Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

op de facebook site, geven ze aan dat ondanks de regen en sneeuw de paden er best aardig bij liggen... Ben benieuwd wordt mijn eerste OTR

edit vandaag 26-12 nieuw bericht, dat het toch wordt afgelast :-(
 
Laatst bewerkt:
op de facebook site, geven ze aan dat ondanks de regen en sneeuw de paden er best aardig bij liggen... Ben benieuwd wordt mijn eerste OTR

Staphorst 2016 was mijn eerste OTR, ik was na 1 ronde gesloopt😉 Maar het is wel een mooie ervaring. Ik heb hier(omgeving Staphorst)van de week nog gereden. Het is nat! Panty's om je radiateur plastic zou ik sws doen! Verder gewoon lekker heen gaan en lol beleven man
 
Laatst bewerkt:
Kutzooike inderdaad. Las het vanmiddag...daar gaat het geld van men B&B... :')
 
Laatst bewerkt:
jammer hoor maar ondanks dat de rit afgelast is, toch nog met 3 man 80 kilometer wezen sturen door de modder. Onderweg nog 4 andere strijders gevolgd over een mooi bospad en daarna ieder zijn eigen weg.
 
Heeft iemand nog een vrouwen outfitje + laarzen 40/41 liggen toevallig? Geen zin om alles nieuw te kopen voor vrouwtje die keer mee gaat voor een clinic.
 
Heeft iemand nog een vrouwen outfitje + laarzen 40/41 liggen toevallig? Geen zin om alles nieuw te kopen voor vrouwtje die keer mee gaat voor een clinic.

Ik heb nog wel een gebruikt setje liggen. Is verder nog in prima staat. Draag het nooit meer. Het is blauw zwart van het merk shot. Zal straks even de maten kijken.
 
Vandaag een rondje op een 300i exc mogen rijden.
De tandjes zeg, er ging een wereld voor me open tegenover m'n oude 2007 300.
Een cr500 heeft de reputatie, maar ik vond dit toch nogal zo'n ervaring !
 
Sprak bij de enduro in Enter een jongen die had er van nieuw af 15km thuis meegereden. Rijdt daar in Enter het startpodium af. Pats, kei vast. Das mooi balen..
 
Sprak bij de enduro in Enter een jongen die had er van nieuw af 15km thuis meegereden. Rijdt daar in Enter het startpodium af. Pats, kei vast. Das mooi balen..

Pompje werkte niet goed schijnbaar.

Nog gewoon garantie, maar toch kut
 
Bij mij zit (denk door een valpartijtje) m'n uitlaatbocht tegen m'n frame aan. Iemand dit al eens gehad en tip hoe ik deze terug kan buigen. Betreft een HGS 4takt.
 
Is wel zo, maatje van me heeft ook een splinternieuwe gekocht. Werd ook terug geroepen. Motor werd opgehaald en terug thuis gebracht.

Die motor van hannamax die kapot liep is ook onder garantie/coulance van ktm gemaakt.
 
Dit is ook niet meer als normaal, dat dit zo opgelost wordt. Vooral met een nieuwe motor
 
Is wel zo, maatje van me heeft ook een splinternieuwe gekocht. Werd ook terug geroepen. Motor werd opgehaald en terug thuis gebracht.

Die motor van hannamax die kapot liep is ook onder garantie/coulance van ktm gemaakt.

Motoren terug roepen van ktm zelf is in mijn ogen geen garantie. Is een fabrieksfout in het ontwerp.
En tussen coulance en garantie zit een groot verschil.

Coulance heb ik ook wel is meegemaakt. Maar dat is verre weg van garantie.
Kost je ook gewoon geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan