KTM SuperDuke 990 Deel 14

:? We hebben het toch wel over het verbruik van de 990 SD/SDR

Ik moest altijd zo rond de 200/220 tanken, dan begint het lampje te branden.
Maar goed maakt niks uit het geld moet toch ergens naar toe, alleen rolt het altijd van me af dat is zo gek :+
 
Haha I know, dit is verbruik met ritjes zoals lekdijk vorig jaar :)Oh als ik een beetje oplet haal ik richting de 300km op een tank..

Dat is wel heel zuinig! Staat dat ding niet te arm? :/

:? We hebben het toch wel over het verbruik van de 990 SD/SDR

Ik moest altijd zo rond de 200/220 tanken, dan begint het lampje te branden.
Maar goed maakt niks uit het geld moet toch ergens naar toe, alleen rolt het altijd van me af dat is zo gek :+

Die van jou stond dan weer erg rijk, ding meurde gigantisch maar peut!

Ik zit sinds hij fatsoenlijk afgesteld is rond de 1 op 15 ongeveer.
 
:? We hebben het toch wel over het verbruik van de 990 SD/SDR

Ik moest altijd zo rond de 200/220 tanken, dan begint het lampje te branden.
Maar goed maakt niks uit het geld moet toch ergens naar toe, alleen rolt het altijd van me af dat is zo gek :+

Zeker, als voorbeeld; bij ons ritje vorig jaar ging het lampje bij 250 branden.

Haha I know, dit is verbruik met ritjes zoals lekdijk vorig jaar :)Oh als ik een beetje oplet haal ik richting de 300km op een tank..

Dat is wel heel zuinig! Staat dat ding niet te arm? :/

Tsja als 't goed is niet maar heb hem zelf nog nooit op de bank gehad... misschien een goeie voor vh voorjaar
 
:? We hebben het toch wel over het verbruik van de 990 SD/SDR

Ik moest altijd zo rond de 200/220 tanken, dan begint het lampje te branden.
Maar goed maakt niks uit het geld moet toch ergens naar toe, alleen rolt het altijd van me af dat is zo gek :+

Ik tank gemiddeld na 250 a 260 km 8-) maar ik rij dan ook vaak als een natte krant :+
 
als ik het ff na reken laten we zeggen 210, voor die van mij, wanneer ie op reserve gaat is 1-op-14 vind ik nog steeds zeer acceptabel :+
 
Laatst bewerkt:
Is de boel na het vervangen van de koelvloeistof ook goed ontlucht? Is nogal omslachtig bij de SuperDuke, voorwiel moet +-50cm de lucht in.

Hoe krijg je dat voor elkaar? Wil volgende week graag de vloeistof vervangen / aanvullende. 50cm klinkt als onmogelijk haha
 
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wil volgende week graag de vloeistof vervangen / aanvullende. 50cm klinkt als onmogelijk haha

Voorwiel op de brug zetten en omhoog ermee.
Ik heb hier geen brug staan, dus ik ga het met een autokrik proberen.
 
Gaat dat niet omvallen dan?🙈

Welke vloeistof kan ik het beste erin gooien? Iemand een goed webshop adres waar ik het kan kopen?
 
full


Prima te doen ,met paar spanbanden ( aan schommelbalk ) :X
 
Laatst bewerkt:
Gaat dat niet omvallen dan?🙈

Welke vloeistof kan ik het beste erin gooien? Iemand een goed webshop adres waar ik het kan kopen?

Ik doet het even met een mannetje erbij. 1 houdt de motor vast, voorwiel op de krik, de ander doet de krik omhoog en vult de kvs bij en knijpt een beetje in de slangen.

Of als je een schommel hebt zoals denuff is het helemaal makkelijk natuurlijk!

Kwam nog een mooie tegen op marktplaats:

KTM Superduke 1290R en GT originele stuurgewichtjes
€ 325,00
http://link.marktplaats.nl/m1247221...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Setje van 2 incl inbusbouten kost nieuw bij Ktm €47 |(
Hoe die man aan €325 komt, ik zou het niet weten.

Edit. Prijs is aangepast naar €10, was een foutje
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier meer mensen die last hebben (gehad) van de vloeistof in de koppeling die zwart wordt?
Heb die van mij al meerdere keren ververst en de boel schoongemaakt, maar na een paar ritjes is hij weer zwart.
Als hij een tijdje gestaan heeft zit er onderin het reservoir een laagje drab, wat gaan mengen met de vloeistof als de motor loopt (door het trillen)

9TdxuKK.jpg


Heb het vermoeden dat het van de originele slave cilinder komt die z'n beste tijd gehad heeft en waar dus misschien troep in zit.

Koppeling functioneert trouwens nog prima.

Plan is om binnenkort maar een sigutech of Oberon te bestellen.

Ik krijg van m'n schoonmoeder voor m'n verjaardag 3 nieuwe brembo smoked reservoirs voor de remmen en koppeling :t
Dus hoop dat het dan over is.
Maar vroeg me af of er meer mensen ervaring mee hebben.
 
Ik krijg van m'n schoonmoeder voor m'n verjaardag 3 nieuwe brembo smoked reservoirs

:}

Hulde

Denk dat ik er toch ook maar aan moet geloven. Het maakt het gewoon net af. Moet sowieso de koppelingsvloeistof vervangen want die van mij is bijna niet meer doorheen te kijken - maar werkt bij mij ook nog probleemloos. Dan maar alles ff tegelijkertijd aanpakken. Ik denk dat ik toch nog even af zie van de Oberon, want het werkt nog goed en ik vind het niet zo mooi eigenlijk.

Goeie van de achterrem reservoir, niet eens aan gedacht omdat die me ook niet zo stoort. Denk dat ik gelijk de rubberen slangetjes en klemmen mee pak want die zien er bij mij niet zo fris meer uit. Ik geloof dat ik jouw probleem herken bij het voorrem reservoir. Was bij mij ook wat viezigheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan