Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adjusting the valve clearance
The official clearances are:

Intake: 0,16 +- 0,03 mm So anything between 0,13 – 0,19mm is OK.
Exhaust: 0,31 +- 0,03mm So anything between 0,28 – 0,34mm is OK.
 
Geen. Dat zie je toch :p


:+ ,

zo dicht mogelijk bij in de buurt van de opgegeven klepspeling zien te komen.
de shims gaan met sprongetjes van 0.025 omhoog/omlaag dus exact op deze waardes uitkomen zal toeval zijn.

Maar ik meen ergens een tolerantie gelezen te hebben van 0.03, kan alleen niet meer vinden waar.


Ah,
boven mij staat het juiste antwoord. _O-
 
Laatst bewerkt:
Niemand een groen of rood voorspatbord over??
Moet ik toch maar een spuitbus groene verf gaan kopen? :/
 
Dat kleine spatbordje hebbie zo gespoten joh, zal denk ik wel goedkoper zijn dan een nieuwe kopen...
 
Laatst bewerkt:
Heb bij de stickerboer de kleur code voor CASTROL Green opgevraagd. Ga wel spuiten want voorspatbord wrappen lijkt mij een beetje moeilijk met alle hoeken/buiging..
 
Ga je nu toch voor groen? Rood is de kleur die eigenlijk bij deze kleurstelling/stickerset "hoort" ;)
 
ik heb nog een nieuw setje LSL sliders met bevestiging voor honda SP liggen.
omdat ik ze niet ga monteren zijn ze voor 50,00 ex verzenden te koop
full
 
Laatst bewerkt:
spellingscontrole.
klopt, ze zijn compleet.
alleen uit de verpakking geweest om te bekijken
heeft geen haast, als je interesse hebt kun je wel een pb sturen.


Crash pads voor de kuip bedoel je?
Kompleet voor montage?
Ik heb wel interesse maar zit momenteel op Grand Canaria.
 
Laatst bewerkt:
Ik was op vakantie dus niet echt bij gelezen, volgens mij heb ik nog een groene liggen Leon...
Ben vanmiddag om 14 pas weer helemaal thuis, dus nog FF geduld.
 
Waanzinnig systeem, klink met killers er in ook erg goed :9~ :}


Loopt ook al super, zonder verdere afstelling. In ieder geval in laag en middengebied. Moet top nog testen, maar dat is vrij lastig in de spits. Hoop elke ochtend dat ik weer eens vooraan sta bij de doseerlichten op de A4, dan heb ik 2,5 kilometer lege snelweg voor mn neus.
 
Laatst bewerkt:
Stickerset is binnen uit Italie; ziet er goed uit.

Iemand ervaring met het aanbrengen van GROTE stickers? Volgens de leverancier moet je deze NIET met water/zeep aanbrengen; is het materiaal zo dat je luchtbelletjes kunt wegduwen en zowieso -de 1e dagen- de stickers kunt loshalen/repositioneren. En zijn kreukels dan glad te föhnen...


IMAG9562.thumb.jpg.71db117a88f27a191937315a8eacff69.jpg



IMAG9563.thumb.jpg.bfd774cc47917d28213163e5b4a59bc7.jpg



Ik ga eerst ff een tijdje met de chinese kuipen rijden om te zien of ze houden alvorens er de stickers op te zetten

IMAG9564.thumb.jpg.3f3de092f7643883317a7c6b9cb525ae.jpg


die "radiator schuimpies" zijn iets van 7 eure per stuk (en je hebt er 6 nodig).
Heb voor iets van Eur 8 5 meter "Soudaband"gescored. Eens kijken of dat houdt... :-)
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Vanmiddag ff een setje aftermarket oem look spiegels besteld voor op de endurance kuip. Aangezien de binnenkuipen niet passen daarop, heb ik geen zin in extra bedrading in het zicht van de knippers die van de huidige spiegels af komen.
Verwacht dit weekend de kuipen op te kunnen halen, dan is het nog even wachten op de carbon snorkel en de spiegels.

Even wat anders, ik zie dat bij mij de block off plates zijn afgedicht met een bout. Is dat de pair mod?
full


Zo ja, klopt het dat de volgende onderdelen dan ook niet er afgehaald hadden moeten worden?
full

full


En waar kan je zo'n mooie dop fixen om het gat te dichten op de snorkel als dat apparaat op de laatste foto er afgehaald is?
 
Laatst bewerkt:
Als je ook de stekker los hebt (links voor boven) dan kun je alle meuk er afhalen. Bespaart wat gewicht. Of op de plek van die zwarte cilinder een Stebel claxon monteren.... :-)
 
Als je ook de stekker los hebt (links voor boven) dan kun je alle meuk er afhalen. Bespaart wat gewicht. Of op de plek van die zwarte cilinder een Stebel claxon monteren.... :-)
Welke stekker bedoel je precies?


Vwb grote stickers aanbrengen, heb er in het verleden wel ervaring mee gehad, maar niet erg retestrakke resultaten. Hebben nu wel van die plastic schrapertjes om de stickers stukje bij beetje glad te strijken. Met de föhn de stickers wat verwarmen en ook deel voor deel vast plakken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan