Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Wrsch niet. Anderhalfuur in de storm lijkt me ruk met die winden :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, mijn alternatief is 16km fietsen. Kan gelukkig wel een eind beschut rijden.
Vond het vandaag nog erg meevallen, moest vandaag ook wel een stuk verder.
 
Present.... en een fotoupdateverzoek....

full
 
Ben net even in mijn blote reet buiten gaan staan, maar diep teleurstellend die rukwinden. :N

Toch even terugkomend op de quote van syndroom van Downsider (GS lelijk hok enzo) uit het vorige deeltje. Hij heeft natuurlijk wel gelijk en het stelt me teleur dat tijdens mijn afwezigheid er niemand is die dat even naar de beste man kan bevestigen. Nu denkt hij dat hij en Oliepeil er compleet naast zit en hij een inferieur Italiaans hok rijdt. Niet aardig jongens, beetje empathie mag wel. :/

Leuk dat Tosti ook in de OP staat en de brommer inclusief bloemencorso van de plantkundige is bijgeplaatst. Ik opteer wel weer voor een schoonmaakronde, want de helft van de topicleden heeft het hele vorige deel niets van zich laten horen.

Tot slot, laten we maar weer eens een pol uitzetten voor een openingsrit in april. Even een datum prikken, route uitzetten, voederplek regelen........
 
Mits ik niet hoef te werken dan bin ich dabei. :] Hoewel ik ergens de elfstedentocht ook weer ga rijden. Begin april is niet in de buurt van pinksteren, toch? :X
 
Ben net even in mijn blote reet buiten gaan staan, maar diep teleurstellend die rukwinden. :N

....

Teleurgesteld in het rukgehalte of in de kwaliteit/kwantiteit der winden, of in allebei ?

Enige precisie mag toch verwacht worden van een commercieel genie...

Neem dan nu alvast maar een aspirientje tegen de onvermijdelijk komende verkoudheid... .

Sorry, het peil van dit topic moest dringend even naar beneden toe worden bijgesteld.

Anders zitten we straks weer op een Hegeliaans niveau te filosoferen...

:+
 
Laatst bewerkt:
En dus probeer ik het in het nieuwe deeltje weer:
Iemand ervaring met de banden pirelli scorpion rally str? Ik zag een mooie aanbieding voorbij komen bij motorport en aangezien de trailattacks en waar raar profiel hebben gekregen (alsof het karkas gescheurd is) moet er wel wat nieuws op.
Iemand
Iemand
Íemand?
 
Ook geen ervaring. Wel met de trail 2. Fijne band.
Heb de storm overleefd. Gelukkig hoefde ik niet op het hoogtepunt de weg op.
Op het werk nog een vrachtwagen chauffeur gesproken over het weer. Die vond het wel gevaarlijk met dit rukwinden maar de notie om zelf dan even niet met een lege auto de weg op te gaan zat er niet in.
 
geen ervaring met de rally, alleen de trail 2. Lag nog een vrachtwagen in de greppel onderweg naar huis, gelukkig was de chauffeur er al uit... lege wagen natuurlijk.

helaas ook een stuk dak kwijt en een raam kaduuk...
 
En dus probeer ik het in het nieuwe deeltje weer:
Iemand ervaring met de banden pirelli scorpion rally str? Ik zag een mooie aanbieding voorbij komen bij motorport en aangezien de trailattacks en waar raar profiel hebben gekregen (alsof het karkas gescheurd is) moet er wel wat nieuws op.
Iemand
Iemand
Íemand?
Miekus, dat juist jij schaamteloos over banden durft te beginnen. B|

Gewoon bestellen en rijden met die dingen, ze zullen het vast goed doen want het is een modern bandje. Ik zou bij twijfel Google laten zoeken naar een review site of test van bandjes . Zoek niet op "riefjoe", want dan kom je bij Verhulst terecht. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan