Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

wat waar en de kosten? ik overweeg nog heb evt wel tijd mits niet aan de andere kant van de wereld.
 
Gewoon even opnieuw inventariseren wie er dan mee wil gaan.

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Zaterdag 17 maart 2018? :N Wij niet.
 
Laatst bewerkt:
1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5.
6.
7.
8.
9.

Volgens mij kunnen Jan en Joke dan ook.
 
Indien jullie enkel de datum zouden wijzigen omwille van Nana en mezelf, waardoor Erik en Janneke dan niet meer mee zouden kunnen komen, dan moeten jullie deze uiteraard niet wijzigen... dan is het lood om oud ijzer...

Indien er echter ook nog anderen zouden zijn die alleen op 17/3 en niet op 3/3 zouden kunnen komen, dan zijn we er uiteraard graag bij... en is het een kwestie om zo snel mogelijk een kamer bij vd Valk te boeken...
 
Om het nog iets ingewikkelder te maken, wordt zondag 18 maart ook als optie toegevoegd....

Tox adviseerde mij al een poll te maken, maar ikke digibeet....ik vind het al lastig hier een foto te plaatsen of mijn wachtwoord te onthouden..

3 maart valt definitief wel af. Dus hetzij 17, hetzij 18 maart.
De dag met de meeste aanmeldingen wordt het dan....
 
Laatst bewerkt:
Miekus, dat juist jij schaamteloos over banden durft te beginnen. B|

Gewoon bestellen en rijden met die dingen, ze zullen het vast goed doen want het is een modern bandje. Ik zou bij twijfel Google laten zoeken naar een review site of test van bandjes . Zoek niet op "riefjoe", want dan kom je bij Verhulst terecht. :+


:+
Gisteren de stoute kisten aangetrokken en besteld, voorband is op voorraad maar de achterband heeft en levertijd van een week (mits op voorraad bij de leverancier) B|
Gewoon bij jh motoren in menaldum.

Die actie bij de motorport is dus gelul in de ruimte, alleen die maat is in de aanbieding en ik geloof niet dat er heel veel offroadmotoren die bandenmaat achter heeft :? En die korting (Van €428 voor €259) vind ik raar aangezien en voorband rond de 110 zit een achter zal ie iets van 140 zijn?! O-)

Dus ergens volgende week (Of later) komen ze onder de GS en ga ik vreemd qua merk, eerst jaren de bridgestones bt-010 & 020, daarna jaren en jaren conti road- & trailattacks en nu dus pirelli.
Ben benieuwd
Benieuwd
Benieuwd! 8-)
 
ZATERDAG 17 MAART

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5.
6.
7.
8.
9.


ZONDAG 18 MAART:

1 Dirk en Shirley
2 Erik en Janneke
3
4
5
6
7
8
9

Waarom is 3 maart eigenlijk van de lijst?
 
Laatst bewerkt:
3 maart niet omdat Henrieke slijk en jan Joke dan niet kunnen komen.
Dus kijken of alternatieven 17 en 18 voor meer mensen lukt.....

Lijkt mij logisch de dag met de meeste deelnemers te kiezen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan