles veranderd heeft, maar helaas gaat dat niet meer.......... Was wel even een klotemoment.

Laten wij er voor zorgen dat dit topic een lang leven heeft, Rob had het niet anders gewild.

Bij deze mijn oproep om lekker verder te schrijven over onze Kawa´s en alles wat daar mee samen hangt.

Ik hoop dat we hier gewoon verder gaan met dat wat Rob ooit begonnen is. Keep the Kawa´s alive :}
 
Marcel goed dat je hier weer iets schrijft als herinnering aan je broer, ik heb Rob een tijd geleden ontmoet om hem een carterpan-pakking van een z650 te geven waar jij wel iets aan zou hebben heb je daar nog wat aan gehad ?
Zo zorgt mijn bericht er ook voor dat het topic doorgaat niet alleen over z900 /z1000 maar ook over een z650. Gr
 
Marcel goed dat je hier weer iets schrijft als herinnering aan je broer, ik heb Rob een tijd geleden ontmoet om hem een carterpan-pakking van een z650 te geven waar jij wel iets aan zou hebben heb je daar nog wat aan gehad ?
Zo zorgt mijn bericht er ook voor dat het topic doorgaat niet alleen over z900 /z1000 maar ook over een z650. Gr

Die pakking is super.
Ik denk dat het topic lekker verder gaat en hoop op verdere berichten.
 
mag ik dan in een platte poging de boel aan te slingeren een algemeen vraagje stellen?

Ik gebruik al jaren s100 wit spuitvet voor mijn kettingen maar kwam vanmiddag s100 drylube tegen

S100 | Dry Lube kettingspray

Iemand hier toevallig ervaring mee? het droogt op en maakt dus niet zo n bende als dat witte spul.

Ik vraag natuurlijk voor de ketting van mijn kawa, dat moge duidelijk zijn ;)
 
Gisteren, twee dagen na het afscheid nemen van Rob weer naar huis (Oostenrijk) gereden via de oude route door het Sauerland zoals ik dat vroeger met Rob altijd reedt.
Stopte bij een tankstation waar we toen altijd stopte om te tanken, een broodje te eten en een sigaretje paffen, sta daar en keek om mij heen om te zien wat daar allemaal veranderd is.
Toen kwam het in mijn hoofd Rob ´s avonds te bellen om hem te vertellen wát zich daar alles veranderd heeft, maar helaas gaat dat niet meer.......... Was wel even een klotemoment.

Laten wij er voor zorgen dat dit topic een lang leven heeft, Rob had het niet anders gewild.

Bij deze mijn oproep om lekker verder te schrijven over onze Kawa´s en alles wat daar mee samen hangt.

Ik hoop dat we hier gewoon verder gaan met dat wat Rob ooit begonnen is. Keep the Kawa´s alive :}

Mooi gesproken ! Dit soort momenten zal je nog wel vaker krijgen Marcel ;( Herinner je vooral de mooie en bijzondere momenten samen met je broer :] Een van de momenten die ik mij altijd zal herinneren is bij het Veteranen Treffen in Woerden waar Rob altijd op zijn "vaste" plek had ver van het stoffige of modderige gras...Komend jaar een paar mooie Z's daar parkeren en ik weet zeker dat hij dan instemmend mee kijkt ;)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan