regels tbv open aanhanger verbouwen naar gesloten

fighterfeytel

MF veteraan
21 okt 2008
1.002
9
yerseke
Ik ben van plan om een open enkelas aanhangwagen nieuw te kopen.
Kosten 600 euro.
Ik wil deze in gaan richten en aan passen om 2 circuitmotoren mee te kunnen nemen met benodigheden.
de vraag is hoe hoog mag ik hem maken?
lengte ,breedte is bekend uiteraard,en dus een nieuwe gekeurde goede kar.
wil ook van de achterkant een scharnierbare deur maken die tevens over de hele breedte oprijplaat is incl. Sloten.
ik heb al wel wat gegoogeld maar zie alleen kogeldruk ,gewicht enz.

iemand die me wat verder op weg kan helpen?BVD

groeten andre
 
Het lijkt me best relaxt zo een caravan maar ik heb daar geen rijbewijs voor .
Stalling ook niet eigenlijk.

Maar ik ben er uit .

Het wordt een 4 meter hoge geremde enkelasser .
Onder de garage
1ste verdieping woonruimte plus keuken en 2e verdieping slaapplek met wasruimte
Ah, het was eigenlijk dus geen serieuze vraag?
Of ben je 80cm lang?
 
Het lijkt me best relaxt zo een caravan maar ik heb daar geen rijbewijs voor .
Stalling ook niet eigenlijk.

Maar ik ben er uit .

Het wordt een 4 meter hoge geremde enkelasser .
Onder de garage
1ste verdieping woonruimte plus keuken en 2e verdieping slaapplek met wasruimte


Bij de eerste windvlaag dondert dat ding omver.
Dat het mag betekent niet dat het verstandig is.


4 meter is hoog, heel hoog.
 
:$



:+

full
 
Ja ik moet eerlijk toegeven dat het sarcastisch bedoeld was ,en dat op de donderdag zeg.
Het is wel degelijk een serieuze vraag iig.

En die 4 meter hoge caravan doet me denken aan een item uit top gear toen der tijd.
Gaat hem niet worden idd.

Voorlopig is het voor me orienteren ,en goed nadenken wat voor gebruiks gemak ik er van verwacht.
En kan de kar tzt in de tuin zetten .
 
Ja ik moet eerlijk toegeven dat het sarcastisch bedoeld was ,en dat op de donderdag zeg.
Het is wel degelijk een serieuze vraag iig.

En die 4 meter hoge caravan doet me denken aan een item uit top gear toen der tijd.
Gaat hem niet worden idd.

Voorlopig is het voor me orienteren ,en goed nadenken wat voor gebruiks gemak ik er van verwacht.
En kan de kar tzt in de tuin zetten .

Hoi. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je nu aan het maken bent. Ik ben er namelijk zelf ook een aan het bouwen met als basis een geremd chassis van een travelsleeper. Het chassis heb ik een beetje aangepast en daar ben ik nu een bak van 250x200x160 op aan het bouwen. Er komt nog wel een schuine kant voor aan ivm rijwind. Het voordeel van deze maat is dat ie nog gewoon mijn garage in kan en dat kan dus met een caravan niet. Totaalgewicht van de aanhanger zal rond de 300kg zijn. De totale kosten zitten nu op 1000 euro en daar komt nog ongv 100 euro bij. Voor dit geld koop je geen nette gesloten aanhanger met de maten die je nodig hebt. Het zal natuurlijk niet dezelfde luxe hebben als een caravan maar het is al beter dan de achterbank van je auto plat gooien en daar een luchtbed neergooien die iedere keer weer lek blijkt te zijn. En als je 2 motoren mee neemt kan die zware gereedschapkist ook wel achter in je auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan