Oké, er ontbreekt iets vrij essentieels op deze foto's, maar ik was niet op de motor gisteren en vond de zonsondergang toch wel erg mooi.

full

full
 
Blue monday... ik zie uit naar meer kleur in het landschap. Gronings bollenveld op een frisse voorjaarsdag in 2017

18156045_10212868281372006_5209260078696833431_o.jpg


De handschoenen liggen op te warmen
 
Laatst bewerkt:
Er landen geen vliegtuigen op Schiphol en de treinen rijden niet.

Het valt dus best mee...
:P

Een deel van die vliegtuigen die de afgelopen uren moesten landen staan dus nu hier.

Maar ook hier blijken er intussen vluchten te zijn gecanceld.

Het is toch altijd wat, vallen er een paar vlokjes sneeuw, waait er een briesje, of blablabla ... en alles ligt weer stil :')
 
Inderdaad. Ik was met de fiets vandaag (zwaar, maar was te doen). Ik had beter de motor kunnen pakken, maar ja code oranje hè... Ik snap niet goed waarom je met 80 kg (fiets) of 300 kg (motor) niet van de weg waait en met 100.000 kg ofzo wel van de rails.
 
Inderdaad. Ik was met de fiets vandaag (zwaar, maar was te doen). Ik had beter de motor kunnen pakken, maar ja code oranje hè... Ik snap niet goed waarom je met 80 kg (fiets) of 300 kg (motor) niet van de weg waait en met 100.000 kg ofzo wel van de rails.

Doen ze ook niet.. Wel belemmeren omgewaaide bomen en eventueel ander rommel de spoorwegen, waardoor de treinen niet kunnen rijden. :+
 
Plaatst er nog een gek held een stormfotootje + motor vandaag?
Ik ben nu bij de verzekering, om mijn nieuwe auto in te schrijven. Daarna naar huis. Die omgewaaide bomen zijn intussen al op geruimd wist mijn vrouwtje mij te zeggen, anders ging de motor daarmee op de foto -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net het nieuws gezien ... niet om mee te lachen :X
België, 1 dode
Nederland, 3 doden

En als je zag hoe er op een brug in NL een vrachtwagen omver geblazen werd ...
Ook in België is er minstens 1 vrachtwagen de gracht in geblazen.

Een school besloot te evacueren ... goede beslissing, enkele minuten later vloog het dak eraf :X
 
Net het nieuws gezien ... niet om mee te lachen :X
België, 1 dode
Nederland, 3 doden

En als je zag hoe er op een brug in NL een vrachtwagen omver geblazen werd ...
Ook in België is er minstens 1 vrachtwagen de gracht in geblazen.

Een school besloot te evacueren ... goede beslissing, enkele minuten later vloog het dak eraf :X

Hoorde gister op het nieuws 66 vrachtwagens in Nederland omver :X
 
Hoorde gister op het nieuws 66 vrachtwagens in Nederland omver :X

En meteen wil de minister weten waarom deze chauffeurs toch de weg op zijn gegaan, want "we geven niet voor niets code rood af".

Als je ziet hoe vaak er de laatste tijd paniek is geweest om bijna niets...
En hoe worden die meldingen doorgegeven, bijvoorbeeld aan buitenlandse chauffeurs?
 
en maar 7 meldingen van nederlandse trucks
Cookies op AD.nl | AD.nl
"Vooral buitenlandse chauffeurs kwamen in de problemen, concludeert de organisatie (transportverzekeraar TVM, MS) op basis van die cijfers.

De verzekeraar pleit er dan ook voor weeralarmen en andere waarschuwingen voor het wegverkeer voortaan ook in het Engels worden verspreid. Rijkswaterstaat waarschuwt op matrixborden boven de snelwegen alleen in het Nederlands. Volgens TVM zou het helpen als buitenlandse vrachtwagenchauffeurs ook in het Engels gewaarschuwd zouden worden om niet met storm de weg op te gaan."
Ik denk niet dat dat helpt, want de matrixborden kun je pas lezen als je al op de weg bent ... :+
 
Laatst bewerkt:
Ben al een paar uurtjes thuis van het werk, en wilde net weg met de auto, en toen zag ik dat het lekker aan het sneeuwen is ...

... dan zetten we toch effe snel de motor buiten! 8-)

20180120_145238.jpg


Niet meteen iets spectaculairs aan ... maar als het dan een keertje sneeuwt, mag je de kans niet laten liggen ... ondanks de kans klein is, hoop ik nog steeds op een "stevige winterfoto" ...
Blijven liggen zal die wel niet vandaag, en toen ik naar huis reed heb ik gietende regen gehad van de eerste tot de laatste meter ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik deze uit de oude doos hier al eens gepost?
TRG 0008.jpg

Bij gebrek aan winter doe ik het dan nu maar eens ...

Is zo ongeveer 5 jaar geleden, gemaakt voor het TRG spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een van een aardig tijdje geleden. M'n motor staat er ook net niet op, maar een aantal maanden in het jaar heb ik dit uitzicht onderweg naar huis uit mijn werk. Heerlijk woon-werk motorritje heb ik toch :Y

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan