ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

niemand anders die nog resten heft liggen van een ombouw naar streetfighter bijvoorbeeld?
kan wel wat boutjes etc gebruiken.
En dus de beugels voor de ophanging van de radiator aan de bovenkant.
 
Het zijn steeds de kleine dingen die het doen.
Ben stiekem blij dat ik toentertijd gewoon 3 ZXRen op de kop heb weten te tikken. En dat ik van Duke Nukem en kist vol spullen kon kopen. Dar zitten enorm veel boutjes ed in.

Geen beugeltjes....

Welke boutjes heb je nodig?
 
ik heb al een adresje waar ik ze heb gevonden.

Althans de beugeltjes en wat ander klein spul.

Voor de rest weet ik het nog niet want ik mis wel veel kleine boutjes, maar heb gelukkig ook nog veel liggen.
Wil eigenlijk de problemen voor zijn, door van iemand een doos met klein spul over te nemen die er niets meer mee doet.

zodra ik weer concrete dingen zoek laat ik het weten.

Hier alvast een plaatje van het euvel bij deze ZXR.
Het is een mooi zoekplaatje.

full
 
Weet iemand of de schokbreker van model 93-95 hetzelfde is als die van modeljaar 91-92?
Ik wilde gisteren nl. bij Hyperpro een progressieve achterveer bestellen. Nou blijken ze die wel te hebben voor modeljaar 91-92, maar niet voor modeljaar 93-95.
Voor de Zx7r hebben ze ook weer.
Vreemd.
 
Weet iemand of de schokbreker van model 93-95 hetzelfde is als die van modeljaar 91-92?
Ik wilde gisteren nl. bij Hyperpro een progressieve achterveer bestellen. Nou blijken ze die wel te hebben voor modeljaar 91-92, maar niet voor modeljaar 93-95.
Voor de Zx7r hebben ze ook weer.
Vreemd.

Heb je ze ook gebeld?
Weet dat iemand hier op het forum voor de 89-90 bij HK suspension een Hyperpro eronder heeft laten zetten. Maar die is bij Hyperpro ook niet in het assortiment.
Ik ga zelf denk voor een Wilbers voor mijn '90
 
is er toevallig iemand die 2 boutjes voor de montage van de kleppendeksel van een L heeft liggen?
missen er twee en is nogal lastig te vinden.
 
Heb je ze ook gebeld?
Weet dat iemand hier op het forum voor de 89-90 bij HK suspension een Hyperpro eronder heeft laten zetten. Maar die is bij Hyperpro ook niet in het assortiment.
Ik ga zelf denk voor een Wilbers voor mijn '90

Ik heb ze inderdaad vanmiddag gebeld (Werkendam). Maar degene die ik sprak kon er niets over zeggen. Wist ook niet waarom ze juist voor de L geen achterveer in het assortiment hebben maar alleen voorveren.
Ik bel morgen nog wel een keer. Dan meteen met Paul Klop, die heeft er meer verstand van.
 
he die site ken ik niet.
wat mooi en in Nederland.

ik ga z edirect bestellen.
 
Is niet in Nederland maar wel een goede site. Levering kan wel even duren...

Is wel in Nederland,zitten in Lelystad.
Levering kan inderdaad wat langer duren,hun werken samen met een aantal Engelse onderdelen leveranciers,verder kan je het ook gewoon bij de Kawasaki dealer bestellen kost net zo veel en is vaak wat sneller met leveren.
Het voordeel van CMSNL dat je je luie stoel niet uit hoeft te komen,ik gebruik hun site meestal alleen om onderdeelnummers op te zoeken en bestel het vervolgens bij de dealer
als ik het snel nodig heb.Werkt overigens niet altijd soms duurt het bij de dealer ook langer,
ligt er aan waar het onderdeel vandaan moet komen.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad in lelystad.

luie stoel heb ik niet.
eerder tijd te kort om langs de dealer te gaan. :P
 
Oh duh... Toen ik bij ze bestelde was alle correspondentie in het Engels, pakket kwam ook uit de UK...

Volgende keer beter kijken...
 
Laatst bewerkt:
Oh duh... Toen ik bij ze bestelde was alle correspondentie in het Engels, pakket kwam ook uit de UK...

Volgende keer beter kijken...
Dat klopt,zoals ik al schreef komen de spullen uit de UK,ze hebben zelf alleen wat oude Honda delen op voorraad,en zijn alleen maar tussenpersoon voor andere merken.
 
Met wat oude honda spullen doe je ze toch een beetje te kort denk ik, ze houden ongeveer de hele wereld gaande op het gebied van oude Honda's.
 
heb de motor zo goed als in elkaar.
Het lijkt er op dat alles het doet.
Nu nog even wachten op de kleppendeksel boutjes, welke ik maar gewoon bij de dealer heb gekocht.
Nu wel nog een vraag.
Kan iemand mij laten weten hoe de carburateur verwarming ook wel weer loopt?

Is mij te lang geleden.
dacht dat er een aansluiting boven aan de waterpomp zat, maar de andere kan ik niet meer herinneren.
Ik denk dat ik hem er af laat, maar dan moet ik wel beide aansluitingen afdichten.
 
Ik heb nog een setje 6 pots tokico liggen. Van een gsxr.
Passen die ook nog op sommige van onze zxr'ren?
Zoja op welke types?
 
Goeie vraag... ik dacht het wel. Maar geen idee welke types. Wel wat moderner dacht ik.


Ik zit ook met een dingetje.
Ben 1 vd 2 ZXR aan het opknappen en heb een set Wilbers schokkend zowel voor als achter.
Nu wil ik de achterveer monteren en deze heeft dezelfde lengte maar is 6mm dikker. Nu komt hij met deze dogbones tegen de achterbrug aan.

Nu heeft deze ZXR niet de originele dogbones in het link systeem. Deze zijn naar mijn mening te kort.

Weet iemand hier wat de afmeting vd originele dogbones zijn?
 
En dan ben je met de demontage bezig.
Ben heus wel iets gewend.
Maar m'n H was er toch stukken beter aan toe.
Blijkt een beetje een schade fiets te zijn.
Hoop verkeerde bouten.
Geschaafde koelvloeistof slangen.
Gescheurde uitlaat.
Zelfs de beugels waar de uitlaat mee tegen de cilinderkop aan zit geschroefd zijn gescheurd/gebroken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan