Yamaha MT09 vs Kawasaki Z900

Wel grappig om te lezen dit inderdaad. Smaak is heel relatief, wat is een 'betere' motor he.. Dat beslist degene die erop rijdt. Wat voor gevoel krijg je erbij.. De een is gecharmeerd van een 4-cilinder de ander 3, nog een ander zweert bij een 2 pitter.. Net zoals de discussie radiale remmen of niet.. De een vind wat agressievere bite fijn, de ander houdt van wat wat minder 'agressieve'..En zo kun je eeuwige discussies houden over vering/banden/karakter ;) echt slechte motoren worden er niet meer gemaakt , dat is wel duidelijk.. In ieder geval is er weer een nieuwe motor verkocht. Hulde aan TS. Weer een nieuwe motor de weg op! Motorrijden Nederland word steeds groter :Y Mooie fiets, veel plezier ermee :W :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuke wending in je keuze. Alvast veel rijplezier. Kennis krijgt zijn Z900 volgende week, mag er ook op rijden. Kan ik eens goed vergelijken met mijn mt-09 tracer
 
Proefrijden gaat hij toch niet meer doen, beslissing is al gemaakt ;) Altijd leuk dit soort advies topics. Ondanks de quickshifter, traction control, LED koplampen, 3 verschillende riding modes en hogere funfactor wordt toch de Golf onder de motoren gekozen die zelfs een hogere prijs heeft ;)



Zelf ook een golfje gereden zie ik? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan