The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een poging ...
full

Vooraan steekt die "rechthoek/balk" uit, de steunpoten zijn ook een beetje design ipv standaard, de rechtervleugel zijn precies kubussen die trapsgewijs aflopen ...

De motor staat maar zwak in beeld, dus de motor wat verder van het woongebouw af ...
full


En langs de andere kant ...
full

geen idee waarom de foto op zijn kant ligt :?
Bovenste kubus staat er schuin op, verder inspringetjes hier en daar, geen standaard balkons ...


... maar ik kruip weer op mijn motor en kijk later weer eens :]
 
Nog een poging ...
[afbeelding]
Vooraan steekt die "rechthoek/balk" uit, de steunpoten zijn ook een beetje design ipv standaard, de rechtervleugel zijn precies kubussen die trapsgewijs aflopen ...

De motor staat maar zwak in beeld, dus de motor wat verder van het woongebouw af ...
[afbeelding]

En langs de andere kant ...
[afbeelding]
geen idee waarom de foto op zijn kant ligt :?
Bovenste kubus staat er schuin op, verder inspringetjes hier en daar, geen standaard balkons ...

... maar ik kruip weer op mijn motor en kijk later weer eens :]

Toppie !! :t

En langs de andere kant ...
[afbeelding]
geen idee waarom de foto op zijn kant ligt :?

Gewoon een gebouw op zijn kant toch :P
 
Serieus!? :o
Ik achte de kans maar klein _O-
Maar dacht, proberen kan altijd :]
Gewoon een gebouw op zijn kant toch :P
Ja idd ... en eu ... mijn motor ook ... ik kan je zeggen, dat rijdt niet zo gemakkelijk :+

Ale dan, indien écht goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een werflift aan een gebouw
Voorbeeldje ...
Niet te verwarren met een verhuislift die ook wel eens als werf lift gebruikt wordt, maar dus zo een die ze tijdelijk aan de buitengevel vastmaken. Mag uiteraard ook deel uitmaken van een stelling.
 
*O*

owh uhm ja opdracht verzinnen.. :+
Ik bemerk nu pas dat die lift (nog) niet tegen het huis staat? Maar ik heb hem al goedgekeurd. Daarom je twijfel?

En btw, het ging hem ook vooral om dat type lift, in de opdracht stond 'tegen (of aan) een gebouw', omdat dat vanzelfsprekend is natuurlijk. En die lift staat daar niet om niet te gebruiken voor wat die dient, dus dat kan gewoon niet anders dan goed zijn ;)
 
Ik bemerk nu pas dat die lift (nog) niet tegen het huis staat? Maar ik heb hem al goedgekeurd. Daarom je twijfel?

En btw, het ging hem ook vooral om dat type lift, in de opdracht stond 'tegen (of aan) een gebouw', omdat dat vanzelfsprekend is natuurlijk. En die lift staat daar niet om niet te gebruiken voor wat die dient, dus dat kan gewoon niet anders dan goed zijn ;)

Eerder een beetje inspiratieloos.. maar ook dat aan een gebouw deed mij wat twijfelen. Dat het een werflift is, was mij wel duidelijk, daarom ook de plaatsing van de foto. Had deze ook geplaatst als deze vast aan een gebouw had moeten zitten.. niet geschoten is altijd mis, zeg ik maar. 8-)
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een motorkleding/accesoires zaak
Een zaak dus waar ze motor kledij en accesoires verkopen.
Dus niet waar ze ook motoren verkopen.
Bijvoorbeeld Motozoom (NL) en RAD (B).
 
Je motor op een pure basketbalveld

Geen combinatie velden, waarbij je kan voetballen en basketballen..
 
Laatst bewerkt:
Is best een moeilijker dan gemiddeld opdracht. Meestal als het om een basketbalveld gaat waar je in de mogelijkheid bent er met de motor op te geraken is het net wél een combi-veld.

Waarom er bij deze die ramp geplaatst is weet ik niet, maar wat ik wel weet is da het me goed uitkwam, want naar beneden had gekund, voorzichtig schuin eraf, maar om er weer schuin op te geraken zijn de trappen zijn te hoog.

Bij deze kán je wel voetballen, tenissen, badmintonnen, bowlen, verspringen, motogymkhana rijden ..., en zelfs zwemmen als bij veel regen de afvoer verstopt is ... het is echter enkel voorzien voor basket want enkel basket doelen en lijnen. Ik ga ervan uit dat dat is wat je bedoelde?
Sattelietfoto, streetviewfoto, en Streetview zelf.
(bij die laatste moet je de camera wel zelf omhoog richten, geen idee hoe het komt, maar telkens ik een streetview link wil plaatsen met mijn phone is die camera naar de grond gericht).

Dus, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor OP een ECHT tennisveld
Met 'echt' bedoel ik dus dat het enkel een tennisveld mag zijn, en er dus ook de lijnen van een tennisveld moeten opstaan. Dus niet gewoon op een stuk gras of enige andere ondergrond met een 'tennisnet' erop.

Edit: al dat getyp en gelink naar extra bewijs voor niks, want je hebt hem al goedgekeurd :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, ik had al meerdere basketbalveldjes gegoogled waar ik op de terugweg zometeen op zou kunnen gaan staan, maar alle tennisvelden zijn omhekt... In mijn perceptie is jouw opdracht moeilijker dan die andere ;)
 
Nou, ik had al meerdere basketbalveldjes gegoogled waar ik op de terugweg zometeen op zou kunnen gaan staan, maar alle tennisvelden zijn omhekt... In mijn perceptie is jouw opdracht moeilijker dan die andere ;)
Ik weet dan weer juist een paar tennisvelden waar ik op kan :P
B en NL zijn dus blijkbaar tegenovergestelden van elkaar :+
 
...
maar DIT blijkt er werkelijk te staan.
...
Misschien hebben die ooit een motorrijder gehad die tijdens een match het terrein opreed, en dat willen ze niet meer _O-

Ik was gisteren eigenlijk aan het hopen dat er wat jongeren aan het basketten waren, dan had ik gevraagd of ze een foto van me wilden maken terwijl ik vanop de motor de bal naar de ring gooide ... maar de wijk is er verloederd, en voor zover er dan nog kinderen zijn, zitten die tegenwoordig eerder achter de play-station, of hangen ze op de bank met de smart phone ...
 
Lijkt mij goed? Zijn betonnen buisdelen voor een riolering, die dikke wellicht voor een verticaal deel.

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een graafmachine met een pikeur eraan
Voorbeeldje ...
Grote of kleine grafmachine maakt me niet uit, wielen of rupsbanden allemaal goed, zolang er maar een pikeur aan verbonden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan