Altes Elefanten treffen

Wel tof als jullie er ook weer bij zijn! :t

EHE zal t ditjaar wel redden denk ik :). Kan niet elk jaar wat zijn hey ;) ff alles ov 1 kam geschoren dan wel.

Ik denk dat de Brabo vrienden er ditmaal ook weer zeker 2 sterk bij zijn. Ik ga ze dadelijk eens een sms sturen.

Ik ga morgen eens eventjes vrij regelen. Planning voor mij is donderdag al te vertrekken.
Moet wel voordien nog even de uitlaat (vorig jaar geturfd) 'goed' fixen. De blikjes van nu houden het telkens max een paar 100km.
Verder gaat de Tipitent met 2.2kw houtkachel weer mee. De doorlaat heeft nu een flink stuk lasdeken erin, dus moet goed gaan. Kijken of we binnen weer de 21 graden kunnen stoken (-10 buiten). :P

@Wouwer, welkom om aan te haken. Ik rij normaal gesproken via Antwerpen naar Luik... Pm maar als je wil aanhaken.
Mijn kruissnelheid met de span is zo rond de 120.
 
Pff, dik zweten in die tipi van jullie... Maar t was vorig jaar wel even relaxed moet ik eerlijk toegeven 👍
 
*D
Dat ding deed t echt goed ja.
Nog eens googlen voor die opblaasminaretten. Past mooi bij het tapijt.

Ow ja, ik pak dus met grote zekerheid de E313, langs Nijlen
 
Laatst bewerkt:
@cb750 dus ik moet donderdag en vrijdag verlof nemen ja als je de e313 neemt kunnen we in massenhoven afspreken aan het shell tankstation. En wat nemen jullie mee van kledij enz...
 
Meesten gaan vrijdag of ivm werk zaterdag.
Ik vind het meestal wel zo rustig om een dag (of zelfs 2) eerder te rijden. Je ziet dan ook alles aankomen op het treffen.

Ik pm je wel eventjes voor het afspreekpunt en tel nr.

Vwb kleding, werkt bv dikke werkkleding perfect. Anders wel outdoor kleding.
Ik zou niet op een luchtbed gaan liggen maar een matje
En vergeet je muts niet, want je koelt het meeste af via het hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Ik en Geewiz vertrekken op vrijdag ochtend. Hopen er niet te laat na de middag te zijn
 
mijn verlof is aanvraag voor 15 en 16 feb. wat nemen jullie zoal mee van drank en eten? heb er echt al zin in *O* :9~
 
mijn verlof is aanvraag voor 15 en 16 feb. wat nemen jullie zoal mee van drank en eten? heb er echt al zin in *O* :9~~
ananas, kiwi's, aardbeitjes, stamppot, spa blauw ;)
gewoon wat je lekker vindt. vlees en wat BBQ achtig groente, lekkere kant en klaar producten, chips, nootjes, brood/bolletjes en

BIER of je favoriete drank.
keep it simpel 8-)
 
ok dan zullen het bij mij gehaktballetjes worden met pasta en ook veel noedels eet niet zo graag fruit hihi. nu heb ik ook een vraag over mijn slaapzak ik heb een slaapzak die tot limiet temperatuur gaat van 5 graden Celsius. zou dit volstaan ben nu wel geen kou kleum maar als ik aan min 5 en min 10 denk zou ik toch wel zeker zijn dat ik s'nachts niet bevries. als matras heb ik een https://www.decathlon.be/nl/p/zelfo...rclaz-a200-ul-l/_/R-p-3450?mc=8195174&c=GROEN mss er nog iets van folie er onder leggen. en voor mijn tent heb ik een arpenaz 2 of heb ik een iets grotere maar ook veel moeilijkere op te vouwen Kampeertent 2 Seconds | 3 personen. weet niet wat jullie bevindingen zijn voor mee te pakken tent? grtjs
 
Laatst bewerkt:
Als matje heb ik ook alleen een self inflatable. Ook wel eens wat er onder gehad, maar alleen als t echt koud wordt. Dat wordt het bijna nooit meer...
Die slaapzak ga je t wel koud in krijgen.
Ik neem meestal een mummy mee waarmee ik in een deken model slaapzak kruip. Dan gaat t altijd wel goed.

Tent hoeft alleen maar waterdicht te zijn... Als t echt ongelofelijk bagger weer is span ik een extra zeiltje over de tent heen,dan is de kans op lekkages wat kleiner
 
Vanmiddag maar naar as adventure gereden om wat te informeren voor een slaapzak die extreme temperatuur aankon en had eentje gevonden die comfort temperatuur had van -9 en extreme temperatuur was -35 graden maar had een prijskaartje van 309€ wat ik wel wat hoog vond voor 1x per jaar te gebruiken. nu wist me een verkoper me te vertellen dat er ook een oplossing was met een lakenzak verhoogt de temperatuur van een slaapzak een beetje dus heb ik dan maar deze gekocht Lakenzak Reactor Extreme en dan ook nog maar wat thermisch ondergoed meegenomen plus ook een emergency blanket voor onder mijn matras. dus dat gaat wel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag maar naar as adventure gereden om wat te informeren voor een slaapzak die extreme temperatuur aankon en had eentje gevonden die comfort temperatuur had van -9 en extreme temperatuur was -35 graden maar had een prijskaartje van 309€ wat ik wel wat hoog vond voor 1x per jaar te gebruiken. nu wist me een verkoper me te vertellen dat er ook een oplossing was met een lakenzak verhoogt de temperatuur van een slaapzak een beetje dus heb ik dan maar deze gekocht Lakenzak Reactor Extreme en dan ook nog maar wat thermisch ondergoed meegenomen plus ook een emergency blanket voor onder mijn matras. dus dat gaat wel goed komen.
Rij naar een dumpzaak en koop voor 100 euro max een army slaapzak. Die zijn erg goed
 
Hier lijkt de kans dat we 't dit jaar gaan halen ineens 'n stuk minder gunstig, dit als gevolg van een combinatie van factoren die door bijgelovige lieden zonder moeite als 'bad omen' zouden worden uitgelegd. :o

Het hele verhaal vertel ik liever bij 't kampvuur (bij voorkeur pas volgend jaar, ervaring leert dat dergelijke verhalen met de tijd mooier worden :X ), maar om 't even kort samen te vatten:

1. Dode accu
2. Spontaan afgebroken spiegel
3. Kapotte koppeling

Niet dat ik heel erg bijgelovig ben, maar door de verhuizerij (span staat hiervoor bovendien tijdelijk op 'n plek waar sleutelen niet toegestaan en bovendien erg onhandig is, en kan daar niet op eigen kracht weg komen) ben ik bang dat ik 'm niet op tijd zal kunnen herstellen.

Maar we blijven hopen natuurlijk, u hoort van ons...
 
Laatst bewerkt:
Het mooiste verhaal wordt t als je ondanks alle bijgelovige toevalligheden het toch lukt om te komen. Wanneer je dat doorbreekt is dat erg goed voor je zelfvertrouwen...

Trust me, been there done that en dat is nu nog minder dan een jaar geleden. Dus succes met de voorbereidingen 👍
 
+1 for the spirit (welke vorm dan ook) ;)


@Wouwer;
- vwb eten, maak je geen zorgen, kijk wat er mee kan. En niet te zwaar beladen. We kunnen lokaal de super pakken... En ik ben met de zijspan hey!
- slapen; beter meerdere lagen, dan 1 veel te dure slaapzak. En als die nat wordt werkt die toch niet! Dus luister naar EHE en blijft droog. :). Ik neem standaard 2 slaapzakken, 2 paardendekens en een zelf opblazend matras mee. Al hebben mij de klassieke matjes me meestal het beste warm gehouden.
- ik heb ook de 15e vrij aangevraagd.... Maar dat ga ik ook gewoon nemen. Kan wel weer ff een weekendje gebruiken.
- tent: ik heb een Tipitent met 2.2kW kachel bij me.... Je zal t maar nodig hebben.
 
wanneer je zoveel meezeult als rutger, dan kan je ook beter een paar dagen langer blijven, dan loont het zich beter om zoveel comfort mee te zeulen ;)

maar het was voor mij vorig jaar wel heerlijk comfy om voor dat ene nachtje in een zwaar verwarmde tipi te kunnen crashen!
 
ow ja, idd, jij hebt ook nog een nacht bij ons liggen tukken.
Jemig,
die Tipi is onderhand 'Hotel AET' aan `t worden :D ... of `t sloerie? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan