Dakar-topic

Ik zie ook liever minder Tim en Tom, minder JayJay en minder Allard en meer beelden van de proeven. Maar goed, er is in ieder geval iets te zien en het is wel een echte Dakar deze editie wat mij betreft. Kijk naar uitvallen van Sunderland, Barreda die kansloos leek maar toch weer terug is in de wedstrijd. Mooie strijd met 3 merken bij de motoren. En ook bij de auto's mannen als Loeb en Roma, echte toppers, die al uitgevallen zijn.
 
Ik zie ook liever minder Tim en Tom, minder JayJay en minder Allard en meer beelden van de proeven. Maar goed, er is in ieder geval iets te zien en het is wel een echte Dakar deze editie wat mij betreft. Kijk naar uitvallen van Sunderland, Barreda die kansloos leek maar toch weer terug is in de wedstrijd. Mooie strijd met 3 merken bij de motoren. En ook bij de auto's mannen als Loeb en Roma, echte toppers, die al uitgevallen zijn.

YouTube : Dakar! Veel beelden en ook omstanders die het nodige filmen. Zo volg ik zelf Kist rijden Lyndon Poskitt op YouTube/fb.
 
Ik heb jarenlang de Dakar rally enorm trouw gevolgd, maar die interesse ben ik echt volledig kwijt. In de eerste plaats vanwege het feit dat alleen Nederlanders die daarvoor betalen in beeld komen. Op zich neem ik dat RTL nog niet eens echt kwalijk, blijkbaar kan het niet anders maar het maakt het wel minder aantrekkelijk om naar te kijken, elke dag maar weer dezelfde gezichten, vooral als de prestaties nou niet echt aanleiding toe gaven. Verder kwam ik er meer en meer achter dat een groot deel van het deelnemersveld 40ers/50ers met veel geld waren die deelname meer zagen als een groot avontuur wat ze van hun bucketlist af wilden kunnen strepen (en niet geheel toevallig waren dat dan ook weer dezelfde mensen die je steeds terugzag bij RTL natuurlijk). Ik wens ze veel plezier hoor en het blijft hoe dan ook een hele prestatie maar met racen heeft het niet echt te maken. En sowieso heeft dat hele programma van RTL voor mij een veel te groot ons kent ons gehalte, en tegenwoordig is het dus echt een grote Tim en Tom Corenel-show. Kaas voor kerels, ga toch weg, is gewoon smeerkaas! Doei doei!
 
Ik heb jarenlang de Dakar rally enorm trouw gevolgd, maar die interesse ben ik echt volledig kwijt. In de eerste plaats vanwege het feit dat alleen Nederlanders die daarvoor betalen in beeld komen. Op zich neem ik dat RTL nog niet eens echt kwalijk, blijkbaar kan het niet anders maar het maakt het wel minder aantrekkelijk om naar te kijken, elke dag maar weer dezelfde gezichten, vooral als de prestaties nou niet echt aanleiding toe gaven. Verder kwam ik er meer en meer achter dat een groot deel van het deelnemersveld 40ers/50ers met veel geld waren die deelname meer zagen als een groot avontuur wat ze van hun bucketlist af wilden kunnen strepen (en niet geheel toevallig waren dat dan ook weer dezelfde mensen die je steeds terugzag bij RTL natuurlijk). Ik wens ze veel plezier hoor en het blijft hoe dan ook een hele prestatie maar met racen heeft het niet echt te maken. En sowieso heeft dat hele programma van RTL voor mij een veel te groot ons kent ons gehalte, en tegenwoordig is het dus echt een grote Tim en Tom Corenel-show. Kaas voor kerels, ga toch weg, is gewoon smeerkaas! Doei doei!
ouwe lul, gooi die tv in een hoek en kijk internet Dakar 2018 - English - YouTube
 
ouwe lul, gooi die tv in een hoek en kijk internet Dakar 2018 - English - YouTube
Dat is toch een stuk beter en het is ook nog geheel gratis, kijk Dakar om Dakar beelden te zien. Die smeerkaas koelkast of steeds interviews met dezelfde personen kan me gestolen worden.


Dat er een boel (oudere) ondernemers bij zitten ontkom je niet aan, je hebt echte sportmannen die flink gesponsord worden en de mensen die een groot deel uit eigen zak betalen. De meeste mensen kunnen niet zomaar een boel geld stuk slaan voor 2 weken avontuur (en de rally's ervoor ook niet vergeten).
 
Je hoeft het niet op RTL te volgen..., Eurosport zend ook uit. Blijkt dat er veel meer
deelnemers zijn dan de Hollanders :+
 
Haha, rtl7 is alleen Nederlanders en de top, hoewel vorig jaar hadden ze nog een item over Lyndon Poskitt gedaan. Van mij mogen tom/tim, Jayjay enz wel weg, blijft er meer tijd over voor daadwerkelijke Dakar beelden en andere deelnemers.

Zoals de Africa Eco Race word gepresenteerd is op zich wel prima, minder van die onzin. :)
 
Gewoon i.p.v. Tim Tom en JayJay 3 GoPro camera's meenemen en 1 op een motor, 1 in een auto en 1 in een truck monteren.

Veel goedkoper en spectaculaire beelden.
 
Ja,vreemd,er blijkt over voetbal altijd iets te vertellen te zijn,had beter een terugblik op de B en kist rijders kunnen doen,maar dat levert waarschijnlijk niets op. Zwak,zwak.
 
Voor een paar minuten, eurosport laat ook alle hectiek ff zien etc en maakt er gewoon een uitzending van. Nu moeten de RTL kijkers naar een herhaling kijken van wat voetbal-hype-praat.
 
dit topic gaat niet over tv, maar over de Dakar
Jaaa, daar gaat het nu dus over , gisteren was er geen Dakar , en WIJ willen toch wel iets te vertellen hebben op een rustdag , of moeten we over voetbal gaan chatten :+ ?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan