contactslot

shark1992

Rookie
27 apr 2017
18
0
almere
hoi allemaal laatst wil ik me motor starten maar ineens geen lampjes en geen klok aanduiding ging uit tijdens contact maken van mijn kawa gtr1000.

hier mijn vraag hoop dat iemand me kan helpen is me contactslot stuk of is er iets anders aan de hand.
graag jullie tips.
 
Hoi allemaal, laatst wil ik mijn motor starten maar ineens geen lampjes en geen klok aanduiding. Ging uit tijdens contact maken van mijn kawa gtr1000.

Hier mijn vraag, ik hoop dat iemand me kan helpen. Is mijn contactslot stuk of is er iets anders aan de hand ?
Graag jullie tips.

Er was dus heel even wat te zien van de lampjes nadat je de sleutel omdraaide ?

Dan ligt een lege accu wel heel erg voor de hand.


Extra tip: Hoofdletters, interpunctie.
 
Laatst bewerkt:
Hang 'm met startkabels even aan een donorauto? Lijkt me de snelste manier om erachter te komen of het aan de accu ligt of niet...

Heb mijn oude GS500e'tje een paar weken lang op deze manier gestart toen ik steeds vergat een nieuwe accu te bestellen :P
Ging prima :t
 
Ik zou hem iig aan de lader hangen. Ook al zou je accu slecht zijn dan moet er wel een lampje op het dashboard gaan branden.
Maar reageerde hij verder ook nergens op?. Knipperlichten etc?.
Ik zou als hij echt helemaal niets doet eerst eens bij de zekering kijken op het startrelais.
Die moet je vrij makkelijk kunnen vinden. Rood/roze stekker waarvan er 1 dikke kabel naar je startmotor gaat en 1 vanaf je accu aan komt.
Die rood/roze stekker er vanaf halen en daaronder zit die (vaak 30amp groene) zekering.

Die gaat alleen niet zomaar stuk...
 
dank voor jullie tips heb de accu gemeten geeft vol aan,op de vraag van de modulator dit gebeurde ineens geen oplichting van lampje niks rij nl hele jaar door elke dag
zekeringen ga ik morgen ff nakijken.
 
Even bij het begin beginnen.
Merk motor, type en bouwjaar? Leeftijd accu?

Het kan natuurlijk ook sluiting wezen en dat er een zekering is geklapt, zoals al eerder gezegt.
Hoe ouder de motor, hoe meer kans op een sluiting, natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan