Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik weet nou niet of ik hier mag posten of in het oldskool topic. Zo oldskool vind ik die Srad niet persoonlijk. Anyway... vandaag een Srad 750 gekocht. Een kort en tam proefritje gehad ivm de kou. Paar tientjes eraf geluld en handje geschud. Deze week ophalen. In super nette, bijna nieuwstaat. Uit 1998 en een dikke 50k op de klok mag de pret niet drukken deze zomer. Wat carbon accessoires, undertail en leuke sportdemper.
full
 
Hallo, ik weet nou niet of ik hier mag posten of in het oldskool topic. Zo oldskool vind ik die Srad niet persoonlijk. Anyway... vandaag een Srad 750 gekocht. Een kort en tam proefritje gehad ivm de kou. Paar tientjes eraf geluld en handje geschud. Deze week ophalen. In super nette, bijna nieuwstaat. Uit 1998 en een dikke 50k op de klok mag de pret niet drukken deze zomer. Wat carbon accessoires, undertail en leuke sportdemper.
[afbeelding]
Blijft een mooi frame bij Zo'n Stad :Y. En in de juiste kleur voor een Soes, veel plezier er mee.
 
Hallo, ik weet nou niet of ik hier mag posten of in het oldskool topic. Zo oldskool vind ik die Srad niet persoonlijk. Anyway... vandaag een Srad 750 gekocht. Een kort en tam proefritje gehad ivm de kou. Paar tientjes eraf geluld en handje geschud. Deze week ophalen. In super nette, bijna nieuwstaat. Uit 1998 en een dikke 50k op de klok mag de pret niet drukken deze zomer. Wat carbon accessoires, undertail en leuke sportdemper.
[afbeelding]
Ziet er goed uit!! Veel plezier ermee :W
 
Hallo, ik weet nou niet of ik hier mag posten of in het oldskool topic. Zo oldskool vind ik die Srad niet persoonlijk. Anyway... vandaag een Srad 750 gekocht. Een kort en tam proefritje gehad ivm de kou. Paar tientjes eraf geluld en handje geschud. Deze week ophalen. In super nette, bijna nieuwstaat. Uit 1998 en een dikke 50k op de klok mag de pret niet drukken deze zomer. Wat carbon accessoires, undertail en leuke sportdemper.
[afbeelding]


Welkom ook ik heb een SRAD had er zelfs 2 welke ik helaas weg moest doen van mezelf gezien toekomstige wilde plannen *D

Dit is de mijne ook een 1998 met 32000km.
full


Deze pas helaas verkocht een 1999 hele fijne motor de nieuwe eigenaar is er erg mee in zijn nopjes.Rijdt nu op Almeria 1,59 ermee.

full



Nu gebruik ik de K4 750 voor op het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Haha, verstandig!

Nou ja, niet zozeer dat ik niet wil kopen met vrouwtje maar vrouwtje is niet meer mijn vrouwtje ;)

Mijn zuur verdiende centen uitgeven -O- :+ . Ik heb laatst smx/s gekocht, prima dingen ook.

|(
Serieus nu pas het kwartje dat valt... Rob = Green Gooner _O-
Ga je iig veel plezier van hebben! Had ik ook tenslotte :)

De SMX S heeft alleen niet de hak bescherming die ik nu wel heb.
 
Laatst bewerkt:
Groot gelijk, vaak beter om te doen als ik de ellende zo af en toe om mij heen zie. :Y

Ja ik ken er ook een aantal die er genoeg gedoe mee hebben.
Komt bij dat ik in principe een voorschot op mijn erfenis heb gekregen dus zou ik het samen gekocht hebben moet ik mijn partner iets betalen wat ze helemaal niet ingelegd/gekregen heeft.

Nee, mijn huis mijn kosten. Geen gezeik.
 
Welkom ook ik heb een SRAD had er zelfs 2 welke ik helaas weg moest doen van mezelf gezien toekomstige wilde plannen *D

Dit is de mijne ook een 1998 met 32000km.
[afbeelding]

Deze pas helaas verkocht een 1999 hele fijne motor de nieuwe eigenaar is er erg mee in zijn nopjes.Rijdt nu op Almeria 1,59 ermee.

[afbeelding]


Nu gebruik ik de K4 750 voor op het circuit.

Vraagje... proefrit ging goed. Niets op aan te merken. Toen ik terug kwam had ik een beetje moeite om de vrij te vinden en ineens brande het lampje ook niet meer. Koppeling was los dus hij moet wel in zijn vrij hebben gestaan. Kwestie van wennen en misschien eenmalig of moet ik ergens rekening mee houden? Voor de proefrit werkte alles nog. Mvg
 
Vraagje... proefrit ging goed. Niets op aan te merken. Toen ik terug kwam had ik een beetje moeite om de vrij te vinden en ineens brande het lampje ook niet meer. Koppeling was los dus hij moet wel in zijn vrij hebben gestaan. Kwestie van wennen en misschien eenmalig of moet ik ergens rekening mee houden? Voor de proefrit werkte alles nog. Mvg

Kan iig niets groots zijn. Zolang je geen rare geluiden hoort en het niet telkens is zal het puur een lampje of sensor zijn die verrot is ofzo.
 
Heb hier nog steeds dat gashandle buis gas snel ding liggen,wil je dat nog?

Ola, had je vorige bericht niet gezien. Heb tussentijds nog wat huiswerk gedaan en lees dat ik is in de standaard moet aanpassen en niet meer terug naar origineel kan bouwen, klopt dat zover jij weet? Anders is het alternatief domino denk ik
 
Vraagje... proefrit ging goed. Niets op aan te merken. Toen ik terug kwam had ik een beetje moeite om de vrij te vinden en ineens brande het lampje ook niet meer. Koppeling was los dus hij moet wel in zijn vrij hebben gestaan. Kwestie van wennen en misschien eenmalig of moet ik ergens rekening mee houden? Voor de proefrit werkte alles nog. Mvg

Waarschijnlijk een vuile of versleten sensor

zit als het goed is achter het voortandwiel deksel, maar ik ben niet (meer) in het bezit van een SRAD werkplaatshandboek dus neem dat met een korrel zout
 
Je moet niet alles geloven wat ze op het www plempen,ik heb twee opties voor je,of een buis van een Yamaha of een set met alu handvaten met verschillende rondsels voor de gaskabes.
Om dit te laten passen is geen dremel,kettingzaag of staaf semtex nodig.
Die handvaten van alu vond ik wat te groot voor mijn kleine handjes.
Had dat spul gekocht omdat ik na een vakantie rit in de bergen mijn beide handvatten kapot had,dat rubber dus.
Laat maar even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan