Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Even een vraagje weer,

Waarmee smeren jullie de ketting? En waarmee maken jullie deze eventueel schoon?
Zijn zoveel verschillende merken beschikbaar en ik zie zelf door de bomen het bos nietmeer.
Ook qua prijs heb ik geen idee waar ik naar moet kijken, scheelt van 10 tot 20 euro per bus?

Koen
 
Als er nog iemand interesse heeft in een SMR510 uit 2008 (2007 model).
Ik ben de trotse eigenaar van een 701 uit 2017 en ondanks dat ik het liefst zoveel mogelijk husky's verzamel, kan ik niet op beiden tegelijk rijden.

10700 km gereden en meer dan volledige blokrevisie bij Keimpema motoren gehad, 300 km geleden.
34j7wjo.jpg


Is er trouwens een apart topic voor een 701 of mag ik mij gezellig hier voegen?
 
Laatst bewerkt:
Als er nog iemand interesse heeft in een SMR510 uit 2008 (2007 model).
Ik ben de trotse eigenaar van een 701 uit 2017 en ondanks dat ik het liefst zoveel mogelijk husky's verzamel, kan ik niet op beiden tegelijk rijden.

10700 km gereden en meer dan volledige blokrevisie bij Keimpema motoren gehad, 300 km geleden.

Is er trouwens een apart topic voor een 701 of mag ik mij gezellig hier voegen?

gewoon blijven ja!!
wel regelmatig wat fotovoer posten anders mag je gaan :+ _O-
 
Als er nog iemand interesse heeft in een SMR510 uit 2008 (2007 model).
Ik ben de trotse eigenaar van een 701 uit 2017 en ondanks dat ik het liefst zoveel mogelijk husky's verzamel, kan ik niet op beiden tegelijk rijden.

10700 km gereden en meer dan volledige blokrevisie bij Keimpema motoren gehad, 300 km geleden.
[afbeelding]

Is er trouwens een apart topic voor een 701 of mag ik mij gezellig hier voegen?
Is er wel maar komt niet echt van de grond ;(
 
Hoe bevallen de Mutants die er nu onder liggen?
Alleen achter is een Mutant, voorband een goldspeed, bevalt op zich wel, al heb ik (met wat frisser weer) wel een paar keer het idee gehad wat feedback te missen. heb er maar een kleine 1000 km mee gereden, heb je husqy nog niet zo lang :P Vandaar dat ik hier de ervaringsdeskundigen wat opzoek. Heb wel meer ervaring met banden onder mn 990 SMT, maar dat is niet echt vergelijkbaar, niet alleen qua motor, maar ook qua gebruikt })
 
Oh trouwens, de link naar het WPH voor SMR 2009 doet het niet meer, is er iemand die er nog een weet te vinden? En dan het liefst ook nog in het nederlands, heb met wat gegoogle wel een engelse versie gevonden :t bedankt voor alle banden-advies tot nu toe, zal het een en ander laten bezinken en wat prijzen gaan bekijken (voor compleet setje, met montage waarschijnlijk)
 
Hier ben ik weer, inmiddels wegens klagen van buren originele demper weer op de smr510 gezet.
Alleen nu blijft de uitlaat met het loslaten van het gas, klappen geven. Nou dacht ik dat het bij de andere demper die erop zat kwam omdat deze flens net niet lekker aansloot en dus valse lucht zou hebben gezogen (van iemand op het forum gehoord)
Maar nu zit de originele demper er weer op, en de klappen blijven zeer aanwezig, niet 1 of 2 bij loslaten van het gas maar bijna continue.
Iemand suggesties wat het zou kunnen zijn?

Mvg

Koen
 
Hier ben ik weer, inmiddels wegens klagen van buren originele demper weer op de smr510 gezet.
Alleen nu blijft de uitlaat met het loslaten van het gas, klappen geven. Nou dacht ik dat het bij de andere demper die erop zat kwam omdat deze flens net niet lekker aansloot en dus valse lucht zou hebben gezogen (van iemand op het forum gehoord)
Maar nu zit de originele demper er weer op, en de klappen blijven zeer aanwezig, niet 1 of 2 bij loslaten van het gas maar bijna continue.
Iemand suggesties wat het zou kunnen zijn?

Mvg

Koen

lekker die andere demper terug zetten en een handje oordoppen door de brievenbus gooien })
 
Valse lucht bij het inlaatspruitstuk (rubber gescheurd)? Ik probeer al een poos een nieuwe te vinden voor mij 510 SMR maar nog geen succes; er zit een begin van een scheur in het rubber. Nog geen klappen gelukkig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan