KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik nou toch tegenkom _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

WTF!

26907669_10156427255113690_6657915559415506485_n.jpg
 
*O* *O* *O* *O* getverdomme ..dan toch!!

9C4oxf3.jpg


ik helemaal dolblij!! vlug de kleine in bed geflikkerd en deraan begonnen!
wat is die uitlaat LICHT!

out with the old! in with the new

YTMrDK4.jpg

makkelijk te installeren maar toch na 10 uur pas klaar dus nog niet kunnen luisteren hoe dat nou brult :X

zVe7HKY.jpg


en ja die knippers gaan er nog af ...of ze zullen eraf smelten :+



en dymag levert eind deze maand! komt allemaal nog goed :]
 
betere foto's volgen wel nog!


was bezig met de ecu aant het flashen .. Batterij gaat plat :X B| |(
hopelijk komt dit nog goed, krijg enkel nog ECU error op het scherm ;(
 
Wat een debielen systeem is me dat toch die Austin racing uitlaat .. ASSOCIAAL LUID!! :+

alles gelukt, de ecu flashen was de vorige keer fout gegaan ( bat plat tijdens het schrijven |( ..schrijven duurt toch wel 10 minuutjes en dan laat die al z'n lichten branden, hangde nochtans aan de lader


Klein ritje in de straat .. nouja, ik voel met net in een southpark aflevering met de harley fags.
wat een geluid!! krijg er kriebels van, nu pas lijkt het pas echt op " THE BEAST"
ik kan best begrijpen dat het niet iedereen z'n meug is O-)


pics en filmpjes komen wel als de wielen erop zitten :9
 
Laatst bewerkt:
Wat een debielen systeem is me dat toch die Austin racing uitlaat .. ASSOCIAAL LUID!! :+

alles gelukt, de ecu flashen was de vorige keer fout gegaan ( bat plat tijdens het schrijven |( ..schrijven duurt toch wel 10 minuutjes en dan laat die al z'n lichten branden, hangde nochtans aan de lader


Klein ritje in de straat .. nouja, ik voel met net in een southpark aflevering met de harley fags.
wat een geluid!! krijg er kriebels van, nu pas lijkt het pas echt op " THE BEAST"
ik kan best begrijpen dat het niet iedereen z'n meug is O-)


pics en filmpjes komen wel als de wielen erop zitten :9
Erg mooi maar ik zou me niet met een Austin willen vertonen. Kwestie van tijd en je wordt een keer van de weg gehaald.........
 
ben belg .. boeit hier niet zo .. motorfietsen worden niet onderworpen aan een jaarlijkse keuring dus er is nix om over te zeiken dan :+
 
ik heb hier al meerdere keren dingen gelezen over vervangen van "ABS" ringen, is hier ergens een afgesplitst topic over? Ik heb namelijk nog steeds geen idee waar dit over gaat?
 
Tis heel simpel, de oude SD hebben een dikke teller afwijking, door de beide abs ringen te vervangen komt de snelheid wat op de teller word weer gegeven veel dichter bij de werkelijkheid.
Volgens de Duitse TUV mag een teller 10% plus 4 km afwijken en das precies wat bij KTM het geval is, rij je 80 op de teller dan rij je in het echt 72, rij je 135 op de snelweg, dan rij je volgens de gps 120.

Door abs ringen met minder slotjes te monteren word de weergaven veel nauwkeuriger.
De werking van de abs blijft correct, omdat die alleen maar "kijkt" of de opening in de abs ringen bewegen of niet.

edit: wat type foute weg weg gewerkt. :X
 
Laatst bewerkt:
ben belg .. boeit hier niet zo .. motorfietsen worden niet onderworpen aan een jaarlijkse keuring dus er is nix om over te zeiken dan :+


Daar hebben wij in Holland ook geen last van, maar tegenwoordig controleert de politie ook op geluidsniveau, waar ze jaren geleden niet de benodigde apperaat voor hadden, heeft elke dienstauto tegenwoordig een dba meter in de kofferbak liggen.

Als ik nu al met het evo systeem rij zonder killers zie ik mensen al omdraaien om te kijken wat er aan gaat komen, met killer derin is dat eigenlijk niet het geval.
 
Laatst bewerkt:
Tis heel simpel, de oude SD hebben een dikke teller afwijking, door de beide abs ringen te vervangen komt de snelheid wat op de teller woord weer gegeven veel dichter bij de werkelijkheid.
Volgens de Duitse tuv mag een teller 10% plus 4 km afwijken, en das precies wat bij KTM het geval is, rij je 80 op de teller dan rij je in het echt 72, rij je 135 op de snelweg, dan rij je volgens gps 120.

Door abs ringen met minder slotjes te monteren word de weergaven veel nauwkeuriger.
De werking van de abs blijft corect, omdat die alleen maar "kijkt"op de opening in de abs ringen bewegen of niet.
Prima uitgelegd :t
 
Laatst bewerkt:
Wat een debielen systeem is me dat toch die Austin racing uitlaat .. ASSOCIAAL LUID!! :+

alles gelukt, de ecu flashen was de vorige keer fout gegaan ( bat plat tijdens het schrijven |( ..schrijven duurt toch wel 10 minuutjes en dan laat die al z'n lichten branden, hangde nochtans aan de lader


Klein ritje in de straat .. nouja, ik voel met net in een southpark aflevering met de harley fags.
wat een geluid!! krijg er kriebels van, nu pas lijkt het pas echt op " THE BEAST"
ik kan best begrijpen dat het niet iedereen z'n meug is O-)


pics en filmpjes komen wel als de wielen erop zitten :9

Helemaal top, ben benieuwd naar de aktiebeelden
toch wel echt het mooiste systeem wat er is ook al verloopt de bestelling ietswat moeizaam
 
*O* *O* *O* *O* getverdomme ..dan toch!!

[afbeelding]

ik helemaal dolblij!! vlug de kleine in bed geflikkerd en deraan begonnen!
wat is die uitlaat LICHT!

out with the old! in with the new

[afbeelding]
makkelijk te installeren maar toch na 10 uur pas klaar dus nog niet kunnen luisteren hoe dat nou brult :X

[afbeelding]

en ja die knippers gaan er nog af ...of ze zullen eraf smelten :+



en dymag levert eind deze maand! komt allemaal nog goed :]

Mooi :Y

IK zou alleen de lelijke Austin Racing :r stickers van de dempers verwijderen....wordt ie nog lichter :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan