Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

:N die zou ik daar niet willen hebben, het zal mooi zijn om alles achter de kap te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Ik ben Stef 25 jaar en nieuw op dit forum. Deze winter heb ik men volledig A rijbewijs gehaald ( had al een A2) en de overstap gemaakt van men er6n 2012 naar een versys 1000 2016. Moet de moto wel nog inschrijven...wachten op beter weer :p Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd.

grts
full
 
Hey Stef gefeliciteerd met je mooie machine :Y Ziet er compleet uit.
Nu nog ff op dit topic op pagina 43 kijken hoe je de uitlaatbochten weer glimmend krijg. :+
 
Hallo iedereen,

Ik ben Stef 25 jaar en nieuw op dit forum. Deze winter heb ik men volledig A rijbewijs gehaald ( had al een A2) en de overstap gemaakt van men er6n 2012 naar een versys 1000 2016. Moet de moto wel nog inschrijven...wachten op beter weer :p Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd.

grts[afbeelding]

Mooi ding hoor mooie kleur ook
Gefeliciteerd :]
 
Morgen weer een uitdaging aan ,de Denali split monteren
De kawa staat al klaar :}
full


Operatie claxon is gelukt :}
Foto’s gemaakt maar krijg ze niet op het forum :N
 
Laatst bewerkt:
~
Hallo iedereen,

Ik ben Stef 25 jaar en nieuw op dit forum. Deze winter heb ik men volledig A rijbewijs gehaald ( had al een A2) en de overstap gemaakt van men er6n 2012 naar een versys 1000 2016. Moet de moto wel nog inschrijven...wachten op beter weer :p Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd.

grts[~afbeelding[/
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-Versys rijders,

Ik rij een Versys 1000 model 2017 van mijn werkgever. Nu heb ik de laatste tijd soms het probleem dat de contactsleutel niet soepel omdraait. Het lijkt wel alsof het contact een beetje 'vast' zit oid, de sleutel draait niet soepel om in ieder geval. Ook merk ik dat de sleutel redelijk makkelijk uit model gaat, het materiaal is niet super sterk volgens mij. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, is er ook een oplossing voor?

Groet,
William
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan