Suzuki GT 550 uit '73

En wat doen we op kerstavond, opbouwen *O*
full
 
Hoi Martijn, ik heb mijn beide tellers van een CB 450 uitbesteed aan George Bouret, www.tellerwerk.nl
Deze man doet als hobby tellers opknappen, ik heb er geen spijt van!
 
voor zover als ik weet krijg je deze niet zonder schade uit elkaar.
is van plastic en heeft geen felsrand die je om kan buigen.

Ik heb er ooit 1 gedaan door het plastic glaasje heel voorzichtig kapot te boren en stukje voor stukje uit de rand te halen
dat was bijna gelukt brak een stukje van de felsrand af

alleen krijg je het nieuw gesneden glas er nooit meer in en het plastic heeft een bolling.

Heb toen maar nieuwe (NOS) tellers gekocht
 
Laatst bewerkt:
He Martijn. Ouwe lee volgt ook.
Leuk dat hij weer de weg opgaat. Ik heb de tellers van mijn zundapp netjes gekregen met commandant. Grof begonnen en steeds fijner. En veel geduld. Seapower polish schijnt ook goed te werken. Succes en ik hou hem in de gaten.
 
Dag Erik,

Ik weet niet of polijsten hier nog gaat helpen, zoals je ziet zit er een barst in.
Heb het bedrijf tellerwerk een mailtje gestuurt,als de prijs van het vervangen meevalt laat ik het wel doen.
En anders wordt het flink poetsen '(
 
Ik ben bang dat het heel moeilijk word iets goeds gebruikt te vinden,als je ziet dat wat er te koop staat ongeveer de zelfde staat heeft als of erger dan die je nu heb en daar gerust 150,- dollar of meer voor gevraagd word,dan weet je wel hoe laat het is.
Het grote probleem is dat de GT380 en 550 zelfs in mijn jeugd vele jaren geleden al zeldzaam waren,dan zijn er dus ook geen onderdelen in overvloed meer,want die waren er toen ook al niet.
Maar probeer Marcel Vlaanderen eens,volgens zijn site zou hij er nog 1 hebben.
kost wel 125,- http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...ukiparts.nl/&usg=AOvVaw37ZtsEqZ8DexxxcQGuFEEw
 
Laatst bewerkt:
de zelfde km teller zit ook op de gt 250

ik kan wel voor je kijken wat ik nog heb liggen

misscien zit er een tussen met minder barsten en verkleuring
 
Bericht gekregen van Tellerwerk, had van dit type nog nooit de glazen vervangen, maar kon het wel tegen een hele schappelijke prijs.
@ Ericmoto, bedankt voor de tip :}
Ik heb er ook twee tellers laten reviseren. Inventieve man met heel schappelijke prijzen. Kwalitatief ook goed!
 
Gisteren het blok weggebracht naar CH Classics ( Cock van de Heuvel ) die gaat z'n kunde de komende weken erop los laten.
Complete voorvork bij Marcel vandaan + nieuw voorspatbord, dus gaat lekker door, zal van de week foto's plaatsen.
Ben nu nog op zoek naar een M stuur, wie weet of heeft er één over ??
Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan