Assen Formule 1 circuit

Langer rechte stuk. Ik zeg oude baan weer terug...
Ik neem aan dat het om de Veenslang gaat, niet om start/finish. Ik rijd zelf te weinig op het circuit om moeite te hebben met F1 wagens die er ook overheen zouden gaan, dus laat maar komen wat de racefan in mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad gehoord gisteren dat ze de Veenslang recht willen trekken voor de auto's, maar het bochtige deel wel wilden behouden voor het motorracen.
Ik hoorde dat op het radio-nieuws, dus of het waar is.... ;)
 
Ik hoop dat de F1 lekker ergens anders naartoe gaat en nooit op Assen komt te rijden. :)
 
@ kibbe : en moeten ze dan de F1 juist wel halen of niet ? Het is mij namelijk onduidelijk of het prestige zou zijn of echte verdiensten.

Wat mij betreft geen F1 op assen, doe maar lekker op Zandvoort
 
Geluidsdagen en dergelijken zijn geen probleem: een weekend Formule 1 zou prima binnen de afgegeven vergunning passen. :?

Mijn openuitlaat die paste er net niet in O-) :+
 
*O* *O* *O*

Supervet! Ben er absoluut niet bang voor dat dit ten koste gaat van het circuit of andere evenementen, juist in tegendeel. De MXGP gaat nog het meeste ten koste van het circuit imo. ;)
 
*O* *O* *O*

Supervet! Ben er absoluut niet bang voor dat dit ten koste gaat van het circuit of andere evenementen, juist in tegendeel. De MXGP gaat nog het meeste ten koste van het circuit imo. ;)


Er zullen meer auto races gaan volgen met als het gevolg wij motorrijders er minder kunnen rijden.Het hele asfalt gaat naar de klote en het gaat er gladder worden.

BOE ksssssssssst fok F1 ........ go home :+
 
D'r moet wel geld verdiend worden. Het circuit is gewoon een bedrijf hoor.

Waarom hebben veel circuits het zo moeilijk? Waarom gaan circuits failliet? Noem 5 circuits die winst maken dmv. het organiseren van een F1 race. Of ga eens praten met de eigenaren van het Sepang circuit te Maleisië. Daar zou men geld genoeg hebben, zo denken wij in het Westen. En juist Maleisië ziet er sinds dit seizoen ook vanaf. Rara waarom? Nee voor het geld hoeft men het niet te doen.
 
En ergens toch weer positief: F1 werd op dit Forum jarenlang verkettert. En nu is dit in korte tijd het zoveelste F1 topic.
 
Ga aub niet Assen omzeep helpen.....
Is al te vak gebeurt.

Bouw gewoon een knap circuit wat voor auto's bedoelt is in de flevopolder erbij maar laat assen met rust
 
Terug
Bovenaan Onderaan