Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Kijk uit met een bijl in het zicht te plaatsen.

Binnen onze club udcn hebben al meerdere rijders en waarschuwing of en bekeuring gekregen van een diende. Middaguren kan Benno123 hier iets meer over vertellen!

Volgensmij waren de bekeuringen niet misselijk!

Goeie tip, zal er eens over nadenken
 
ik ken de regelgeving hierover helemaal niet, maar mischien is het zo, dat wanneer je gereedschap nodig heb om de bijl te kunnen pakken het wel toe gestaan is.
 
ik ken de regelgeving hierover helemaal niet, maar mischien is het zo, dat wanneer je gereedschap nodig heb om de bijl te kunnen pakken het wel toe gestaan is.

Bekijk het nou eens vanuit de ogen van een neutraal mens. Er lopen wel eens gasten op straat met betonscharen en koevoet. Die zeggen ze onderweg wellicht nodig te hebben. Ik zou niet weten waarvoor. Ik heb onderweg nooit een betonschaar nodig. Ook geen koevoet.
Verander nou gasten in zijspanrijders en betonschaar in handbijl......
Ik begrijp dat de 'neutrale' mens daar vraagtekens bij zou kunnen plaatsen.....
 
Maar van mij mag er een bijl op de bakhoor. Al zou ik een kettingzaag minder vermoeiend vinden :+

Alis ik zelf een bijl mee xou willen nemen, dat stopte ik m een beetje uit het zicht. Lijkt me handig om wellicht onnodige discusies zoals deze te voorkomen.....
 
Ik zal mjn lief eens vragen of ze een passend hoesje wil haken in de vorm van een mattenklopper ofzo, of zou dat ook te agressief overkomen voor de "neutrale medemens"
 
Ik zal mjn lief eens vragen of ze een passend hoesje wil haken in de vorm van een mattenklopper ofzo, of zou dat ook te agressief overkomen voor de "neutrale medemens"

Dat zal wel meevallen. Maar dan krijg je weer gedonder met het Simplisties Verbond? :+

Copyright of zo? O-)

knaak.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bosso :}

Weer een idéé geboren, een ouderwetse mattenklopper op de bak. Eens kijken wat dat voor reacties oproept bij brave burgers, boswachters en BOA's
 
Maar van mij mag er een bijl op de bakhoor. Al zou ik een kettingzaag minder vermoeiend vinden :+

Alis ik zelf een bijl mee xou willen nemen, dat stopte ik m een beetje uit het zicht. Lijkt me handig om wellicht onnodige discusies zoals deze te voorkomen.....

En dan kun je nog meemaken dat je temidden van een stuk of 10 goedbedoelende dienders een gecrashed zijspan moet leeg halen :+
 
Ik mis hier duidelijk de "inside informatie". Lijkt me een mooi verhaal bij een knappend haardvuur! ( En daar is de link naar de bijl weer )
 
Ik mis hier duidelijk de "inside informatie". Lijkt me een mooi verhaal bij een knappend haardvuur! ( En daar is de link naar de bijl weer )


Dat is het twee en een half jaar later wel.... maar dat heeft wel ff geduurd. Af en toe zie ik 'm nog wel eens vliegen. En dan kan ik er met een glimlach aan terugdenken. Wat een toffe rit was dat die zaterdagavond met Slijptol. En wat hadden Ehe buren al een bier op toen we terugwaren....
 
Hmmm heb altijd een groot kapmes, bijl en een halve bezemsteel bij me.
Ligt niet boven op de bak, kan dan alleen maar gejat worden.
Gewoon in het opbergbakkie, no problemo
 
Ik ben een latere lezer, het is wel een flink verhaal en alles loopt goed af.

Bij mij komen dan ook gelijk de beelden op mijn netvlies van de Engelsman met zn caravan die dacht dat hij al weer thuis was in Luxemburg en mij met Mn pasgeboren zoon en vrouw in een binnenbocht raakte wij met onze Guzzi zijspan, een enorme kras op zn caravan Mn voorvork dubbel en wiel en zo.
Alles kwam weer goed gelukkig maar de schrik zit er wel in.
Die zoon (oudste van 3) is nu 33 jaar oud, voorval al even terug maar dat vergeet ik nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Weer verder met Bert zijn zijspan nu.
Ik zelf zou nooit messen of bijlen op Mn zijspan monteren in het zicht, niemand kan er af blijven en het geeft altijd voer voor discussie met de politie.
Neem ze dan wel mee onder de bak of er in of zo waar er plaats voor is.
 
Oké, bijl gaat achter klep op flank aan motorzijde. Meteen ruimte voor startkabels en wat gereedschap.

En nu verder......
 
Ik heb vandaag het span mogen aanschouwen en ik ben erg onder de indruk van de voorpartij en het hulpframe. Erg mooi gebouwd en de ideeën worden denk ik erg mooi uitgevoerd.

Heel benieuwd naar het eindresultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan