Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Als ik deze week mijn motor op kenteken krijg dan ga ik er zondag ook naar toe.
Eerste keer dit jaar ..en het is al augustus :(

Vroeger voor het tijdperk "kinderen" kwam ik er in de periode mei-september ongeveer 2x maand. Maar de laatste jaren ben ik al blij als ik 1x maand haal.
 
Als ik deze week mijn motor op kenteken krijg dan ga ik er zondag ook naar toe.
Eerste keer dit jaar ..en het is al augustus :(

Vroeger voor het tijdperk "kinderen" kwam ik er in de periode mei-september ongeveer 2x maand. Maar de laatste jaren ben ik al blij als ik 1x maand haal.


heb je het nu over motorrijden of... :+

zag overigens op vorige pagina de bedragen die gelden bij schade aan het circuit/ depannage / circuit afzetten ed.
Dat zijn serieuze kosten die je moet maken bij dikke schade.
Volgens mij is de openbare weg goedkoper
 
Laatst bewerkt:
Als ik deze week mijn motor op kenteken krijg dan ga ik er zondag ook naar toe.
Eerste keer dit jaar ..en het is al augustus :(

Vroeger voor het tijdperk "kinderen" kwam ik er in de periode mei-september ongeveer 2x maand. Maar de laatste jaren ben ik al blij als ik 1x maand haal.

Ik ben er in mei nog geweest, maar het is inderdaad plannen met de kleine spruiten thuis :). rustig rondje met de motor gedaan,
. Wat voor motor rijdt je zondag als het doorgaat, gsxr 1000? zal mijn ogen en camera open houden, misschien dat ik je voorbij zie komen.
Ik twijfel nog of ik met de auto een rondje doe, lijkt me wel mooi maar het snelheidsverschil zal groot zijn.

Gr Falierke
 
Motor staat nog niet op kenteken dus met de auto geweest. Erg druk...erg gaaf.
.Topper van de dag was voor mij een engelsman met zijn rode hayabusa. Man man die kerel draaide snoeihard zijn rondjes :}
 
Motor staat nog niet op kenteken dus met de auto geweest. Erg druk...erg gaaf.
.Topper van de dag was voor mij een engelsman met zijn rode hayabusa. Man man die kerel draaide snoeihard zijn rondjes :}
Die heb ik ook 2* voorbij zien komen, gooide hem goed plat :). Was inderdaad druk, weer wat mooie plaatjes geschoten. Helaas net buiten de norschleife een motorrijder zwaargewond met de traumaheli afgevoerd :(
 
Die heb ik ook 2* voorbij zien komen, gooide hem goed plat :). Was inderdaad druk, weer wat mooie plaatjes geschoten. Helaas net buiten de norschleife een motorrijder zwaargewond met de traumaheli afgevoerd :(

Ik heb die heli gezien. Rond 14:00 meen ik.
 
Afgelopen zondag door een koelvloeistof lekkage in fuchsrohre weer een megacrash op de ring met een aantal zwaar gewonden. :X ik ga me steeds meer afvragen of het handig is om door te gaan met ringen. Na 9 jaar schadevrij rondjes draaien denk ik steeds vaker, stoppen voor de ring mij stopt?

Als ik stop weet ik zeker dat ik het ga missen, maar ja.....

full
 
Tja, blijft een van de risico's daar. '( Is in het verleden al eens nog "fouterder" afgelopen.
Blijft wél een gaaf stuk, lekkere compressie met 250+ O-)
 
Afgelopen zondag door een koelvloeistof lekkage in fuchsrohre weer een megacrash op de ring met een aantal zwaar gewonden. :X ik ga me steeds meer afvragen of het handig is om door te gaan met ringen. Na 9 jaar schadevrij rondjes draaien denk ik steeds vaker, stoppen voor de ring mij stopt?

Als ik stop weet ik zeker dat ik het ga missen, maar ja.....

[afbeelding]
Ik rij ook al 7j schadevrij rondjes op de ring :]

Vorig jaar is een maat van me die achter mij reed er af gegaan op brunchen, door een olie/koelvloeistof spoor -O-

Het is en blijft een machtig "circuit" 8-) helaas hangen er enorm veel risico's aan verbonden :/

Paar jaar geleden waren er een paar dagen op het jaar touristenfahrten enkel voor motorfietsen, komen deze ooit terug? Dan zou ik er minder aan twijfelen om nog eens te gaan :]
 
Goedendag,

woensdag 9 en woensdag 16 aug. heb ik weer op de nordschleife geknalt met mijn ktm smc-r.
echter nu de vraag, die 16 aug. was het behoorlijk druk. en zat er een heel groot gedeelte van de rit een witte bmw achter mij te plakken. nu zag ik op de foto's dat de beste man een gopro achter zijn voorruit had. en nu ben ik natuurlijk enorm nieuwsgierig naar de beelden :9~
ik zou graag willen weten waar ik deze meneer kan contacten of misschien kent iemand van hier hem?:
full

full

full
 
Ik ken hem niet.
Op touristenfahrerforum.de maak je kans hem te vinden.
Wellicht youtube afstruinen, ook.
 
Mooi! :t

Heb je die gup met de BMW al gevonden? Kenteken KC komt trouwens uit noord-Beieren. :Y

Thx!
Nee nog niet, 1 keer proberen aan te melden op die duitse site maar me aanmelding werd niet goed gekeurd :') . En het was allemaal in het duits, niet lekker simpel gehouden maar dan ook nog eens heel uitgebreid en moeilijk. Kreeg haast het idee dat ze liever geen buitenlanders daar op dat forum hebben haha, je moest ook zoveel bijdrage's hebben geleverd voordat je alle topics kon bekijken of reageren enz. Toen had ik er ook geen zin meer in er meer tijd in te steken. De kans was toch klein dat ik die beelden ooit te zien zou krijgen.
 
Dan wordt het tijd jezelf in te blikken uit veiligheid voor je eigen leven. Ga er regelmatig kijken, vorig jaar nog met een ringspeeltje geweest (e46 2.5 6cil) maar wat een chaos op de ring. Nivea ligt echt ver van elkaar evenals de snelheids verschillen. Spul van tegenwoordig loopt aardig stuk harder
 
Terug
Bovenaan Onderaan