Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow wat een klote nieuws zeg voor Jonas Folger! En zoals Herve aangeeft: Alle goede coureurs staan onder contract. Zo ook Michael. Verwacht eerder dat je het in de hoek van coureurs moet zoeken die nog geen zitje hebben.

Geen makkelijke taak om iemand te vinden die snel genoeg is voor MotoGP... ze zouden ook een Nederlander uit het eigen moto2 team kunnen promoveren natuurlijk O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Triest voor Folger.

Van de Mark als vervanger :N rijd SBK.

Sylvan Guintoli nog niet voorzien van een zitje :?

Stefan Bradl dit seizoen testrijder bij Honda,misschien toch maar niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen makkelijke taak om iemand te vinden die snel genoeg is voor MotoGP... ze zouden ook een Nederlander uit het eigen moto2 team kunnen promoveren natuurlijk O-) ;)

Nee zeker niet makkelijk. En ja dat zou wat zijn, Bo... Contractueel een stuk makkelijker, maar denk nog wat te vroeg.
 
Triest voor Folger.

Van de Mark als vervanger :N rijd SBK.

Sylvan Guintoli nog niet voorzien van een zitje :?

Stefan Bradl dit seizoen testrijder bij Honda,misschien toch maar niet ;)

Guintoli is sowieso testrijder van Suzuki en heeft ook als ik het goed een contract voor BSB,
 
Nee zeker niet makkelijk. En ja dat zou wat zijn, Bo... Contractueel een stuk makkelijker, maar denk nog wat te vroeg.

Ga heel raar opkijken als BO binnenkort een wintertest mag doen.. volgens mij ook veel te vroeg maar het zou toch mooi zijn.

Daarbij denk ik dat ze bij Tech3 aan Zarco ook wel genoeg hebben en ze zich daar misschien volledig op willen focussen en ze er dus gewoon die Nozane naast zetten
 
Paar handschoenen van Michael tegen hoogste bod, opbrengst voor een goed doel.

https://www.charitystars.com/produc...-autografati-da-van-der-mark-stagione-2017-it

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb Michael via FB gevraagd wat de maat is en ze zijn XS (op maat gemaakt). Leek mij wel gaaf om ze zelf ook te dragen, maar heb maat L dus gaat hem echt niet worden.

De standaard originele Alpine Supertech handschoenen kosten nieuw al €300,-
Ik zou het wel weten wanneer ik maatje XS had qua handschoenen... Top-handschoenen van een Nederlandse fabriekscoureur en de opbrengst gaat naar een goed doel, dus thuis ook wel te verdedigen. 8-) Zijn de handschoenen op mijn avatar.

De veiling loopt over 6 uur af...
 
Laatst bewerkt:
Heb Michael via FB gevraagd wat de maat is en ze zijn XS (op maat gemaakt). Leek mij wel gaaf om ze zelf ook te dragen, maar heb maat L dus gaat hem echt niet worden.

De standaard originele Alpine Supertech handschoenen kosten nieuw al €300,-
Ik zou het wel weten wanneer ik maatje XS had qua handschoenen... Top-handschoenen van een Nederlandse fabriekscoureur en de opbrengst gaat naar een goed doel, dus thuis ook wel te verdedigen. 8-) Zijn de handschoenen op mijn avatar.

De veiling loopt over 6 uur af...

JOu avatar doet het, net als bij mij , niet :P

ik snap serieus niet hoe dit xs kan zijn en vooral omdat ze op maat gemaakt zijn lijkt me dat raa.. Vd mark is geen kleine jongen.
 
XS? Pff wilde al mee gaan bieden. Heb geen grote handen maar XS lijkt me toch wel erg klein.
Zou Michael echt niet over kunnen stappen om in te vallen voor Folger? Wel erg zuur voor Jonas trouwens. Hoop dat hij er bovenop komt. En Bo dat zou helemaal en apart scenario zijn.
 
JOu avatar doet het, net als bij mij , niet :P
Jou avatar is veeels te groot:
J2MXDPPNk0ihUIMPv3_k7oeKzD5d6hVpCj0qP_ctqccQUak9xy79frcNVjVFSDeev3-9SkBZpqgfhW8=w1312-h874-rw


Die van mij niet :P
njnuOxCM.gif
 
Ik snap daar lekker helemaal niks van :P
Zal hem wel resizen zoals ze dat zo mooi noemen , toch ?!
Heb je die van jou geupload vanaf de website waar je niet meer gratis kan uploaden ??
 
Michael geeft hier dus aan voor dit jaar niet beschikbaar te zijn voor de MotoGP omdat hij zich wil concentreren op de SBK. Hele moedige keuze, heb ik respect voor.

Hij geeft aan dat-ie aan zijn contract gehouden wordt. Herve zei zelf ook al geen coureurs weg te willen kapen en daarmee het probleem op een ander af te schuiven. Als Michael werkelijk keuze had gehad, was-ie naar Tech3 vertrokken. Een logische keuze, maar die optie heeft hij niet.
 
Ben mijn archieven aan het kopiëren naar een nieuw opslagapparaat en kwam deze nog tegen:

GLoKM7o.jpg


Blijft een prachtige actie. En tevens good memories :t
 
Zou onze held dit seizoen stappen kunnen maken? En zou hij iets als dit nog een keer kunnen herhalen over een klein maandje?

8bJ2nCE.jpg


Overigens staat Mickey op de hoofdpagina momenteel: www.worldsbk.com Er lijkt meer vertrouwen te zijn met de nieuwe elektronica.

Van mij mag het beginnen!

AUS_web.jpg

track__PHILL.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan