GEZOCHT: Kawasaki zxr750 J racespul

dennis851

MF'er
12 feb 2013
33
0
leiden
Ik ben een zxr750 uit 1992 aan het ombouwen to budget racer. Heeft iemand wellicht nog wat leuke delen liggen zoals:

- Polyester kuipwerk
- Spruitstuk
- Vaste voetsteunen
- Zx10R achterveer bouwjaar 2004-2005

en wellicht nog andere zaken?
 
Ik ben een zxr750 uit 1992 aan het ombouwen to budget racer. Heeft iemand wellicht nog wat leuke delen liggen zoals:

- Polyester kuipwerk
- Spruitstuk
- Vaste voetsteunen
- Zx10R achterveer bouwjaar 2004-2005

en wellicht nog andere zaken?

Hoi Dennis,

Ik ben hetzelfde aan het doen met een K uit '91. Ik heb al wat leuke spullen bij Rick's Motorservice vandaan gehaald.

www.ricksmotorservice.nl
 
Ok bedankt voor de tip!

Wat heb je bij hem gekocht of laten doen?

wat ga je sowiezo doen met de motor?


Ik heb tot nu toe:
- zx9r blok carbs
- andere clipons
- silicone slangen
- uitlaatsysteem (moet nog een goed spuitstuk hebben

Gr
Dennis
 
Ik ben nu eigenlijk alleen in het stadium van het verzamelen van onderdelen.

De ZXR is uit elkaar en ik ben het frame terug aan het brengen naar kaal aluminium (met verfafbijt).

Bij Rick heb ik een stel vorkpoten besteld ivm pitting op de originele binnenpoten. En verder ga ik de volgende modificatie doen:

K1 – Brake Mods | Andys Kawasaki ZXr/ZX7R Tribute Website

De klauwen heb ik ook bij Rick vandaan. De busjes voor het plaatsen worden zaterdag gemaakt.
 
Ik ben nu eigenlijk alleen in het stadium van het verzamelen van onderdelen.

De ZXR is uit elkaar en ik ben het frame terug aan het brengen naar kaal aluminium (met verfafbijt).

Bij Rick heb ik een stel vorkpoten besteld ivm pitting op de originele binnenpoten. En verder ga ik de volgende modificatie doen:

K1 – Brake Mods | Andys Kawasaki ZXr/ZX7R Tribute Website

De klauwen heb ik ook bij Rick vandaan. De busjes voor het plaatsen worden zaterdag gemaakt.

Ik doe hetzelfde met een H1;-)

6 pots remmen mogen niet op Spa met de bikers classic.
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de spam, maar misschien heeft iemand hier nog belang bij een ZXR750L ?? Hij is van 1993 en heeft een 850CC Bigbore kit. De motor is al omgebouwd als racer, al zal hij vast nog wel iets kunnen "afvallen" ;) ;) Er zit een Healtech quickshifter op en een uitlaatsysteem van Delkevic. Ook zit er een set racekuipen op. De achterveer is van een ZX7R. De fiets is door mij alleen gebruikt tijdens circuitdagen, en hij heeft van mijn teammaatjes de bijnaam "de frikandel" gekregen wat nu dus ook trots op zijn kuipruitje staat! :P :P *D *D Remmerij achter is origineel, maar voor zitten er 6-zuiger remklauwen die de fiets ontzettend goed laten stoppen. Ik ben vast nog wel iets vergeten, maar mocht iemand foto's willen zien, doe dan maar ff een pm-metje, want ik krijg de foto's er niet op....

Grtz eagle
 
Leuke fiets! Had je een vraagprijs in gedachten, ik zal eens rondvragen...
Als iemand rond de €1250,-er voor over heeft dan valt er te praten. Is echt een leuke fiets om mee te beginnen. Heb er zelf altijd met veel plezier op gereden. :] :] :] Bij de motor zit ook nog een extra set wielen met remschijven en al en mocht je echt een goede prijs willen bieden, dan krijg je er ook nog een Remus uitlaat bij voor het lekkere geluid.

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
[img=40,30,1]https://pbdwbw.ch.files.1drv.com/y4mKq6ixef0qgkdocfdS0vpqKxJ6E5aM7-Rv-q4r0BMj6gOcNFmiqlZfbGpMU2h_V63St74p9oBAbjnDDOLEKIABaJDZLy2qwYb9AYlJqFjG_2PfaCYjshVmyNM6RmdNE6xAminUj2-Rem9Zyt1LF2O_bNBnG_lxzAucVVv6msOYH3QCSrXC3Ibmb1f1wucR2Bf3Mhx79UfjBFgmPGPx2vlXQ?width=4256&height=2837&cropmode=none[/img]Hier met de Remus uitlaat in de regen op Portimão!
Heerlijk circuit, zeker een aanrader eens te doen! :] :] :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik doe hetzelfde met een H1;-)

6 pots remmen mogen niet op Spa met de bikers classic.


Whahaha.....

Ik ook met een H2. Met nissin klauwen van een CBR954. Ook voor Spa. Dan gaan we elkaar wel zien.

Moet ook nog die busjes hebben. Waar laat je ze maken en wat kosten ze?

Ik zoek nog een race kont van een H2 of H1.
 
Whahaha.....

Ik ook met een H2. Met nissin klauwen van een CBR954. Ook voor Spa. Dan gaan we elkaar wel zien.

Moet ook nog die busjes hebben. Waar laat je ze maken en wat kosten ze?

Ik zoek nog een race kont van een H2 of H1.

Vriend van mij heeft een draaibank, die maakt ze voor me, ik kan wel voorzichtig vragen of hij zin heeft in nog 4 stuks te maken en wat hij er voor wil hebben?

Heb je dezelfde maten nodig?


full
 
Maten zal ik even extra checken.
Dénk het wel.

Ik heb ook eventueel de mogelijkheid ze te laten maken. Maar dacht als het een kleine moeite is. Laat maar weten.
Maak je ze van aluminium?
 
Maten zal ik even extra checken.
Dénk het wel.

Ik heb ook eventueel de mogelijkheid ze te laten maken. Maar dacht als het een kleine moeite is. Laat maar weten.
Maak je ze van aluminium?

Nee, brons...

Ik doe overigens de flens iets breder 2.0mm ipv 1.5mm. Als je rondleest dan kom je er wat discussie over tegen van 1.5 of 2.5mm dus gaan we ertussen in zitten..
 
Gaaf ding! Rijd je ook op Zandvoort Assen en Zolder?

Hoofdzakelijk Assen. Een á twee keer per jaar gaan we ook naar andere circuits. Portimão en Spa zijn wel mijn favorieten. De prijzen om in het buitenland te gaan rijden vallen eigenlijk best wel mee. Eigenlijk ben je niet meer kwijt dan de gemiddelde wintersport. Maart aanstaande staat er een week spanje op onze kalender, dan rijden we eerst op Castelolli (leuke opwarmer) om daarna nog een aantal dagen op Valencia door te brengen!! *O* *O* *O* *O* :] :] :] :]

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
Mocht hier iemand nog belangstelling hebben voor een set 6-zuiger's met busjes, laat maar weten wat je er voor over hebt. Ik heb nog een set over..... Zal zien dat ik zsm ff de foto's van die dingen hier neer plant...

Grtz Eagle...
 
Laatst bewerkt:
Een achterschokbreker van een Srad past blijkbaar ook wel zo ongeveer..
Dit is de ZXR K die we hier in elkaar geknutseld hebben, dit is een sebimoto kuip dacht ik, past op zich ook wel aardig hoewel er wel wat passen en meten voor nodig was
full
 
Sorry voor de spam, maar misschien heeft iemand hier nog belang bij een ZXR750L ?? Hij is van 1993 en heeft een 850CC Bigbore kit. De motor is al omgebouwd als racer, al zal hij vast nog wel iets kunnen "afvallen" ;) ;) Er zit een Healtech quickshifter op en een uitlaatsysteem van Delkevic. Ook zit er een set racekuipen op. De achterveer is van een ZX7R. De fiets is door mij alleen gebruikt tijdens circuitdagen, en hij heeft van mijn teammaatjes de bijnaam "de frikandel" gekregen wat nu dus ook trots op zijn kuipruitje staat! :P :P *D *D Remmerij achter is origineel, maar voor zitten er 6-zuiger remklauwen die de fiets ontzettend goed laten stoppen. Ik ben vast nog wel iets vergeten, maar mocht iemand foto's willen zien, doe dan maar ff een pm-metje, want ik krijg de foto's er niet op....

Grtz eagle
Check je PM
 
De achterschokbreker die hier onder zit zat onder een SRAD, maar was oorspronkelijk voor de ZXR gemaakt, het bleek wel dat er een andere vork aan de onderkant zat waar het oog iets van uitgeboord moest worden.
wellich dat je het blok toch uit elkaar haalt, maar zo niet controleer dan zeker het nokkenaskettinggeleidertje in het kleppendeksel (als dat er nog zit tenminste) Bij ons was het al weg en zat in hele kleine stukjes in de zeef om olie aan te zuigen..
 
Nee, brons...

Ik doe overigens de flens iets breder 2.0mm ipv 1.5mm. Als je rondleest dan kom je er wat discussie over tegen van 1.5 of 2.5mm dus gaan we ertussen in zitten..


Ik kom zelfs op 3mm dikte, bij 17mm uit...

Totale lengte busje is 25mm
Dus gedeelte wat in de poot gaat is 22mm
Dan inderdaad van 10 naar 8mm.

Eventueel ken de kennis van mij kan ze uit aluminium maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan