€500 challenge 2021 Martell's HARTR1

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Vorig jaar was toch besloten dat dat niet mocht?

Ik vind het anders prima, dan heb ik een motor voor -100 euro gekocht🤣
Ik weet t niet meer :')

Maakt niet uit. Bijna alles is gratis tot nu toe.
 
Wat inspiratie.... heef kameraad van me gemaakt. Stond ook in caferacerbladen. Heb zelf voor de spaakwielen de schijven gesneden en zadelsteunen met gaten.

full
 
Laatst bewerkt:
Wat inspiratie.... heef kameraad van me gemaakt. Stond ook in caferacerbladen. Heb zelf voor de spaakwielen de schijven gesneden en zadelsteunen met gaten.

[afbeelding]
Mooi.

Alleen moet ik echt budget in de gaten houden.

Ik heb al mazzel met allerlei meuk wat ergens in de gekrochten van diverse garageboxen en werkplaatsjes ligt.

En dat iemand een frame voor nop wil bakken. Maar wel een hardtail, omdat er anders erg veel extra werk in zit.

En ik kies bewust voor omzetten originele delen, wielen, voorvork... Anders zit ik bij het eerste de beste al over budget.

Schoonmaken en busje action kan nog. En daar ga ik dan ook voor.

Ik heb een stallingsdeal met de verkoper. Dat kratje desperados zet ik stiekem niet op de kostenlijst O-)

In februari ga ik verhuizen, en hoop dan na een drop van spul op nieuwe locatie, ook langs te kunnen gaan om brommert op te halen, omdat ik dan toch aan het rijden ben. Maar precieze planning weet ik nog niet, ben afhankelijk van mensen met een auto, omdat ik 'alleen maar motor'rijder ben.
 
Zo kwam gisten al iemand met het idee om een Keihin CV van Harley te gebruiken, enkele carb. En dan heb ik ook meteen tig passende luchtfiltertjes ter beschikking...
 
Er komen veren onder het zadel hoor
 
Ik heb maar vast een electrisch schema gemaakt.

Geen grootlicht.
Geen raw's. Die kan ik als los circuit toevoegen, mocht ik zin hebben.
Aan uit schakelaar, startknopje en knopje voor toeter (accessoire)

Mocht iemand een fout spotten, dan hoor ik het graag.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de rode lijn van de accu zit nog een stukje roze van de accessoire lijn. Doet verder niks in het schema, maar staat netter zonder!

RAW toevoegen is kleine moeite toch? En de TR1 was af fabriek met RAW geleverd, dus moeten ze er op zitten toch? O-)
 
Hij kan toch ook gewoon zijn hand uitsteken! Of we volgen hem niet, hij schijnt toch regelmatig een afslag te nemen die niet in de planning zat!! :+ :+ :+
 
Bij de rode lijn van de accu zit nog een stukje roze van de accessoire lijn. Doet verder niks in het schema, maar staat netter zonder!

RAW toevoegen is kleine moeite toch? En de TR1 was af fabriek met RAW geleverd, dus moeten ze er op zitten toch? O-)
Dat is idd de regel, ongeacht bouwjaar. Dito met een spiegel, of twee.

Maar ik denk dat het er nog op komt, omdat het plan is er een aanhangertje achter te hangen. Ik wil dan zo duidelijk mogelijk naar het overige verkeer zijn.

Nieuwe versie:

full


...alleen valt nu het plaatje van de toeters weg, die met de roze lijn aan de acc.knop gelinkt zitten. Geen zin om dat te veranderen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Motor nog niet live gezien, wel foto's gehad van het beestje in kwestie:
full

full

full
 
Even veels te ver vooruit lopen:
full


Onder zadel accu bakje, met daarboven sr, fuse box en de vier knoppen.
 
Die zekeringen zijn wel echt oldskool, behouden haha
Kapje is er af :(

Ik ga 399 euro korting afdingen :Y

De originele hoofdzekering houd ik wel, denk ik. Scheelt centjes.

En wat dat betreft, kan ik deze unit ook nog wel hergebruiken :Y Maar dan wel elders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan