Ervaring en/of ideeën omtrent deze motorlift 1000RR Repsol

7 jul 2017
31
1
malden
Beste,

Heeft iemand ervaring met deze motorlift? Of wat zijn jullie ideeën hierbij? Zie onderstaande link. Ik vind het een mooi systeem maar twijfel of je motor (als je er aan werkt) niet vanaf kan schieten. Of zijn er mensen die goede ervaring hebben met paddockstands? Zo ja welke gebruik je dan (welke adapters voor de vootkant)

Ik heb een Honda 1000RR repsol bouwjaar 2007.

MOTEA | Motorfiets onderdelen et accessoires | Nu Kopen!
 
Ik zal het ook eerlijk melden ,als het een miskoop betreft..
Het vreemde is dat juist het inhaken, wel het minste was,wat me deed twijfelen om tot aankoop over te gaan.
Zal er tzt wel een video review van maken,en op me YouTube kanaal posten...
 
Laatst bewerkt:
Enige negatieve reacties over deze lift is dat het 'inhaken' verre van zo makkelijk is als het op de filmpjes lijkt. Dus neem dat mee in je test ;)
Waar heb je deze negatieve reacties vandaan?? Ik vind het namelijk geen enkel probleem om de Bursig " in te haken". Motor en Bursig naast elkaar zetten, motor rechtop, Bursig naar voren schuiven en klaar.
Tot zover mijn review ;)
 
Laatst bewerkt:
Waar heb je deze negatieve reacties vandaan?? Ik vind het namelijk geen enkel probleem om de Bursig " in te haken". Motor en Bursig naast elkaar zetten, motor rechtop, Bursig naar voren schuiven en klaar.
Tot zover mijn review ;)

Ik kan de links zo snel even niet meer vinden. Maar goed om te horen! Als dat voor de constands ook geldt denk ik dat ik er ergens komende weken ook een bestel. Toch wel heel handig voor de schoonmaak, ketting smeren etc.
 
Ik kan de links zo snel even niet meer vinden. Maar goed om te horen! Als dat voor de constands ook geldt denk ik dat ik er ergens komende weken ook een bestel. Toch wel heel handig voor de schoonmaak, ketting smeren etc.

Dat is het gevaar van reviews: Je leest óók de verhalen van figuren die te eigenwijs zijn om de handleiding te lezen, maar ook niet het inzicht hebben om het product goed te gebruiken zónder de handleiding te lezen :+
 
Laatst bewerkt:
Vroeger veel reviews, manuals, howto's en testen geschreven voor uitlopende producten. Veel was hobbymatig.
Leuke tijd, de voorwaarde die ik hier had was altijd dat ik carte blanche had. Veel materiaal is toen idd gesponsord geweest,(multicopters,accu's,etc) maar dat maakte mij niet uit in de betreffende test.
Ik had zelf al veel gekocht,gebouwd voor anderen,had dus al een brede en onvooroordeelde blik.

Heb door deze eis ook veel producten aan mij voorbij zien gaan..
Erg actief geweest op modelbouw forum, en vroeger op tweakers.net.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan