Wintertesten 2018

27173997_10156223019398304_2401711728661622308_o.jpg
 
Grag Haines Twitter:
Just spoken with @Paul_Denning. @alexlowes22 focused heavily on race pace today (two race sims, he tells me) but his best time was set on Q tyre. @mickeyvdmark used a Q tyre but made a mistake on that lap, so his best time today came on race rubber.
 
Jorge Lorenzo! :} Rijdt een 1:58:830, snelste ronde ooit gereden op Sepang op een MotoGP machine. :}

't Is maar testen, maar dat zal hem goed doen!
 
Jorge Lorenzo! :} Rijdt een 1:58:830, snelste ronde ooit gereden op Sepang op een MotoGP machine. :}

't Is maar testen, maar dat zal hem goed doen!

Grandioos :}
't zijn natuurlijk maar testen maar hij gaf onlangs wel aan dat dit meer een Lorenzo motor is,kan niet wachten tot de eerste races met hopelijk weer een Lorenzo die meestrijdt om het kampioenschap.

En anders hebben we altijd de mooie plaatjes nog :+
 
Een long run is belangrijker met de testen dan steeds maar het snelste rondje willen rijden. Kijk naar een Vinales...alleen maar lange runs gemaakt.
 
Uiteindelijk hebben ze allemaal geprobeerd deze 3 dagen om een snelle ronde neer te zetten,Jlo is daarin het beste geslaagd.
Circuitrecord zegt wel wat.
 
Lorenzo drijft weer wat boven en ineens is Paul4all er ook weer :P
Zou voor mij 1 van de weinige redenen zijn dat ik hoop dat JL niet mee kan voor t kampioenschap.. dan blijft het hier gezellig.

Heb dit seizoen hoge verwachtingen van Pramac ! Denk dat Miller en Petrux nog wel eens een heel eind gaan komen.
Hoop op strijd tussen de grote fabrieken ( honda , Yamaha , Ducati ) en dat de kleinere/nieuwere fabrieken zich kunnen mengen ( Suzuki / Aprilia / KTM ) en dat de klantenteams zich er ook in kunnen mengen ( LCR/Tech3 /Pramac )
 
Lorenzo drijft weer wat boven en ineens is Paul4all er ook weer :P
Zou voor mij 1 van de weinige redenen zijn dat ik hoop dat JL niet mee kan voor t kampioenschap.. dan blijft het hier gezellig.

Heb dit seizoen hoge verwachtingen van Pramac ! Denk dat Miller en Petrux nog wel eens een heel eind gaan komen.
Hoop op strijd tussen de grote fabrieken ( honda , Yamaha , Ducati ) en dat de kleinere/nieuwere fabrieken zich kunnen mengen ( Suzuki / Aprilia / KTM ) en dat de klantenteams zich er ook in kunnen mengen ( LCR/Tech3 /Pramac )

Je hoopt dus eigenlijk dat 80% van het veld zich kan mengen in de strijd om de winst? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan