Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gelukkig hebben we ook de Funduro éénpitter nog. [afbeelding]
Voor die gene die het nog niet begrepen heeft, de botanicus heeft er gewoon twee gekocht.
full
 
Weer een gedoogd gebruiker erbij...😁

Nogmaals van harte gefeliciteerd...Janneke was wel snel uitgekeken op haar gs....


Helemaal niet gedoogd, ik heb nog steeds de BMW F650 Funduro. Volbloed allroad van BMW (en een beetje van Rotax)

En wat Janneke betreft, da's een beetje mijn schuld. Ze heeft weliswaar ruim 3 jaar op een 1200GS rondgereden, en dus 7 jaar op een GS, maar een proefrit op de RS gaf de doorslag. Vergeet even niet dat MrsTenCats ruim 20K per jaar rijdt en velen halen dat bij lange niet of doen er 4 jaar over. Een groot voordeel van de RS is toch de lagere zithoogte met BMW's "extra lage zadel" waardoor de beentjes nu goed stevig op de grond staan. En voor het echte offroad, ach, daarvoor is de 1200GS toch te zwaar. De gravelpaden gaan met de RS ook prima.

Nu verder maar wachten tot de pekel weg is en tot die tijd rij ik op de "Fun".
 
Als ik deze capriolen met een oude K100 zou doen (en als er 4 man aan staan te sjorren zou het ook nog eens kunnen lukken), dan is dat nog steeds geen allroad.
rasp.gif
 
van het weekend de gaskleppen laten synchroniseren en groot onderhoud gedaan, loopt zeker mooier nu! :]

Gefeliciteerd met de RS(-en?)! Hele mooie apparaten, mochten mijn beentjes korter zijn dan had die ook de voorkeur
 
ZATERDAG 17 MAART

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Marc en Nana
4. Chris en Anita
5. Rob en Petra
6.
7.
8.
9.


ZONDAG 18 MAART:

1 Dirk en Shirley
2 Erik en Janneke
3
4
5
6
7
8
9


Waar blijven de rest van de aanmeldingen......
Er komen immers genoeg namen voorbij............
 
Terug
Bovenaan Onderaan