Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg rustig hier....

Komen hier weer een beetje op adem ,1,5 week terug een crematie in de familie en gelijk erna een flinke griep ,Kerstdorp opgeruimd en nu op naar het voorjaar ,Die kou mag van mij wel weg Brommert staat ook al op mooier weer te wachten

full
 
Gecondoleerd mogas. Was je ook even een onderdeeltje van de griep epidemie, die dans heb ik vooralsnog weten te ontspringen.

Zit nog steeds op de kuipen die bij de spuiter liggen te wachten, kreeg 7 januari een bericht of een sticker er wel of niet op moest voordat de blanke lak er op zou komen. Verwacht nou toch wel dat het niet lang meer duurt...
 
Gecondoleerd mogas. Was je ook even een onderdeeltje van de griep epidemie, die dans heb ik vooralsnog weten te ontspringen..


Dank je ,Zwager van me had in okt. te horen gekregen dat ie uitbehandeld was voor prostaat K
Waren een paar zware weken ,Had veel hulp nodig met allerlei dingen regelen
Dan ga je toch weer duidelijk zien wat een klote ziekte het toch eigenlijk is.
Hij heeft net het nieuwe jaar gehaald en we liepen rond de crematie allebei al met een opkomend griepje maar dan kan je daar net ff niet aan toe geven.
Afgelopen dagen toch klote weer en dus maar lekker uitzieken.

Druk bezig met de XJR meeting in de Ardennen dit jaar
Is ook nog een hoop geregel ,maar heb er nu al zin in

 
Deze week zijn mijn kuipen klaar, kreeg hij dit weekend niet af. Jij al wat gehoord Coert? Of zijn ze bij jou al gemonteerd? 😆
 
Ik heb nog niks van Rene gehoord Chris.
Hij vertelde me wel toen ik ze ging brengen dat ie nog werk had aan je kuipen, en er nog wat anders lag, wat erna moest gebeuren.
Ik wacht het gewoon nog even af, en stuur hem een app over 2 weken of zo. :)
 
:W even oma wegjagen. Hoe is het hier met iedereen?
Begint het alweer te kriebelen om te gaan rijden? :)
 
:W even oma wegjagen. Hoe is het hier met iedereen?
Begint het alweer te kriebelen om te gaan rijden? :)

rij nog elke dag ww :P ben blij dat het weekend is :+ eind feb andere motor naar de bank bij tovami, 9 april 1e MSL Cup circuitdag van 2018, begin juni 2 dagen Assen :]
Ze gaan hier via de zaak kaarten voor TT-Assen regelen, dus wordt wel weer een beetje gereden dit jaar.
 
Haha ja ik rij ook ww hoor :) alleen de speelmotor staat in winterslaap. dat kriebelt wel weer een beetje ;)

en weekend?! tis pas maandag joh :P
Wel leuk jaarplan heb je zo
 
Avond :W

Zojuist wat foto's binnen gekregen, irl wat donkerder, licht vertekend een beetje. Van de week ophalen *O*

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, einde is in zicht hoor. Alleen nog een ander uitlaatsysteem (high mount SBK setup) en dan is ie voorlopig wel als ik 'm wilde hebben *D
 
Laatst bewerkt:
Heeft Rene dat gezegd tegen je? Zo niet geef hem maar een trap onder zijn hol en zeg hem dat ie eens moet opschieten! Hahaha, :+
Ik wacht het gewoon nog af, ga pas in mei weer verder met de Z.
Weet je al of je voor de titanium dempers gaat voor je High-mounts sbk setje?
:) :t
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft er niets gezegd, al weet ik zijn planning niet, ga ik daar maar van uit... :P

Ik ga in ieder geval voor ronde dempers, ik neig nu nog iets meer naar carbon, maar titanium zou ook nog kunnen. Kon op de site zo gauw geen ronde dempers vinden, maar zag op fb iemand die ze wel heeft. Heb die gasten een mail gestuurd voor wat info, maar nog geen reactie gehad, nog even afwachten dus.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook wel dat ik mijn setje weer snel krijg, maar had hem wel verteld dat er geen haast is. Ik heb het liever goed en perfect. Jouw spuitwerk ziet er prima uit, en ik verwacht dezelfde kwaliteit, dat kan ie goed. Dus geen haastige spuitklusjes voor me. Ik ben een beetje een pietje precies....
Die ronde dempers zien er netjes uit.
Zeker als ze zo strak tegen het kontje aan zitten, lekker clean! *O*
 
Avond :W

Kont is gemonteerd, ziet er gaaf uit, denk dat het met de high mount SBK setup er helemaal dik uitziet :9

Topkuip ben ik aan begonnen, maar moet nog de linker zijkuip monteren, maar kan ik vanwege de ruimte niet bij. De gaatjes moeten wel ietsje groter, maar stelt niets voor. Moet wel ff kijken voor de knipperlicht gaten, knipper wilt er niet helemaal doorheen.
De punt van de wing op de topkuip lijkt gemonteerd niet helemaal aan te sluiten op de rest van de wing. Heb ook nog een klein plekje op de kontkuip waar de sticker met een puntje door de blanke lak heen komt. Baal ik wel een beetje van maar ik ga nog even contact opnemen met de spuiter.

Moet zeggen dat het gewicht van de topkuip wel enorm licht is tov de oem topkuip, oem lijkt wel 2-3 keer zo zwaar.
Aangezien de binnenkuipen niet passen op de endurance kuip, moet ik nog even een zwikkie bedrading wegwerken die daar normaal achter weggewerkt is. Als het meezit zit er nog wat ruimte onder de tank. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan