Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Het is de racing line en volledig open (zit wel een db-killer bij, maar of dat nu een grote bijdrage is)...... Met zo'n geweld komt er wel een keer gezeur van met onze blauwe vrienden en voor het goeie hoort bij zo'n set ook een power commander terwijl de gasrespons origineel al super is.

 
Het is de racing line en volledig open (zit wel een db-killer bij, maar of dat nu een grote bijdrage is)...... Met zo'n geweld komt er wel een keer gezeur van met onze blauwe vrienden en voor het goeie hoort bij zo'n set ook een power commander terwijl de gasrespons origineel al super is.

Heb ook een akra Racing line... nergens last van....Heb oordoppen in :]
Db killers zijn voor mietjes ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me ook niet voorstellen dat die originele zwaargewicht badkuip er weer onder zit ipv deze mooie lichtgewicht schoonheid :)
Ik heb de db killer er wel inzitten. Geen zin om telkens de demper te verwijderen om te wisselen. Geluid is mooi zo.
 
Heb sinds vrijdag ook de racing line en vind hem persoonlijk niet overdreven veel lawaai maken met de db killer erin, eigenlijk precies goed, bij de hoge toeren klinkt hij super en bij de lage toeren heb je geen irritant gebrom.
 
Leuk stukje in de Motoplus over de MT-09SP:

Home

Ah thnx voor de tip, morgen even halen dan maar.


Moet hier nogsteeds een testrit maken op een MT09, helaas heeft het weer alleen niet echt mee gezeten. De keren dat ik kon was het bagger weer, had ik andere dingen gepland staan (binnenshuis) was het mooi/droog weer. |(

Mocht de testrit bevallen, waar ik wel vanuit ga, komt er hier in ieder geval een SP in huis. :Y
 
Nadat ik een ongeluk heb gehad met mijn XT660 ben ik van plan een nieuwe MT09 te kopen.
Maar worden Yamaha accessoires in de fabriek al gemonteerd? Bijvoorbeeld akra's, lampjes e.d.
 
Vorige week de MT-09 opgehaald wat een heerlijke machine! Helaas niet al te best weer gehad maar tussendoor toch nog op 500km weten te komen:-D Zal binnenkort is wat foto's maken zodra de Akra pijp eronder hangt.

Vroeg me nog af of iemand hier een Verheul motorhoes heeft voor de MT-09 en zoja welke maat je hebt genomen?
Wil ook de vering wat naar meer naar mijn gewicht instellen, zijn hier goede adresjes voor?
 
Vering instellen:

HK Suspension in Tiel.
Weet niet of dat bij jou in de buurt is, maar topzaak.
 
Die ohlins shock van de sp heeft een adviesprijs van 1200 euro. Ik ga eens bij de dealer informeren hoeveel het zou kosten om mijn 2017 mt 09 in te ruilen voor de sp :+

Ik had al gekeken naar een vering upgrade en die zou bij hk suspension 1350 euro kosten voor en achter. Dan zou je een shock hebben zonder extern reservoir en vergelijkbare voorveren.
 
Die ohlins shock van de sp heeft een adviesprijs van 1200 euro. Ik ga eens bij de dealer informeren hoeveel het zou kosten om mijn 2017 mt 09 in te ruilen voor de sp :+

Ik denk dat je daar niet vrolijk van gaat worden.

Voor 550,- heb je een Streetbox van Hyperpro. Dat is al een hele verbetering heb ik gelezen.

Maar goed ik heb een onmogelijk rijdende 2014 mt09 met originele vering en mapping dus heb er geen verstand van :)
 
Vandaag eindelijk dan een testrit gemaakt op een 09, maar wat aan machine :} Stapte met een grote glimlach van de machine af *D

Eerste paar 100 meter wel even wennen na een paar maand geen motor te hebben gereden na m'n ongeluk. Maar damn... compleet anders dan m'n vorige motor (honda hornet cb600), met deze 3cil heerlijk onderaan en verspreid je power. (niet eerder op een 3cil gereden)
Zitpositie is me positief bevallen tijdens 't rijden, wind die je vangt valt me reuze mee. Dit was op m'n hornet toch echt veel meer rond m'n schouders/hoofd.

Nu maar eens accessoires bij elkaar zoeken en een totaal offerte opvragen. Maar reken er maar op dat er binnenkort een 09SP in de schuur staat. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan