Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht het allemaal waar zijn, we weten toch allemaal hoe het werkt in topsport?
Of moet Rossi zeggen dat die wel zal wachten tot Tech3 een keer stopt?

Waarschijnlijk is de band Yamaha/Rossi wat hechter dan de band Yamaha/Tech3.
En begrijpelijk, ondanks dat Tech3 het als satellietteam geweldig doen.

Niks rat-achtigs aan van Rossi, zoals de Rossi-haters nu graag roepen.
Herve weet nu ruim op tijd waar die aan toe is en heeft dus tijd om een oplossing te vinden.

Mocht het allemaal waar zijn...
 
Nou... Volgens mij is het geen site, maar thread OVER Rossi. Dat mag toch zowel positief als negatief zijn?

De threads zijn vooral bedoeld voor de fans. Anderen mogen ook meespelen. Maar ik denk dat Koos iets anders bedoelt, iets waar hij als het goed is niet over zal uitwijden. _O-
 
Vergelijk Rossi - Lorenzo 1e jaar bij Ducati;
full
 
Vrij gelijk terwijl de fiets toch een stuk beter / makkelijker geworden schijnt te zijn.
Als ze de stats van de teamgenoten er naast zetten is dat verschil WEL duidelijk zichtbaar.
Dovi was dit seizoen gewoon titelkandidaat ;)
Dovi was in 2011 gewoon derde in het kampioenschap met 228 punten.
Oh.. die reed op Honda :+ Nickey had 132 punten. ;)
 
Eensch.
Maar geeft wel aan dat Rossi het zo slecht niet deed.
(Over Stoner maar te zwijgen)
Ik denk dat er weinig mensen zijn die 'met verstand' kunnen volhouden dat Rossi zelf als coureur faalde op de Ducati. Dat de combinatie niet werkte is duidelijk; dat dat meer met de fiets dan met de rijders te maken had is ondertussen ook wel kraakhelder.

(Nu effe allemaal niks zeggen over dat Stoner er een seizoen eerder nog vier keer mee won hè?)
 
Eensch.
Maar geeft wel aan dat Rossi het zo slecht niet deed.
(Over Stoner maar te zwijgen)

Als er voor afgelopen seizoen bekend zou zijn dat een Duc op de tweede plaats zou eindigen met 261 punten en 6 overwinningen, hadden we dan Dovi geroepen?

Persoonlijk vind ik de prestatie van JLo pet.
 
Eensch.
Maar geeft wel aan dat Rossi het zo slecht niet deed.
(Over Stoner maar te zwijgen)

Ja dat is ook weer waar. Als je dan toch naar die cijfers kijkt en beseft dat dat seizoen talloze malen de motor weg schoof over de voorkant, dan geeft dat te denken.

Aan de andere kant, Lorenzo zat er het afgelopen seizoen een paar keer heel dicht bij. Ik denk echt dat het voor hem in 2018 erop of eronder is en dat er meer verwacht gaat worden. En dat lijkt ook echt mogelijk te zijn, gezien de potentie van de huidige Ducati. Maar we zullen het mee gaan maken.
 
Laatst bewerkt:
Het zou mij verbazen als Lorenzo op de duc dovi gaat verslaan. Ik denk dat het zijn laatste jaartje Ducati wordt. Denk dat Jack Miller het goed gaat doen en door schuift naar het fabrieksteam in 2019.
 
Vergelijk Rossi - Lorenzo 1e jaar bij Ducati;
[afbeelding]


Waar slaan deze domme plaatjes nou eigenlijk op.

Dit is echt appels met peren vergelijken.

In die tijd dat Rossi bij ducati reed was ducati zoiezo een drama fiets. Ducati rijd de laatste 2 seizoenen eindelijk weer een beetje mee.

Ik snap nooit zo goed wat het doel is van dit soort "vergelijkingen"
 
Rossi's nieuwe kleuren?

[afbeelding]


Erg mooi , Zie elk jaar wel van die photoshops voorbij komen maar het zal helaas wel weer saai blauw worden zoals elk jaar met een stickertje anders ofzo.

Vond die allereerste yamaha met de GOOOOO!!!! er op nog steeds het vetst.

Maar meer wit is inderdaad ook mooi maar waarom gaat yamaha bv niet terug naar hun oldskool Geel zwart kleuren dat zou pas mooi zijn.
 
Ja geel zwart, ik zeg doen. Maar ben ook bang dat het weer gewoon blauw wordt, ook ivm sponsoruitingen. Dit witte vind ik ook mooi. Nieuwe Duc vind ik er niet uit zien trouwens.
 
Geel kan Rossi er niet bij gebruiken :P
Ding gewoon in mooi blauw wit neer zetten, in iedergeval midner blauw dan vorig jaar aub.
 
Klopt, was geen fan van King Kenny destijds (wel van Spencer) maar dat geel-zwarte vind ik echt de mooiste kleuren. Heb zelf een XJR1200SP in die kleuren. Rossi heeft ook keer in anniversary kleur een GP gereden.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, was geen fan van King Kenny destijds (wel van Spencer) maar dat geel-zwarte vind ik echt de mooiste kleuren. Heb zelf een XJR1200SP in die kleuren. Rossi heeft ook keer in anniversary kleur een GP gereden.

Laguna seca idd, vond de wit met rode valencia editie beter ogen ;)
Sowieso hoort rossi een gele 46 op de kuipen te hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan