De Noordelijke Motorbeurs 19/20/21 januari 2018

Void

Rookie
8 jun 2017
19
0
Noord-Holland
Op Dé Noordelijke Motorbeurs presenteren ca. 100 bedrijven en organisaties hun producten en diensten. Naast de vele nieuwe en gebruikte motoren kunt u verder o.a. vinden kleding, rijopleidingen, accessoires, vakanties, verzekeringen, gehoorbescherming en gereedschappen. Daarnaast zijn er diverse clubs, organisaties en (overheids) instanties aanwezig zoals de Politie en MAG.

Waar: TT-Hall, De Haar 11, 9405 te Assen
Wanneer: 19/20/21 januari 2018
Website: http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/
 
En..Wie zijn er inmiddels geweest? Wij wilden ook gaan maar lees net elders dat het niks groter is dan vorig jaar dus 1 hal om rond te lopen. Vorig jaar waren we daar rap doorheen als we niet her en der even gepraat hadden. Gezien de huidige berichten heb ik weinig zijn om ruim een uur te gaan rijden maar misschien kan ik nog op andere gedachten gebracht worden hier :?
 
Vandaag geweest.
1 hal behoorlijk vol met mensen. Soms moeilijk om een motor te zien.
Na afloop in de rij voor een parkeerkaart om de auto te mogen parkeren in een modderbad. ( 3 euro)
Al met al met z’n tweeen waren we 28 euro kwijt.
Was voor mij persoonlijk niet waard.
Maar wie ben ik....
 
Begon buiten al met een wachtrij, en had je die rij gehad voor een toegangskaartje, dan kon je in de volgende rij gaan staan voor een parkeerkaart.
Na 40 minuten stond ik weer buiten en had ik alles wel gezien. Dan weer een wachtrij bij de uitgang om de parkeerkaart af te geven. Tijdens het wachten wel 3 auto's gezien die vast stonden in de modder, daarentegen stond er bij de uitgang wel een tractor klaar om auto's los te trekken.
Ik ga er wss niet weer heen, vondt het de moeite en de reis niet waard.
 
Mooi verhaal!

Ik ben er ook geweest om 2 redenen. Ik ben dit seizoen op zoek naar een nieuw pak en aangezien de TT baan ongeveer in mijn achtertuin ligt, is dit voor mij een thuis wedstrijd. Ik ben vrijdag avond geweest dus kon een prima parkeerplekje vinden en omdat ik al een kaartje had kon ik zo doorlopen.

Het is 1 grote hal met verschillende standjes, maar deze standjes heb je al snel weer bekeken. Dat buurman hierboven met 40 minuten alweer buiten stond vind ik persoonlijk wel heel fanatiek, maar een hele avond je daar kunnen vermaken gaat zonder alcoholische versnaperingen ook weer niet lukken. Ook geen pitspoes tegen gekomen, zonde zonde.. Het viel me op dat er veel standjes waren die motorvakanties / tripjes aanboden, en de lokale portemonneboer en drogeworsten chef stonden er ook met een kraampje.

Ik ben opzoek naar een (textiele) pak van het merk Alpinestars, maar er waren in totaal 3 standjes en geen 1 van hun verkocht textiele pakken van dit merk, dus dat was dan wel weer jammer.

Ook ben ik samen met een maat van mij geïnteresseerd in een bike2bike communicatiesetje voor onze toekomstige tripjes. Graag niet al te duur, technische snufjes niet noodzakelijk. Zooi moet het gewoon doen. Ik had me al wat ingelezen in paar verschillende systemen en ik vond de Uclear HBC 200 wel wat. Stond er een kraampje wat verschillende soorten navigatiesystemen en communicatiesetjes verkocht en ja hoor... Ook de Uclear. Nu beurs aanbieding: een dual pack (2 dus) van 480 naar 420. Toch 60 euro korting. Dus ik even op internet om te kijken of het nou echt een beursaanbieding is.

Ik gooi er een "googletje" uit. Blijkt het zelfde setje voor 260 euro aangeboden te worden.. En nu komt de grap: het setje wordt online aangeboden door dezelfde firma die daar uitgestald stond in de beurs... Beurskorting mijn reet.. Kerel heeft er voor de beurs blijkbaar gewoon 160 euro boven op gegooid. Toen ik dit bij hem neerlegde zei hij: oh dit klopt idd niet helemaal deze prijs. Hij kost inderdaad 260 euro en we zullen de prijs aanpassen. Vriend vertelde mij dat hij een dag later nog steeds niet zijn prijs had aangepast. Blijkbaar ook op een beurs noodzakelijk om wel even na te kijken of je niet besodemieterd wordt..

Ik heb me voor kleine 2 uurtjes prima vermaakt, maar zonder pak weer richting huis gegaan. Ik hoop dat ik op de beurs in Utrecht wel zal slagen voor een pak. Of ik volgend jaar weer heen ga?? hangt er vanaf of ik wat nodig heb, anders blijf ik mooi thuis!
 
Laatst bewerkt:
Weinig gemist denk ik. Wacht wel weer op de Motorrad Messe in Dortmund begin Maart. Utrecht sla ik wslijk ook over dit jaar.
 
zaterdag met een maat van me geweest. we hebben ons daar wel vermaakt. maar de heen en terug reis was spannender. 2 ongevallen ( met auto's) en een vrachtwagen die door de politie aan de kant gezet werd
 
Terug
Bovenaan Onderaan